GrevenLight Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Offroad er god en gang i blandt ja. Er det bare meg eller føles det som dåsa aldri blir tomt? Så sant så sant, har allerede tatt 2-3 store priser og boksen ser fortsatt stappfull ut. Så sykt enig! Man merker ikke at den blir mindre før plutslig en dag så er den tom Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg synes det blir tomt ganske raskt jeg. Tomt som i at det kun ligger snus i kantene av boksen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hmm. Noen som har vært borti en HÆLVETTES stygg smak på Skruf Original eller Sterk Portion? Fikk en boks med utløpsdato 04-03-2010, batchnr 0123251393. Smaken kan vel kalles bitter, eller, for de som er så "lure" som meg og stapper bokser fulle av bruktpriser i skuffa og lar dem ligge. Ja de lukter som dem, og smaker da antakelig som dem også, eller smaker som de lukter iallefall. Skal nok sende min inn til Skruf AB med en liten klage. Kanskje man får en pølse oppover da :D Lenke til kommentar
Generales Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Digg med skruf stark white, renner aldri og den er sånn passe digg. men boksen føles litt stor (at det aldri blir tomt...)! Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hmm. Noen som har vært borti en HÆLVETTES stygg smak på Skruf Original eller Sterk Portion? Fikk en boks med utløpsdato 04-03-2010, batchnr 0123251393. Smaken kan vel kalles bitter, eller, for de som er så "lure" som meg og stapper bokser fulle av bruktpriser i skuffa og lar dem ligge. Ja de lukter som dem, og smaker da antakelig som dem også, eller smaker som de lukter iallefall. Skal nok sende min inn til Skruf AB med en liten klage. Kanskje man får en pølse oppover da :D Tror jeg har vært borte i noe lignende med N&J (Porsjon). Har ofte fått poser med "hvite flekker" på (NEI! ikke "sånne" hvite flekker... håper jeg) og de pleier altid å smakke bittert. Det er altså selve stoffet på posen som har disse flekkene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hmm. Noen som har vært borti en HÆLVETTES stygg smak på Skruf Original eller Sterk Portion? Fikk en boks med utløpsdato 04-03-2010, batchnr 0123251393. Smaken kan vel kalles bitter, eller, for de som er så "lure" som meg og stapper bokser fulle av bruktpriser i skuffa og lar dem ligge. Ja de lukter som dem, og smaker da antakelig som dem også, eller smaker som de lukter iallefall. Skal nok sende min inn til Skruf AB med en liten klage. Kanskje man får en pølse oppover da :D Tror jeg har vært borte i noe lignende med N&J (Porsjon). Har ofte fått poser med "hvite flekker" på (NEI! ikke "sånne" hvite flekker... håper jeg) og de pleier altid å smakke bittert. Det er altså selve stoffet på posen som har disse flekkene. Det har jeg og vært borte i. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Eg også, men har aldri tatt meg bryet med å klaga. Kanskje det er noko å tene på det? Lenke til kommentar
rapisrape Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Faen.. suger maks at de har hengt opp en stor plakat som det står "snus" på forran snuskjøleskapene. Trodde ikke forslaget om å "gjemme" tobakken ville slå an.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Setter pris på om dere som liker denne tråden stemmer på meg i semifinalen til årets medlem. Har fått inn tre-fire anmeldelser som skal opp, men jeg har fortsatt litt igjen å gjøre på forsiden før jeg har tid til å kline de opp. Men de er lagret. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 To bokser general løs, to bokser blå løs, en boks ettan og jeg var seks kroner unna en boks Qlau Qui.. Til helgen blir det en boks med skruf white portion muligens, og da har jeg vel snus til en stund utpå nyåret. Og Nyhus; Gi blå en sjanse til. Den virker kanskje litt søt i lukt og smak, men den har en god konsistens og smaker faktisk ikke vondt når den blir blaut. Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei. Tenkte jeg skulle teste ut snus nå, etter at noen av kompisene mine har begynt. Fikk smake en pris general i går, og denne ble jeg rimelig svimmel av. Når jeg tok den ut, spydde jeg i tillegg. Derfor lurte jeg på om noen av dere viste om en snus som er bedre å begynne med? En der smaken ikke er så sterk, vil helst ikke kaste opp nå mer:p Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Den mildeste du kan få tror jeg er General Mini, general white, Göteborg Rape eller rainbow (Röda Lacket) jeg tror den første er mildest, men som sagt vet ikke. Endret 16. desember 2009 av Afternoon Delight Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Min første snus Göteborg Rape spydde jeg ikke av, min andre i skibakken derimot. Uff, det var ille. Svingte til siden og spøy som faen Mocca er jo og ganske mild. Endret 16. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
mehh Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Grovsnus løs vs General løs? Endret 16. desember 2009 av mehh Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Min første snus Göteborg Rape spydde jeg ikke av, min andre i skibakken derimot. Uff, det var ille. Svingte til siden og spøy som faen Mocca er jo og ganske mild. hehe Glemte Mocca Endret 16. desember 2009 av Afternoon Delight Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Grovsnus løs vs General løs? General imo. Jeg synes grovsnus er grei, men smaken og lukten ødelegger alt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Grovsnus all the way. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei. Tenkte jeg skulle teste ut snus nå, etter at noen av kompisene mine har begynt. Fikk smake en pris general i går, og denne ble jeg rimelig svimmel av. Når jeg tok den ut, spydde jeg i tillegg. Derfor lurte jeg på om noen av dere viste om en snus som er bedre å begynne med? En der smaken ikke er så sterk, vil helst ikke kaste opp nå mer:p Første snusen min var faktisk 2 skruff stærk ;em jeg er badass! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Min første var vanlig general porsjon. Gikk et par bokser an den, så hoppa jeg til en boks skruf, så en boks general hvit. Deretter begynte jeg med løs general, gjøteborgs løs, skruf og endte på Grovsnus. Så kom N&J og jeg har holdt meg til den siden. I løpet av den tida har jeg riktignok prøvd et utall mange snussorter, både løs og porsjon. Er mye bra der ute, men det er fanken meg mye drit også. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ja.. har hatt mange runder jeg å har alltid holdt lengst med Skruff!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå