Dravde Den Feite Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som har smakt Phantom blue løssnus? Med smak av einebær og urter? Høres ut som Gøteborg rape. Niks, men smakt orginalen til Phantom. Litt billigere, god smak og minner ganske om grovsnus, vanskelig å bake. Forresten alle sammen;http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590648 ! Nå skal snus og sigg under bord! Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Forresten alle sammen;http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590648 ! Nå skal snus og sigg under bord! Det stopper ikke meg for å kjøpe snus/røyk Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Godt med en kald ettan løs egentlig, liten utveksling Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurte på en ting.. Jeg skal på en lang ferie i Februar, til Australia og Sør-Afrika.. Er det lov til å ha med snus dit? Selger dem snus i noen av de landene? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hørte et fint snus-ordtak fra radioresepsjonen: En dag uten snus er som ei dame uten mus. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurte på en ting.. Jeg skal på en lang ferie i Februar, til Australia og Sør-Afrika.. Er det lov til å ha med snus dit? Selger dem snus i noen av de landene? Jeg tipper nok at det er lov, og tror faktisk at du kan få kjøpt snus i Sør-Afrika. Google, skal være noen som har gjort det. Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ser det er noen som har skrevet om Nick and Johnny løs, har ikke denne gått ut av produksjon? Håper den har kommet tilbake igjen da dette var en av mine favoritter når jeg startet Lenke til kommentar
Generales Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Angående denne saken så har jeg bare en ting å si; sug balle! Tenk så kjipt å ikke kunne se hvilken type avbrekk man han lyst på? Stoppe opp i kassa i ett par min og spørre om det er noen fine bokser der?.. Kjipt. Vi er snart i 2010, da burde vi jo faktisk skjønne at de som velger å kjøpe noe tobakk vet at det er skadelig... @Crom92: Har ikke sett N&J løs i skapet på lenge, ganske kjipt faktisk. Men vi kan trøste oss med black imens Endret 6. desember 2009 av Generales Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg lurte på en ting.. Jeg skal på en lang ferie i Februar, til Australia og Sør-Afrika.. Er det lov til å ha med snus dit? Selger dem snus i noen av de landene? Ikke kjøp snus når du er i Afrika. Kan lett ende opp med noe helt annet. Gikk fint for meg å ta med meg 6 bokser når jeg dro til Afrika. Hadde det til og med som håndbagasje tror jeg^^ Er det bare meg eller kom det plutselig veldig mange nye inn i snustråden? Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Folkens, noen som har en idee om hvor man får tak i julesnusen noe nærme gjøvik/toten området? Hvor som helst innenfor her burde duge bra. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg var innom shell i dag å da har de dekt til røyken og de skulle begynne å dekke til snusen. Faan det er irriterende at du må spørre hvilke snus/røyk de har :@ Lenke til kommentar
Generales Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Venter på at Nyhus skal legge ut min anmeldelse av Lucky Strike Bold Port. så mens vi venter på at den kommer sammen med de andre anmeldelsene så legger jeg den her Utseende: Utseende til Lucky er sexy. Det oser kos av den og den frister en hver snuser til å ta med seg en boks fra butikken minst én gang! Det er en stålboks med et ”plain” utseende, rødt og svart snakker til en. Velkjent for Lucky Strike (røyk) design! 9/10 Lukt: Lukta er ikke den beste, men heller ikke den dårligste. Man lukter at det er en dåse man har framme. Det er ingenting utenom det vanlige med Bold sin lukt. 6,5/10 Smak: Smaken på denne kan for min del smake som om den er utvannet. Denne snusen kan foretrekkes av nysnusere, på grunn av at den ikke smaker direkte snus, men en mildere smak av det. 4,5/10 Konsistens: Denne snusen vil begynne å renne fortere enn du kan si ”gjenganger?”, som du senere vil sette flere spørsmålstegn ved. Men kan nevne størrelsen, den er perfekt for min leppe og dermed ett pluss i min bok! 5/10 Effekt: Hvis noen merker noen effekt av denne så bøyer jeg meg i støvet til h*n! Nikotinsjokket kan man ikke se på lang avstand. Man vil gå lei av denne snusen bare på grunn av effekten! 4/10 Oppsummering: ”Man kan ikke dømme boken ut ifra omslaget”, dette beviser denne snusen. Boksen frister seg med sin eleganse, men når du åpner og tar en i leppa, ja, da lurer man på hva man brukte pengene på! Men for all del, en helt kurant snus som havner midt på treet! 5/10 - Generales Tar i mot kritikk, da det er den første anmeldelsen jeg har skrevet Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Venter på at Nyhus skal legge ut min anmeldelse av Lucky Strike Bold Port. så mens vi venter på at den kommer sammen med de andre anmeldelsene så legger jeg den her Utseende: Utseende til Lucky er sexy. Det oser kos av den og den frister en hver snuser til å ta med seg en boks fra butikken minst én gang! Det er en stålboks med et ”plain” utseende, rødt og svart snakker til en. Velkjent for Lucky Strike (røyk) design! 9/10 Lukt: Lukta er ikke den beste, men heller ikke den dårligste. Man lukter at det er en dåse man har framme. Det er ingenting utenom det vanlige med Bold sin lukt. 6,5/10 Smak: Smaken på denne kan for min del smake som om den er utvannet. Denne snusen kan foretrekkes av nysnusere, på grunn av at den ikke smaker direkte snus, men en mildere smak av det. 4,5/10 Konsistens: Denne snusen vil begynne å renne fortere enn du kan si ”gjenganger?”, som du senere vil sette flere spørsmålstegn ved. Men kan nevne størrelsen, den er perfekt for min leppe og dermed ett pluss i min bok! 5/10 Effekt: Hvis noen merker noen effekt av denne så bøyer jeg meg i støvet til h*n! Nikotinsjokket kan man ikke se på lang avstand. Man vil gå lei av denne snusen bare på grunn av effekten! 4/10 Oppsummering: ”Man kan ikke dømme boken ut ifra omslaget”, dette beviser denne snusen. Boksen frister seg med sin eleganse, men når du åpner og tar en i leppa, ja, da lurer man på hva man brukte pengene på! Men for all del, en helt kurant snus som havner midt på treet! 5/10 - Generales Tar i mot kritikk, da det er den første anmeldelsen jeg har skrevet Nydelig anmeldese! Kjenner meg igjen i din mening, har kanskje fire nybegynner venner, og alle sammen har gått for Lucky's Bold. Folkens, noen som har en idee om hvor man får tak i julesnusen noe nærme gjøvik/toten området? Hvor som helst innenfor her burde duge bra. Julesnus er import vare, altså, dagligvarebutikker og vanlige kiosker har mest sannsyneligvis ikke denne snusen å tilby. Derimot, hvis du kjenner til noen tobakksforretninger hvor man selger importvarer som pipetobakk og sigarer, kan det hende at de har / evt. kan bestille julesnusen. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Takker for svar moget =) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Takker for svar moget =) Ikke noe stress. Vet ikke om det er lov, men er jo et alternativ å spørre en venn eller forumbruker i bergensområdet om han kune sendt deg en boks, for det er en tobakksforretning i bergen som selger den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Må beklager til dere som har sendt anmeldelser den siste tiden, det er noe galt med åpne/lukke-taggene i førsteinnlegget, så jeg må gå over alt og sjekke at det er riktig, noe jeg ikke har hatt tid til enda. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Må beklager til dere som har sendt anmeldelser den siste tiden, det er noe galt med åpne/lukke-taggene i førsteinnlegget, så jeg må gå over alt og sjekke at det er riktig, noe jeg ikke har hatt tid til enda. I forgive. Du er så flink til å holde denne tråden i gang, at en glipp eller fjorten gjør ingenting Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet om en snus med små diskré poser, slik at det blir mindre synlig at en snuser? - Kan forøvrig legge til at det er en fordel at de også har høy konsentrasjon av nikotin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 01 og 02 er og anbefale. De har tynnere men lengere poser som gjør at de synes mindre. I tillegg så renner de veldig lite. 02 er sterk varianten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå