Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal prøve, ja. Om snusen blir stoppet i tollen blir den jo bare sendt tilbake og regner med at jeg da får igjen pengene.

Minus noe porto kanskje.

Det gjør du ikke. De kan ikke selge den på nytt, da den har vært ute i romtemp. såpass lenge. Mao, om snusen blir sendt tilbake til butikken du kjøper fra må de kaste den og du får ikke tilbake fem flate øre. Dessverre slik det er, og må være, ellers ville disse butikkene bokstavelig talt kastet snus for ingenting pga oss nordmenn.

Lenke til kommentar

Jeg kom videre til kvartfinalen! Skal kjøpe inn en boks av 01 og 02 og slenge opp en bra anmeldelse i løpet av uka tenker jeg :wee:

edit:

Ser også at jeg må laste opp nye bilder på endel der. Blir en større oppfriskning seinere i dag tenker jeg, kom gjerne med tips til forbedringer.

Flott om folk gidder stemme videre på meg i kvartfinalen også. Jeg vinner aldri, men hadde vært utrolig kult å komme i finalen.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg kom videre til kvartfinalen!

Skal kjøpe inn en boks av 01 og 02 og slenge opp en bra anmeldelse i løpet av uka tenker jeg :wee:

Gratulerer!

Ikke vær så alt for objektiv angående anmeldelsen da :p

Lenke til kommentar
Ikke vær så alt for objektiv angående anmeldelsen da :p

Jeg lover intet icon_dead.gif

edit:

Da er det lastet inn nye bilder til snusanmeldelsene. Dessverre finner jeg ikke noe godt bilde av Retro, har en følelse som tilsier at den har ramlet av markedet. Ikke noe tap akkurat.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Tror jeg har sett O2 i kjøleskapet, men fortell gjerne mer om O2.

Kjøleskapet (Kiwi, Arendal (ja, en av de mange)) er nå tildekt! Står at det er snus inni der, men man må faktisk åpne opp og se hva utvalget er. Det blir bare verre og verre :(

rart ikke nordmenn dekker til hyllene med sjokolade og brus,fedme er tross alt ett økende problem.

Lenke til kommentar
Hvor har Petterøes mint blitt av? Husker den godt. Første snusen jeg prøvde.

aaah, eneste snusen som har fått meg til å spy! :p

Brenn i helvette j**** mint-snus.

toppen av irritasjon: jeg har flyttet, og verken kiosken, ica, prix eller esso litt unna hær selger N&J Black.

må kjøre langt for å få det jo. halvtime+.. :nei:

Lenke til kommentar
Black er tørr, og for min del ekkel. Da er original bedre:)

Black har akkurat like mye nikotin som vanlig N&J.

aaah, eneste snusen som har fått meg til å spy

Den var nydelig. Litt skarp smak, men minten fikk snusen til å svi litt under leppa slik det var da jeg først begynte. Det var herlig nå og da. Men, om jeg husker rett, var den et sant helvete å bake, da den ble tørr utrolig fort.

Lenke til kommentar
Det finnes vel ingen N&J orginal, bare strong. Sålangt jeg har sett hvertfall :)

Den heter ikke "strong", noe som gjør den til den originale N&J. Det står "strong" på boksen for å vise at det er sterksnus.

But plx, ikke den diskusjonen igjen.

Okey^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...