Skunkish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva mener dere om level portion? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Forresten selges kronan i Norge? Endret 9. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er ganske sikker på at Krokan selges i Norge. Den er visst billigere enn andre typer og. Har ikke prøvd level selv, men har hørt av andre at den ikke er noe særlig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 level er grei billig snus, stapp den i frysern og ta den kald så er den gull. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Personlig syns jeg ikke level er no særlig, har ikke prøvd den kald, men ekkel stank og smaker ikke noe bedre. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 siitter nå med en nj strong portion ! digg,bedre enn jeg trudde ! anbefales,er best når den er kald ! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vet om probe whiskey portion og grovsnus svart portion selges rett over grensa? siitter nå med en nj strong portion ! digg,bedre enn jeg trudde ! anbefales,er best når den er kald ! En klar favoritt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Virker som N&J er favoritten til mange her på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Den heter bare Nick and johnny portion, ikke noe strong eller sterk. NJ er en helt ok snus, den løse er ganske kraftig men god, holder meg til skruf sterk portion og skruf/ettan løs. Endret 9. april 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Føler at alle snuser sterk jeg. Føler meg litt pingle med min gode gamle skruf orginal porsjon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Forresten selges kronan i Norge? Yes. Ca 40kr boksen. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Lucky Strike har 8mg/g, eller? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Forresten selges kronan i Norge? Yes. Ca 40kr boksen. Aha, vet du om den selges i Oslo? Og hvilke butikker? Tenker da på eksempel narvesen, 7-11 osv. Utrolig pris på den i Norge da! Spurte om den på 7-11 her om dagen de hadde den ikke, mulig det var bare den enkelte butikken. Lucky Strike har 8mg/g, eller? Ja etter hva jeg husker har den det. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Sitter her med en nick (and johnny) strong made in sweden by swedish match porsjon Den virker ganske sterk egentlig. Den svidde, når jeg ikke merket noe av den store GES løsen tidligere :S Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Virker som N&J er favoritten til mange her på forumet Selvfølgelig, alle med smak liker best N&J. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehe.. Favoritten min i porsjon er N&J, løs så må det nesten bli Skruf løs Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som vet om probe whiskey portion og grovsnus svart portion selges rett over grensa? jeg kjøpte min på norbyen på den butikken ved siden av godis butikken der... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som vet om probe whiskey portion og grovsnus svart portion selges rett over grensa? jeg kjøpte min på norbyen på den butikken ved siden av godis butikken der... Elsker den butikken^^ Lenke til kommentar
makila Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som vet om probe whiskey portion og grovsnus svart portion selges rett over grensa? jeg kjøpte min på norbyen på den butikken ved siden av godis butikken der... Elsker den butikken^^ Er det ikke 2 tobakkbutikker på Nordby? Mener det var en på hver av de sentrene. Mulig det bare var godtheributikk i en av de da... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som vet om probe whiskey portion og grovsnus svart portion selges rett over grensa? jeg kjøpte min på norbyen på den butikken ved siden av godis butikken der... Elsker den butikken^^ Er det ikke 2 tobakkbutikker på Nordby? Mener det var en på hver av de sentrene. Mulig det bare var godtheributikk i en av de da... jeg vet bare om den som er helt øverst ved matbutikken vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå