Generales Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ellers kan du prøve type "mini" som er motsatt av "maxi", General har begge to, i tillegg til mokka og trur catch også. Vet ikke så mye om effekten til miniene, da jeg ikke har prøvd sånn enda Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Det finnes vel sterk mini også, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hvor finner jeg montecristo Lös?? Hvem er importøren. Jeg bor nær Kristiansands Området! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg trur aldri jeg har sett den løs i Norge, ikke på vanlige butikker. De jeg vet har brukt den har kjøp den i Sverige. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg trur aldri jeg har sett den løs i Norge, ikke på vanlige butikker. De jeg vet har brukt den har kjøp den i Sverige. Jeg er en lös snuser, men montecristo porsjon var helt nydelig! Og jeg googla og så at den blir laget i lös, så det er jo håp enda den ikke er i norge Sverige tur med gutta snarest får vi si da! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Claq Qui var en god snus. Mange som har prøvd den? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, har prøvd den. God er den ja Kjøpte meg ei dåse med Lucky Strike Bold isted, god snus! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ahh en deilig dag for snus! Møter to kompiser som drar fram Julesnus og Thunder Får en julesnus og går og kjøper 1 boks Thunder Frosted og 1 boks Thunder Orginal Begge Thunderene var digge, mens julesnusen var god i starten men alt for kvalmene etter hvert Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ahh en deilig dag for snus! Møter to kompiser som drar fram Julesnus og Thunder Får en julesnus og går og kjøper 1 boks Thunder Frosted og 1 boks Thunder Orginal Begge Thunderene var digge, mens julesnusen var god i starten men alt for kvalmene etter hvert Åssen var Thunder orginal?? sitter med en Thunder Froted nå Den er drit digg! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Froted? Orginal var ganske digg, har ikke tatt så mange av den enda.. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Claq Qui var en god snus. Mange som har prøvd den? Hva synes dere? Claq Qui er en verdig snus det! Hint av lakris og sterk Sånn en snus skal være. Det eneste minus er at man blir lei av den i lengden, og når man blir det.. ja da tar det en stund får jeg får lyst på den igjen For mye av det gode --- Ørefik til deg Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Syns Claq Qui ikke var noe særlig den ble liggende til jeg ikke hadde noen annen snus i gjenn og var blakk, da først snuset jeg ferdig boksen Ikke noe jeg vil kjøpe i gjenn Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Froted? Orginal var ganske digg, har ikke tatt så mange av den enda.. Frosted* sorry Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 At Claq Qui smaker lakris er jeg veldig uenig i, men den er god nå og da. To bokser på rad ville nok bli litt i overkant riktignok. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jag tycker att snus luktar gott. Kaffe och snus och tobak är mina favoritdofter. Jag har en Dosa med General Portion och Granit. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Granit er det utrolig lenge siden jeg har prøvd. Synes å huske den var så som så. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvilken snus er den neste jeg skal kjøpe? Får rett og slett ikke bestemt meg. Har hatt General Ekstra Sterk ganske lenge nå og trenger noe nytt.. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jag tycker att snus luktar gott. Kaffe och snus och tobak är mina favoritdofter.Jag har en Dosa med General Portion och Granit. Enig med deg! Noe av det beste jeg vet er å ta seg en stor kopp kaffe + en feit bake snus (helst skruff stærk)! Det er livet! Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvilken snus er den neste jeg skal kjøpe? Får rett og slett ikke bestemt meg. Har hatt General Ekstra Sterk ganske lenge nå og trenger noe nytt.. Jeg ville ambefalt deg å prøve Thunder Frosted! Den har veldig god og frisk mint smak! Og det kjennes ut som om du har en isbit under leppa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå