Skunkish Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Syns claq qui smaker tranbær jeg.. Lenke til kommentar
_SandlanD_ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mamma skulle kjøpe Thunder for meg i sverige men den hadde de jo selvfølgelig ikke så hu kjøpte Skruf orginal i steden . Jævla rart at de ikke hadde den, hu var på den tobakks butikken på Nordby senteret. Jaja, blir vel sikkert en tur etter jul uansett. Tips til dere som er under 18: Bare si til foreldrene dine at du snuser, er ikke så ille som du tror. Nå kjøper de snus for meg og det er ikke noe de klager over lenger. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tips til de over 18: voks opp! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mamma skulle kjøpe Thunder for meg i sverige men den hadde de jo selvfølgelig ikke så hu kjøpte Skruf orginal i steden . Jævla rart at de ikke hadde den, hu var på den tobakks butikken på Nordby senteret. Jaja, blir vel sikkert en tur etter jul uansett. Tips til dere som er under 18: Bare si til foreldrene dine at du snuser, er ikke så ille som du tror. Nå kjøper de snus for meg og det er ikke noe de klager over lenger. Det kommer jo helt ann på foreldrene da. Hos meg gikk det fint, men hos en kamerat av meg tok faren og kasta pc'en hans ut 2. etasje vinduet. Han er nå litt ekstrem da men^^ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hadde det vært meg hadde jeg kasta ungen ut av vinduet i 2. etasje. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hadde faren min kasta pcen min ut vinduet, hadde jeg kasta han ut etter fra 2. etasje. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Hadde det vært meg hadde jeg kasta ungen ut av vinduet i 2. etasje. Trur også jeg hadde lent mot den her. Folk må skjønne at foreldre ikke blir så fornøyde når barna driver med rusmidler før de er gamle nok. Lenke til kommentar
saltpastiller Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvilken snus er den neste jeg skal kjøpe? Får rett og slett ikke bestemt meg. Har hatt General Ekstra Sterk ganske lenge nå og trenger noe nytt.. Jeg ville ambefalt deg å prøve Thunder Frosted! Den har veldig god og frisk mint smak! Og det kjennes ut som om du har en isbit under leppa apropo det ? jeg har planer om å få tak i en eller annen thunder. er det noen som har en anelse hvor jeg kan kjøpe den i kristiansand området? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 vi kan vel holde det litt on-topic, folkens. ta diskusjonen om hvem som skal hives ut av vinduet en annen plass. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Pappa tok det ikke så ille når han så at jeg snuset men det kan jo komme av at jeg er 18 han sa egentlig ingenting Lurer på hvordan mamma tar det da, skal feire jul med henne så hun vil garantert finne det ut. gidder ikke luske rundt for og snuse Btw: Hva syns folket om "Luck Strike strong bold portion" ? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lucky Strike Bold Portion er ein heilt grei, over gjennomsnittet god portionssnus. Går lei etter 2 boksar, men fin å variera med. Dessuten er boksen overkul! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Boksen er kul ja Syns smaken er god men etter en boks så blir jeg lei og kjøper skruff Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skjønner! Sliter med å finna meg ein portionssnus å ha fast... Men egentlig er det ikkje så nøye, da eg alltid har lyst på noko nytt. General er fast på løs-sida! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har skruff stärk white som fast men varierer litt, man blir jo lei av fast snusen etter et par uker også Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Enig Varier ein del mellom Monte Cristo, General Sterk White, Lucky Bold og Skruf Sterk Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Går stort sett i Skruff stärk white,n&j orginal og skruff stärk her med et og annet avbrekk for og prøve noe nytt Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Her i huset går det mest av vanlig N&J, men må jo variere once in a whie et år eller noe siden jeg prøvde general sterk så ble den i dag, bedre enn jeg husket. Skulle bare ønske det ikke var white portion Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva koster snus på svalbard? Arbeidskolega har handlet meg en pølse der, men han husker ikke hva han betalte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 vi kan vel holde det litt on-topic, folkens.ta diskusjonen om hvem som skal hives ut av vinduet en annen plass. Vel mr. hobbymod, mtp at diskusjonen er snusrelatert synes jeg kanskje den passer i denne tråden. Så stfu & gtfu. Skulle bare ønske det ikke var white portion sad.gif Prøv ekstra sterk i stede, langt bedre snus. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kjøpte Meg Nick And Johnny Black idag. Smaker ganske bra synes jeg . Dog var ikke sirkelen med poser hel, skal vel bare være 24 poser pr boks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå