Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor har Petterøes mint blitt av? Husker den godt. Første snusen jeg prøvde.

aaah, eneste snusen som har fått meg til å spy! :p

Brenn i helvette j**** mint-snus.

toppen av irritasjon: jeg har flyttet, og verken kiosken, ica, prix eller esso litt unna hær selger N&J Black.

må kjøre langt for å få det jo. halvtime+.. :nei:

Ingen statoil stasjoner i nærheten? De ser ut til å ha det her borte ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg slenger på en anmeldelse på Julesnus.

Den skjules for ikke å ta så stor plass, klikk under for å se den. :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Julesnus

yulebrennersnus.jpg

Utseende:

Denne boksen ser veldig bra ut, og passer fint til sesongen den selges i. Et stort praktisk problem slik jeg ser det er at den mangler lokk til å legge brukt snus i, derfor scorer den ikke full score her.

8/10

Lukt:

Lukter nesten ikke tobakk i det hele tatt, kanskje et fint avbrekk for noen. Den lukter nøyaktig hva den smaker, kanel.

8/10

Smak:

En veldig sterk smak av kanel. Veldig god smak som passer inn i julesesongen. Jeg vil dog tro at dette er veldig individuelt, mange kompiser av meg likte overhodet ikke smaken. Jeg synes den var god og passende. Man kan nok bli fort lei av den, men ikke i samme grad som av for eksempel tranebær.

8/10

Konsistens:

Posene er litt for store. Dette er typisk for v2tobacco som lager denne, men julesnus har fått hakket mindre poser enn andre v2tobacco-snus (Offroad o.l.). Jeg finner det irriterende med store poser på bla. Offroad, men jeg synes ikke det er like stort problem at posene er store her.

6/10

Effekt:

Det har jeg ikke sjekket opp, men regner med det er 8 mg/g. Styrke er ikke avgjørende for meg, da jeg ikke får noen merkbar effekt uansett. Er nok en grei effekt på en snus som denne for å dekke størst mulig brukerbase, som gjerne er en fordel for den eneste julesnusen som selges i Norge.

8/10

Oppsummering:

Overall en god og spennende snus som passer fint i julesesongen. Jeg husker fraværet av denne snusen i fjor, og er glad den finnes i mitt lokalområde i år (Stavanger). Anbefales til dem som har lyst på jul under leppa, og som tror kanelsmak kan være godt på en snus.

7/10

Lenke til kommentar
Yes da fikk jeg meg endelig en boks thunder løs :D

En veldig god snus etter min mening, god smak og effekten var utrolig god. Røska til og med litt i leppa på starten.

Hvor kjøpte du den hen?

Kjøpte av en vennine, hun hadde fått tak i den i Sverige.

Noen som vet om noen steder det selges Julesnus i Oslo?

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar

Eneste godt jeg har å si om julesnusen (porsjon) er at den ikke rant så mye. Ellers var det den desidert værste snusen jeg noensinne har prøvd. Ekkel lukt som gjorde meg kvalm når jeg fikk den i kjeften. Pluss at det STINKA langt ut av boksen og folk reagerte faktisk når jeg hadde den i lomma "hva faen er den lukta?".

Lenke til kommentar

Aldri syntes skruf sterk har vært noe spesielt sterk forhold til annen "sterk" porsjon.

Men at du får mindre effekt av den en vanlig er merkelig.

edit: så du sa general.

Veit ikke, hater general porsjon, aldri merka noe av den.

Endret av LegitSuperstar
Lenke til kommentar

240 kroner for to bokser general løs og en boks ettan løs er et ran, men jeg punger ut..

Fryktelig godt med snus igjen egentlig, har blitt mye porsjon i det siste, når jeg snuser føler jeg at det er mer snus egentlig :p

Leste på en film om snus, hvor det stod; If you live outside EU, order snus from www.Northener.com. If you live inside EU, order from www.Snusen.com. Hmmm, er ikke dette samme nettside?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...