Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 En i 2. etg ved siden av godtebutikken og en i 1. etg ved siden av rusta. Den i 1. er bare en disk som du velger hva du skal ha. Bedre utvalg i den i 2. etg Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hmm. Er kanskje ikke Nordby når jeg tenker meg om. Hva heter det rett innenfor grensa til Sverige? Ikke langt fra Sarpsborg... Er 2 sentre som ligger adskilt fra hverandre med 100 meter mellom hvert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tror nok det er Nordby.. De holder på å bygge ut senteret og flere parkeringsplasser der nå, men før de begynte å bygge så var det sånn ca 100 meter fra 2 senteret(min sans for lengde er helt forferdelig forresten.) Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hmm, da var det vel Nordby. Men mener da bestemt at det både var en tobakkbutikk i 1. senteret og en til i det 2. senteret. Jaja, mulig jeg husker feil. Lenge siden jeg var der gitt. Lenke til kommentar
rapisrape Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Syntes noen helt seriøst at Skruf lukter godt? Tranbær luktet godt første gang jeg åpnet den, men nå lukter den helt for jævli.. Endret 12. april 2009 av rapisrape Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har aldri skjønt meg helt på Skruf sine snus. Synes alle lukter ekkelt, og smaker ekkelt. (Har ikke prøvd skruf sterk white enda). Løsen er ikke så gale, men synes ikke den er noe god heller. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skjønner meg ikke på dere som snuser Skruf, tok en boks i starten men orka ikke mer og gikk over til general. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du skal jo ikke sniffe snusen heller da... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nei.. Man trenger vel ikke å sniffe alt som lukter digg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Så hvordan vet du lukta på skrufen da? Man tar jo bare snusen under leppa? Jeg lukter ihvertfall ikke på snusen selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Så hvordan vet du lukta på skrufen da? Man tar jo bare snusen under leppa? Jeg lukter ihvertfall ikke på snusen selv. Slutt å sitte å kverulere hele tida da. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Så hvordan vet du lukta på skrufen da? Man tar jo bare snusen under leppa? Jeg lukter ihvertfall ikke på snusen selv. Slutt å sitte å kverulere hele tida da. Jeg kverulerer ikke... Men viss du trur det så værsegod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg kverulerer ikke. Det er jo akkurat det du sitter å gjør. Du skal jo ikke sniffe snusen heller da... Det er forskjell på å sniffe å lukte. Noen liker å lukte på snusen også, Ettan lukter bedre enn General (nå starta jeg sikkert en fanboy krig) osvosv. Skruf lukter digg It sure does. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Men jeg husker tidligere da jeg ikke hadde snusa så mye. Holdte jo nesten på å brekke meg av den lukta Hvordan greier du å unngå å lukte på snusen nå du åpner boksen? Da sprer jo lukta seg kjapt som bare det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Åpne boksen - ta ut snus - lukke boksen = nesten ikke lukt. Ergo jeg rekker ikke å kjenne lukta. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Syns alltid det kommer masse lukt jeg.. Men men samma det.. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Syns alltid det kommer masse lukt jeg.. Men men samma det.. Det er fordi Skruf lukter veldig. Jeg får brekninger av tranebær og blir dårlig av stärk.. Originalen er ikke så ille derimot, men ikke noe jeg snuser frivillig Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 De snus typene som lukter best i følge min luktesans er Lucky strike white portion, general løs, rl løs og gøteborgs portion og løs. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skruf lukter helt katastrofalt kvalmt mener jeg, og lukta sprer seg fort, mener jeg og. Man må holde pusten hvis man skal unngå å lukte Skrufen når man tar seg en. Syns Ettan lukter ganske greit; litt røyk-lukt. N&J har en utrolig salt lukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå