Jorg01 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tar meg ei snusepause til januar, litt vanskelig å holde seg unna tho men skal no klare det Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har sett 01/02 én gang i butikk, men husker ikke hvor, og nå finner jeg det ikke igjen Norske nettsteder som selger snus? Anbefalinger? Meny er jo den butikken med mest vareutvalg, men jeg var på en Meny-butikk senest i dag, og der var det ingenting. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Lykke til. Jeg hamstret masse snus foer jeg dro til England. Hadde nok blitt vanskelig aa kutte ut snus i 2 uker. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har sett 01/02 én gang i butikk, men husker ikke hvor, og nå finner jeg det ikke igjen Norske nettsteder som selger snus? Anbefalinger? Meny er jo den butikken med mest vareutvalg, men jeg var på en Meny-butikk senest i dag, og der var det ingenting. Jeg har sett 01/02 på rema1000 Her har du en norsk nettside som selger snus... http://snus-ms.no/index.php Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 02 smaken minner vel mest om N&J, hvis man skal sammenlikne med en annen snus. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har sett 01/02 én gang i butikk, men husker ikke hvor, og nå finner jeg det ikke igjen Norske nettsteder som selger snus? Anbefalinger? Meny er jo den butikken med mest vareutvalg, men jeg var på en Meny-butikk senest i dag, og der var det ingenting. Jeg har sett 01/02 på rema1000 Hmm.. vi har faktisk en rema 100 i bygda vår. Kanskje jeg skal sjekke ut utvalget der ja.. *dritdekking av snusskapene...." Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjøpte en 10 pack på taxfree.. kan jeg fryse den på ca -10 ? Har problemer med å snuse opp så mye på kort tid lissom Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Snus kan fint fryses. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Snus kan fint fryses. Jepp, går kjempefint å fryse snusen, la den tine litt før du baker deg en snus. Det blir fort gris når snusen er steinhard. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bare ikke tin den i mikroen, tror det var noen på forumet som gjorde det for en stund siden og det endte ikke vel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Sant. Snus + mikro = død. Det er generelt en dårlig ide å varme snusen. La den tine av seg selv i romtemp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sant. Snus + mikro = død. Det er generelt en dårlig ide å varme snusen. La den tine av seg selv i romtemp. ^^ Hadde det vært mulig å fått fjerna "The real deal" fra emnetittelen som tidligere foreslått. Lite pent Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bare ikke tin den i mikroen, tror det var noen på forumet som gjorde det for en stund siden og det endte ikke vel. Hva skjer egentlig når du varmer opp snus i mikroen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva skjer med en plastikkboks når den blir oppvarmet? Om det skjer noe ellers med snusen vet jeg ikke Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva skjer med en plastikkboks når den blir oppvarmet? Om det skjer noe ellers med snusen vet jeg ikke åja, tenkte ikke slik jeg.. går i pappboks her ^^ lukter sikkert ikke godt av svidd snus da Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vet av noen som fryser ned rullings, og deretter tiner den i mikroen. Vet ikke hvorfor da, siden det allerede er tørket. Men vil det gå an å ta kun posene i mikroen? Må vel gå fint. Greit nok for oss som ikke baker. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hoi å hoi! I morgen blir det Offroad dåser på meg Havana first thing in the morning! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skruf Stark er himmern, men trenger noe nytt! Anbefalninger?(Noe litt uvanlig, altså ikke Skruf, N&J og Gen) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Skruf Stark er himmern, men trenger noe nytt! Anbefalninger?(Noe litt uvanlig, altså ikke Skruf, N&J og Gen) gøteborg rape da?? er ikke sterk men Endret 29. desember 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå