Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenkte jeg skulle teste ut snus nå, etter at noen av kompisene mine har begynt.

Fikk smake en pris general i går, og denne ble jeg rimelig svimmel av. Når jeg tok den ut, spydde jeg i tillegg.

 

Derfor lurte jeg på om noen av dere viste om en snus som er bedre å begynne med? En der smaken ikke er så sterk, vil helst ikke kaste opp nå mer:p

 

Burde vel nevnes at jeg også er ute etter en "løs" snus, ikke en "pose" snus : ) Kom med flere tips:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meste løssnus inneholder 8mg nikotin slik som general, så nei, har ikke noen gode forslag der. Du kan alltids prøve RL. Den er veldig lett å bake og er så finkornet at du ikke får like store rifter i slimhinnene i leppa og tar derfor inn mindre nikotin. Så sjansen for at du ikke blir like dårlig av RL enn General er stor, selv om den har like mye nikotin.

Lenke til kommentar

Før likte eg å "eksperimentere" litt og kjøpe forskjellig snus heile tida. men for litt sia kjøpte eg en Lucky strike orginal posjon og en skruf orginal posjon, likte boksen på luckyen og lukta var jo konge, men når den begynte å renne var smaken heilt besj. var så gale at eg måtte opne en cola eller noe for å få ned juicen :p men heldigvis hadde eg jo skrufen så helga var ikke heilt ødelagt :thumbup: Skruf orginal posjon begynner å bli en vane no og eg kommer nok til å holde meg til den vist det ikkje dukker opp en ny og bedre snus :D

Endret av Jorg01
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

De siste tre boksene med Skruf Sterk Portion har bare blitt total fiasko, forferdelig tobakksmak, lukter gråstein og nesten søkkvåte. Har begynt med Skruf Sterk White Portion, og den gjør samme susen.

Lenke til kommentar

Liker ikke Skruf og RL til å bake med. Blir bare for leirete og godis aktig for meg (selvsagt, spesielle anledninger krever forskjellige tiltak ;))!

 

Men General lös og Ettan er gode. Har desverre ikke fått prøvd Grovsnus enda, da jeg egentlig ikke får anledning til å bake så mye (jobb, skole, div.). Så har trappa ned til mye påsær i det siste.

 

Har kjøpt Skruf Stark White to ganger på rad nå. Jeg som ikke engang liker skruf :p, godt med litt avkobling!

 

Skål!

Endret av Generales
Lenke til kommentar

Hva faen er greia med at alle skal ha snus som ikke renner? Snus SKAL smake. Baker du riktig, så vil den ikke renne nevneverdig før etter et par timer. Det beste jeg vet er en kanne kaffe og en god pris under leppa og det å bruke tunga for å få litt godsmak!

 

Snusen som smaker best er etter min mening Generalen. Det er nok en grunn til at den selger best og er det de fleste som har snust en stund bruker...

 

Porsjon er noe forbanna drit. Er det bare meg, eller virker det som annenrangs snus? Snusen smaker alltid harskt og er lite god på smak. Eneste porsjonen som smaker greit er Lucky Strike, men den smaker til gjengjeld lite. Min personlige mening så klart, men til dere som synes porsjon smaker drit. Prøv løssnus. Det er så vilt mye bedre.

Lenke til kommentar
Meste løssnus inneholder 8mg nikotin slik som general, så nei, har ikke noen gode forslag der. Du kan alltids prøve RL. Den er veldig lett å bake og er så finkornet at du ikke får like store rifter i slimhinnene i leppa og tar derfor inn mindre nikotin. Så sjansen for at du ikke blir like dårlig av RL enn General er stor, selv om den har like mye nikotin.

 

Feil. General Ekstra Sterk løs inneholder jo 15mg nikotin per gram..

Lenke til kommentar
Meste løssnus inneholder 8mg nikotin slik som general, så nei, har ikke noen gode forslag der. Du kan alltids prøve RL. Den er veldig lett å bake og er så finkornet at du ikke får like store rifter i slimhinnene i leppa og tar derfor inn mindre nikotin. Så sjansen for at du ikke blir like dårlig av RL enn General er stor, selv om den har like mye nikotin.

 

Feil. General Ekstra Sterk løs inneholder jo 15mg nikotin per gram..

 

 

+ skruf har vell 11 eller 12

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...