MagnusW Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg skal prøve, ja. Om snusen blir stoppet i tollen blir den jo bare sendt tilbake og regner med at jeg da får igjen pengene. Minus noe porto kanskje. Endret 1. desember 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg skal prøve, ja. Om snusen blir stoppet i tollen blir den jo bare sendt tilbake og regner med at jeg da får igjen pengene. Minus noe porto kanskje. Det gjør du ikke. De kan ikke selge den på nytt, da den har vært ute i romtemp. såpass lenge. Mao, om snusen blir sendt tilbake til butikken du kjøper fra må de kaste den og du får ikke tilbake fem flate øre. Dessverre slik det er, og må være, ellers ville disse butikkene bokstavelig talt kastet snus for ingenting pga oss nordmenn. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg bestiller uansett. Sier fra når jeg evt får noe. Endret 1. desember 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg bestiller uansett. Sier fra når jeg evt får noe. Nice^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg kom videre til kvartfinalen! Skal kjøpe inn en boks av 01 og 02 og slenge opp en bra anmeldelse i løpet av uka tenker jeg edit: Ser også at jeg må laste opp nye bilder på endel der. Blir en større oppfriskning seinere i dag tenker jeg, kom gjerne med tips til forbedringer. Flott om folk gidder stemme videre på meg i kvartfinalen også. Jeg vinner aldri, men hadde vært utrolig kult å komme i finalen. Endret 1. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg kom videre til kvartfinalen! Skal kjøpe inn en boks av 01 og 02 og slenge opp en bra anmeldelse i løpet av uka tenker jeg Gratulerer! Ikke vær så alt for objektiv angående anmeldelsen da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ikke vær så alt for objektiv angående anmeldelsen da Jeg lover intet edit: Da er det lastet inn nye bilder til snusanmeldelsene. Dessverre finner jeg ikke noe godt bilde av Retro, har en følelse som tilsier at den har ramlet av markedet. Ikke noe tap akkurat. Endret 1. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 1847 har jo byttet design. Dumt, kompisene mine kjøpte den kun på grunn av boksen. Er det forresten noen i Hamar som vet hvor i Hamar jeg får Nick and Johnny løs? Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror jeg har sett O2 i kjøleskapet, men fortell gjerne mer om O2. Kjøleskapet (Kiwi, Arendal (ja, en av de mange)) er nå tildekt! Står at det er snus inni der, men man må faktisk åpne opp og se hva utvalget er. Det blir bare verre og verre rart ikke nordmenn dekker til hyllene med sjokolade og brus,fedme er tross alt ett økende problem. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det forresten noen i Hamar som vet hvor i Hamar jeg får Nick and Johnny løs? Kan sikkert få skaffet etter den 12. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvor har Petterøes mint blitt av? Husker den godt. Første snusen jeg prøvde. aaah, eneste snusen som har fått meg til å spy! Brenn i helvette j**** mint-snus. toppen av irritasjon: jeg har flyttet, og verken kiosken, ica, prix eller esso litt unna hær selger N&J Black. må kjøre langt for å få det jo. halvtime+.. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Black er tørr, og for min del ekkel. Da er Strong bedre:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Black er tørr, og for min del ekkel. Da er original bedre:) Black har akkurat like mye nikotin som vanlig N&J. aaah, eneste snusen som har fått meg til å spy Den var nydelig. Litt skarp smak, men minten fikk snusen til å svi litt under leppa slik det var da jeg først begynte. Det var herlig nå og da. Men, om jeg husker rett, var den et sant helvete å bake, da den ble tørr utrolig fort. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det finnes vel ingen N&J orginal, bare strong. Sålangt jeg har sett hvertfall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Det finnes vel ingen N&J orginal, bare strong. Sålangt jeg har sett hvertfall Den heter ikke "strong", noe som gjør den til den originale N&J. Det står "strong" på boksen for å vise at det er sterksnus. But plx, ikke den diskusjonen igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det finnes vel ingen N&J orginal, bare strong. Sålangt jeg har sett hvertfall Den heter ikke "strong", noe som gjør den til den originale N&J. Det står "strong" på boksen for å vise at det er sterksnus. But plx, ikke den diskusjonen igjen. Okey^^ Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Noen som vet om det er noe sannhet i ryktene om at Julesnusen selges på Sørensen tobakk på torgallmeningen i Bergen? Endret 2. desember 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som vet om det er noe sannhet i ryktene om at Julesnusen selges på Sørensen tobakk på torgallmeningen i Bergen? De har det på nettsiden, så regner med de har den på butikken også. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det forresten noen i Hamar som vet hvor i Hamar jeg får Nick and Johnny løs? Kan sikkert få skaffet etter den 12. You know what I want for christmas ! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har jeg prøvd Julesnus. Veldig spesiell smak (stort sett kanel), men om man liker den type smak på snus er den veldig god. Perfekt julesnus for min del, dog er nok smaken litt for spesiell for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå