mehh Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 En bra bakt prell er jo akkuratt som pose. Men med en gang den begynner og løse seg opp og renner nedover tenna begynner det og bli bra ekkelt Lenke til kommentar
Odissen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 En bra bakt prell er jo akkuratt som pose. Men med en gang den begynner og løse seg opp og renner nedover tenna begynner det og bli bra ekkelt der sa du det! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Baker du den bra/hard kan du ihvertfall ha den der i 3kvarter uten at den blir ødelagt Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva synes dere om jenter som snuser da? jeg er jente, snuser både løs og porsjon. Løs er stress egentlig, men smaker best. Går mest i General Jenter som snuser, hmm. Jeg syns faktisk det er sexy med jenter med snus. Høres kanskje rart ut, men det er sant i en del tilfeller. Ikke alltid . Spørs jo litt hvor godt det synes, og om det er porsjon eller løs. Løssnus som renner nedover tenna, og smuldrer svart/brunt gørr i hele kjeften, er ikke attraktivt på noenmåte, hverken på gutter eller jenter. Btw, Jeg syns faktisk prisen sitter bedre dersom man ikek baker den lenge og hardt først. dessuten gir den mer effekt, og varer lenger hvis man ikke skviser ut alt nikotinet av den før man putter den under leppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jenter som snuser pose er greit, men løs blir litt merkelig for meg. Grunnen til det er fordi det er ekstremt uvant og jeg vet at jentene tenker det samme, men blir liksom litt ekkelt å kysse jenta etter en stor løs i kjeften. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jentor med snus? Tja, eftersom att jag inte är muslim så stödjer jag jag kvinnans rätt att själv välja huruvida hon vill kontaminerar sig själv och sin kropp med diverse substanser. Men fint är det inte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Godt sagt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Var en tur innom Majoren Tobakk i dag. Endte opp med Julesnus og Thunder Frosted Julesnus smakte akkurat som jeg trodde, men virker som den kan fort bli litt kvalmende. Thunder Frosted derimot var drit god! Svei til og med i leppa, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva smaker julesnus? Hva koster det for en boks? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva smaker julesnus? Hva koster det for en boks? Smaker omtrent ikke noe tobakk, men kanel og gløgg. Kosta vel mellom 60-70 på majoren tobakk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hah. Jeg har alltid trodd at det grå området nederst på Skruf-boksene bare har vært luft under plastikken eller snussaft som skimter igjennom. Visste ikke at det var trær. Morsomt. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva smaker julesnus? Hva koster det for en boks? Smaker omtrent ikke noe tobakk, men kanel og gløgg. Kosta vel mellom 60-70 på majoren tobakk. og det er den verdt mener jeg...man betaler jo gjerne opp til 20kr ektra for sjokolade så lenge det står jul på den Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, jeg har snuset litt for mye i det siste, når jeg tenker meg om. Kjøpte nettopp tårn. Tar en pause fremover, og snuser eventuelt på motsatt side. Litt skremmende å se at snusen faktisk setter merke på tennene og tannkjøttet. Er utrolig viktig å la tannkjøttet hvile når det blir slik. Hvis det passer seg pleier jeg å ta et en dag med røyk istedenfor snus, eller bare kutter ut all nikotin i minst 24 timer. Det pleier stort sett å gjøre susen. Tannpuss morra og kveld er også absolutt minstekrav dersom man snuser regelmessig for å begrense litt av skader og opprettholde munnhygiene. Sant! Pusser tenna 2 ganger hver dag! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skader? Snakker dere nå om brune tenner? Ellers er vel snus "sunt" for tenna.. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tenker på å kjøpe en dose løs neste gang. Hva vil dere anbefale her? Har hørt bra om både Skruf og General. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tenker på å kjøpe en dose løs neste gang. Hva vil dere anbefale her? Har hørt bra om både Skruf og General. Selv syns jeg både Skruf og General er veldig gode. Skrufen er nok lettere å bake, men ingenting slår smaken til General Om du vil ha den som er enklest å bake går du for RL, som også er ganske god Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tro om de har julesnus på gardermoen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tro om de har julesnus på gardermoen Tviler, sist jeg var der(sommerferien) så var det særdeles dårlig utvalg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Taxfreebutikkene i norge er stort sett ganske crap. Jeg ville ikke håpe på å finne annet enn noe skruf og forskjellige typer general. Kanskje noe catch og mocca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå