Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til dere som er under 18: Bare si til foreldrene dine at du snuser, er ikke så ille som du tror. Nå kjøper de snus for meg og det er ikke noe de klager over lenger. :w00t:

Det kommer jo helt ann på foreldrene da. Hos meg gikk det fint, men hos en kamerat av meg tok faren og kasta pc'en hans ut 2. etasje vinduet. Han er nå litt ekstrem da men^^

Har ikke sagt det til faren min, men av en eller annen grunn visste han det :p Fikk plutselig en melding av han der han sa at det var helt greit at jeg snuste og at han ikke skulle mase på meg om jeg snuste når jeg var med han på fjellet i julen :p

Dette var egentlig bare en deilig nyhet, men kommer ikke til å snuse foran han. Er altfor udigg å snuse foran foreldre når jeg ikke engang er gammel nok :p

Lenke til kommentar

Sykt i tvil om jeg skal slutte og snuse. Jeg har 200kr i uka til overs (digg og være student) disse går til snus. Jeg tenker på at hvis jeg slutter så får jeg jo 200kr ekstra som jeg kan bruke på noe annet, men aner ikke hva det skulle ha hvert som er bedre enn snus... Innspill?:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er student selv.

Bruker ca 200kr selv i uka på snus. Snusen beroliger meg, jeg klarer og holde mer fokus osv.

_

Prøvde Offroad Wintergreen idag, god og helt ok snus, men gris blir det.

Litt off-topic:

Hva med å fjerne "The real deal" fra emnetittelen?

Den andre v.7 er jo død og begravet for lenge siden.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Veldig enig, føler jeg har det mye bedre med snus spesielt på skolen, men allikevell litt kjedelig og bruke penger på..

Sant det, men føler jeg har det meste på hybelen.

Trener jevnt og trutt, og jeg spiser en del mindre godteri etter jeg begynte og snuse.

Lenke til kommentar
Er student selv.

Bruker ca 200kr selv i uka på snus. Snusen beroliger meg, jeg klarer og holde mer fokus osv.

_

Prøvde Offroad Wintergreen idag, god og helt ok snus, men gris blir det.

Litt off-topic:

Hva med å fjerne "The real deal" fra emnetittelen?

Den andre v.7 er jo død og begravet for lenge siden.

Offroad er god en gang i blandt ja. Er det bare meg eller føles det som dåsa aldri blir tomt? :D

Kjøpte 3 dåser General Xsterk idag etter at jeg syntes den var ganske god etter at jeg har prøvd den ett par ganger fra venner og kjente. Har allerede mistet lysten på den

Endret av atriC
Lenke til kommentar
vi kan vel holde det litt on-topic, folkens.

ta diskusjonen om hvem som skal hives ut av vinduet en annen plass.

Vel mr. hobbymod, mtp at diskusjonen er snusrelatert synes jeg kanskje den passer i denne tråden. Så stfu & gtfu.

Skulle bare ønske det ikke var white portion sad.gif

Prøv ekstra sterk i stede, langt bedre snus.

Virka som om alle skulle ha snus den dagen var tomt for alle de beste :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Offroad er god en gang i blandt ja. Er det bare meg eller føles det som dåsa aldri blir tomt? :D

Så sant så sant, har allerede tatt 2-3 store priser og boksen ser fortsatt stappfull ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...