Fanta4free Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 da har jeg også prøvd julesnus portion...kjøpt i Porsgrunn for de som lurer ikke samkt så mye på den enda men Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Flott at du har oppdatert førstepost Nyhus, kjekt med bilder i anmeldelsene igjen Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dere skulle satt i gang snus-teamet igjen. To anmeldelser hver uke og en i hvert fylke, så kunne vi fått en liten liste over hvor snusen er. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvor har Petterøes mint blitt av? Husker den godt. Første snusen jeg prøvde. aaah, eneste snusen som har fått meg til å spy! Brenn i helvette j**** mint-snus. toppen av irritasjon: jeg har flyttet, og verken kiosken, ica, prix eller esso litt unna hær selger N&J Black. må kjøre langt for å få det jo. halvtime+.. Ingen statoil stasjoner i nærheten? De ser ut til å ha det her borte ihvertfall. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg slenger på en anmeldelse på Julesnus. Den skjules for ikke å ta så stor plass, klikk under for å se den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Julesnus Utseende: Denne boksen ser veldig bra ut, og passer fint til sesongen den selges i. Et stort praktisk problem slik jeg ser det er at den mangler lokk til å legge brukt snus i, derfor scorer den ikke full score her. 8/10 Lukt: Lukter nesten ikke tobakk i det hele tatt, kanskje et fint avbrekk for noen. Den lukter nøyaktig hva den smaker, kanel. 8/10 Smak: En veldig sterk smak av kanel. Veldig god smak som passer inn i julesesongen. Jeg vil dog tro at dette er veldig individuelt, mange kompiser av meg likte overhodet ikke smaken. Jeg synes den var god og passende. Man kan nok bli fort lei av den, men ikke i samme grad som av for eksempel tranebær. 8/10 Konsistens: Posene er litt for store. Dette er typisk for v2tobacco som lager denne, men julesnus har fått hakket mindre poser enn andre v2tobacco-snus (Offroad o.l.). Jeg finner det irriterende med store poser på bla. Offroad, men jeg synes ikke det er like stort problem at posene er store her. 6/10 Effekt: Det har jeg ikke sjekket opp, men regner med det er 8 mg/g. Styrke er ikke avgjørende for meg, da jeg ikke får noen merkbar effekt uansett. Er nok en grei effekt på en snus som denne for å dekke størst mulig brukerbase, som gjerne er en fordel for den eneste julesnusen som selges i Norge. 8/10 Oppsummering: Overall en god og spennende snus som passer fint i julesesongen. Jeg husker fraværet av denne snusen i fjor, og er glad den finnes i mitt lokalområde i år (Stavanger). Anbefales til dem som har lyst på jul under leppa, og som tror kanelsmak kan være godt på en snus. 7/10 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ganske god anmeldelse, skal se om jeg ikke får slengt den opp i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Yes da fikk jeg meg endelig en boks thunder løs En veldig god snus etter min mening, god smak og effekten var utrolig god. Røska til og med litt i leppa på starten. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Yes da fikk jeg meg endelig en boks thunder løs En veldig god snus etter min mening, god smak og effekten var utrolig god. Røska til og med litt i leppa på starten. Hvor kjøpte du den hen? Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan bekrefte at de også har Julesnusen på Sørensen tobakk på Torgallmenningen, Bergen =) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Yes da fikk jeg meg endelig en boks thunder løs En veldig god snus etter min mening, god smak og effekten var utrolig god. Røska til og med litt i leppa på starten. Hvor kjøpte du den hen? Kjøpte av en vennine, hun hadde fått tak i den i Sverige. Noen som vet om noen steder det selges Julesnus i Oslo? Endret 4. desember 2009 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Noen som veit om man finner julesnusen noe nærmere toten? Reinsvoll/Raufoss/Gjøvik? Endret 4. desember 2009 av Onomatrix Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 så på denne....skulle ønske man kunne fått sånn automat som på slutten v denne filmen i norge btw til nyhus: hvorfor ikke sette denne filmen i første post under spoliler siden det er litt om produksjon av snus... Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Etter en dunge dåser General løs og noe ettan er jeg lei. Fins det annen god løs snus? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Etter en dunge dåser General løs og noe ettan er jeg lei.Fins det annen god løs snus? Thunder, grovsnus og general ekstra sterk. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Eneste godt jeg har å si om julesnusen (porsjon) er at den ikke rant så mye. Ellers var det den desidert værste snusen jeg noensinne har prøvd. Ekkel lukt som gjorde meg kvalm når jeg fikk den i kjeften. Pluss at det STINKA langt ut av boksen og folk reagerte faktisk når jeg hadde den i lomma "hva faen er den lukta?". Lenke til kommentar
lilko Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kjenner god effekt av generel porsjon (den originale). Men av skruf STERK løs merker jeg ingenting. Hvorfor? btw: jeg er "hobbysnuser" Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Aldri syntes skruf sterk har vært noe spesielt sterk forhold til annen "sterk" porsjon. Men at du får mindre effekt av den en vanlig er merkelig. edit: så du sa general. Veit ikke, hater general porsjon, aldri merka noe av den. Endret 5. desember 2009 av LegitSuperstar Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 240 kroner for to bokser general løs og en boks ettan løs er et ran, men jeg punger ut.. Fryktelig godt med snus igjen egentlig, har blitt mye porsjon i det siste, når jeg snuser føler jeg at det er mer snus egentlig Leste på en film om snus, hvor det stod; If you live outside EU, order snus from www.Northener.com. If you live inside EU, order from www.Snusen.com. Hmmm, er ikke dette samme nettside? Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Etter en dunge dåser General løs og noe ettan er jeg lei.Fins det annen god løs snus? Thunder, grovsnus og general ekstra sterk. Røda Lacket, beste som finnes :-) Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som har smakt Phantom blue løssnus? Med smak av einebær og urter? Høres ut som Gøteborg rape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå