Clappy Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei. Tenkte jeg skulle teste ut snus nå, etter at noen av kompisene mine har begynt. Fikk smake en pris general i går, og denne ble jeg rimelig svimmel av. Når jeg tok den ut, spydde jeg i tillegg. Derfor lurte jeg på om noen av dere viste om en snus som er bedre å begynne med? En der smaken ikke er så sterk, vil helst ikke kaste opp nå mer:p Burde vel nevnes at jeg også er ute etter en "løs" snus, ikke en "pose" snus : ) Kom med flere tips:D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Meste løssnus inneholder 8mg nikotin slik som general, så nei, har ikke noen gode forslag der. Du kan alltids prøve RL. Den er veldig lett å bake og er så finkornet at du ikke får like store rifter i slimhinnene i leppa og tar derfor inn mindre nikotin. Så sjansen for at du ikke blir like dårlig av RL enn General er stor, selv om den har like mye nikotin. Lenke til kommentar
Jorg01 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Før likte eg å "eksperimentere" litt og kjøpe forskjellig snus heile tida. men for litt sia kjøpte eg en Lucky strike orginal posjon og en skruf orginal posjon, likte boksen på luckyen og lukta var jo konge, men når den begynte å renne var smaken heilt besj. var så gale at eg måtte opne en cola eller noe for å få ned juicen men heldigvis hadde eg jo skrufen så helga var ikke heilt ødelagt Skruf orginal posjon begynner å bli en vane no og eg kommer nok til å holde meg til den vist det ikkje dukker opp en ny og bedre snus Endret 16. desember 2009 av Jorg01 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De siste tre boksene med Skruf Sterk Portion har bare blitt total fiasko, forferdelig tobakksmak, lukter gråstein og nesten søkkvåte. Har begynt med Skruf Sterk White Portion, og den gjør samme susen. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 skruff white er konge syns jeg Er blitt fast snusen min Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 min også, kjøper alltid 2 faste bokser fortiden smtidig forde da klarer jeg og ha snus i flere dager :/ kjøper skruf sterk white og N&J orginal Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Min første snus Göteborg Rape spydde jeg ikke av, min andre i skibakken derimot. Uff, det var ille. Svingte til siden og spøy som faen Mocca er jo og ganske mild. Tenk om det var i stolheisen da? Hadde vært konge! Eller i gondol Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Virker som om jeg er den eneste som ikke er noen fan av skruf sin snus her Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Virker som om jeg er den eneste som ikke er noen fan av skruf sin snus her Der tar du nok feil;p Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Skruf er digg nå og da. Porsjon that is. Løssnusen deres er ikke noe for meg. Men Knox er skrufprodusert og den er helt herlig, så gutta veit hva de driver med. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skruf er seriøst en av de værste snusene jeg kan tenke meg, lukta og smaken kan jeg ikke fordra. En ting jeg liker er at den ikke renner så mye. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skruff is tha BEST! Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kjøpte akkurat 10 dåser med Skruf Laus, Skuffende innhold. Konsistensen er helt annerledes enn den jeg var vant med fra Skruf Laus. Dette må være en feil ellernoe, men dåsene med RL laus var nydelige! Takk Danmark med snus for 30 kr boksen laus! Lenke til kommentar
Generales Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Liker ikke Skruf og RL til å bake med. Blir bare for leirete og godis aktig for meg (selvsagt, spesielle anledninger krever forskjellige tiltak )! Men General lös og Ettan er gode. Har desverre ikke fått prøvd Grovsnus enda, da jeg egentlig ikke får anledning til å bake så mye (jobb, skole, div.). Så har trappa ned til mye påsær i det siste. Har kjøpt Skruf Stark White to ganger på rad nå. Jeg som ikke engang liker skruf , godt med litt avkobling! Skål! Endret 17. desember 2009 av Generales Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Eneste "Skruffen" som er god er nok Knox Løs. Shame at den ikke selges i Norge. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Julesnus løs i Karl Johan området? Lenke til kommentar
Lokmotiv Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Julesnus løs i Karl Johan området? de seller julesnus på "Majoren tobakk" på majorstua rett ved t-bane stasjonen (hvis det er oslo du snakker om) Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva faen er greia med at alle skal ha snus som ikke renner? Snus SKAL smake. Baker du riktig, så vil den ikke renne nevneverdig før etter et par timer. Det beste jeg vet er en kanne kaffe og en god pris under leppa og det å bruke tunga for å få litt godsmak! Snusen som smaker best er etter min mening Generalen. Det er nok en grunn til at den selger best og er det de fleste som har snust en stund bruker... Porsjon er noe forbanna drit. Er det bare meg, eller virker det som annenrangs snus? Snusen smaker alltid harskt og er lite god på smak. Eneste porsjonen som smaker greit er Lucky Strike, men den smaker til gjengjeld lite. Min personlige mening så klart, men til dere som synes porsjon smaker drit. Prøv løssnus. Det er så vilt mye bedre. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Meste løssnus inneholder 8mg nikotin slik som general, så nei, har ikke noen gode forslag der. Du kan alltids prøve RL. Den er veldig lett å bake og er så finkornet at du ikke får like store rifter i slimhinnene i leppa og tar derfor inn mindre nikotin. Så sjansen for at du ikke blir like dårlig av RL enn General er stor, selv om den har like mye nikotin. Feil. General Ekstra Sterk løs inneholder jo 15mg nikotin per gram.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Meste løssnus inneholder 8mg nikotin slik som general, så nei, har ikke noen gode forslag der. Du kan alltids prøve RL. Den er veldig lett å bake og er så finkornet at du ikke får like store rifter i slimhinnene i leppa og tar derfor inn mindre nikotin. Så sjansen for at du ikke blir like dårlig av RL enn General er stor, selv om den har like mye nikotin. Feil. General Ekstra Sterk løs inneholder jo 15mg nikotin per gram.. + skruf har vell 11 eller 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå