frankmg Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For noen måneder siden synes jeg at jeg så Offroad Long Cut American Wintergreen på en kiosk i Stavanger. Er det mulig? Hvis den selges i norge så vil jeg gjerne vite hvor! Pendler mellom trondheim og stavanger. Tror de har det på en jalla kiosk på Buran. Er du under 18 er det null problem og få kjøpt der også. Oi oi oi! Jeg tror jeg må ned dit en tur! Det er vel ikke åpent der i mellomjula? Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Weeeeee, får 20 esker general løs i julegave av venninna mi! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vel, jeg rakk ikke butikken. Trodde den stengte 15, men den stengte 13. Har en halv boks igjen, og kommer til å gå tom LENGE før butikkene åpner på mandag. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Føler med deg! Har heldigvis 5 bokser i kjøleskapet Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul snusere! Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ingen bensinstasjoner som er åpne før mandag da? Har omtrent 4 priser igjen jeg såeh... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ifølge min far er de oppe. But who knows... Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vis man bestiller snus for under 200, men frakten gjør at det kommer på over 200, hvordan vil det bli med tanke på toll osv.? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er vel VERDIEN, altså innhaldet som tolles, så trur det skal gå bra. Men er ikkje heilt sikker... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er ulovlig å importere snus til Norge. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vis man bestiller snus for under 200, men frakten gjør at det kommer på over 200, hvordan vil det bli med tanke på toll osv.? Det vil komme toll på 500 kroner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du vil mest sannsynlig ikke få snusen din i det hele tatt siden det er ulovlig å bestille snus inn til Norge via nettsider. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 For noen måneder siden synes jeg at jeg så Offroad Long Cut American Wintergreen på en kiosk i Stavanger. Er det mulig? Hvis den selges i norge så vil jeg gjerne vite hvor! Pendler mellom trondheim og stavanger. Tror de har det på en jalla kiosk på Buran. Er du under 18 er det null problem og få kjøpt der også. Oh, yes, Buran. Dyrt og shabby lokale, men som nevnt så selger de til de under 18. Vært trofast kunde siden jeg var ihvertfall 15, og regner med det vil vare til jeg fyller 18. Lenke til kommentar
makila Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Fikk tilsendt 4 bokser snus nå. 4 måneder siden sist, rene julaften på nytt igjen! God jul Endret 26. desember 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er det sånn at bensinstasjoner er åpne nå i kveld/natt? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Bor man i nærheten av en normalt stor by, så har vel de fleste narvesen, mix osv åpent i kveld med tanke på at det er mange folk på byen. Skal selv ned til byen her i Porsgrunn senere i kveld for å plukke opp en boks eller to med Thunder. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Er det sånn at bensinstasjoner er åpne nå i kveld/natt? Bensinstasjoner har vanlige åpningstider i kveld ja Oh, yes, Buran. Dyrt og shabby lokale, men som nevnt så selger de til de under 18. Vært trofast kunde siden jeg var ihvertfall 15, og regner med det vil vare til jeg fyller 18. Vet du kanskje om de har Offroad Long Cut American Wintergreen der også du da, ettersom du er stamkunde? Endret 26. desember 2009 av frankmg Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bor man i nærheten av en normalt stor by, så har vel de fleste narvesen, mix osv åpent i kveld med tanke på at det er mange folk på byen. Skal selv ned til byen her i Porsgrunn senere i kveld for å plukke opp en boks eller to med Thunder. hvor i porsgrunn er det de har thunder? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Bor man i nærheten av en normalt stor by, så har vel de fleste narvesen, mix osv åpent i kveld med tanke på at det er mange folk på byen. Skal selv ned til byen her i Porsgrunn senere i kveld for å plukke opp en boks eller to med Thunder. hvor i porsgrunn er det de har thunder? narvesen ved dickens midt i sentrum, der har de julesnus og Endret 27. desember 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 En skulle tro at det var mye trøndere i en snustråd, men hvor mange er det egentlig her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå