Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en tur i Sverige i dag, blei nok så jeg klarer meg til jul nå :)

Leita mye etter julesnus, men var ingen sted og finne.. men fant derimot en annen artig snus da, det er 2 typer av den, som heter "01" og "02", hvorav 01 er vanlig og 02 er sterk, dette er bare en posesnus, men det som er spesielt er at posene er ganske lange og "tynne", så den ligger mye bedre oppi leppa, endelig noen som har skjønt hvordan de skal lage pose! mener jeg da

Lenke til kommentar

Tror jeg har sett O2 i kjøleskapet, men fortell gjerne mer om O2.

Kjøleskapet (Kiwi, Arendal (ja, en av de mange)) er nå tildekt! Står at det er snus inni der, men man må faktisk åpne opp og se hva utvalget er. Det blir bare verre og verre :(

Lenke til kommentar
Ja du kan tro de sjekker alle pakker som skal inn i Norge.

Vel, det er jobben deres, så ja de sjekker alt som kan virke litt suspekt. Hva trodde du? At de sto der og stirret ut i lufta hele dag? Jeg aner ikke hvor mye arbeid du har gjort i ditt liv, så beklager at dette kommer som en overraskelse, men det er ikke slik verden fungerer. Her i Norge må de aller fleste jobbe for å få lønn og dette inkluderer tollere.

Men for all del, bestill så mye snus du bare skulle ønske fra Sverige, det er du som kaster penger ut av vinduet ikke jeg.

01 og 02 ble bra mye omtalt i denne tråden for en måned siden elns, da de var ganske nye. Artig snus, men ikke min greie. Elsker designet på boksen riktignok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tollen skjekker med røntgen bilder på pakker som virker mistenksomme.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Snakket med en del svenske snusbutikker, og flere sier som nevnt at pakkene blir stoppet i tollen. Men de anbefalte meg snusbutiken.se. De får visstnok i gjennom sine pakker.

12 bokser Ettan for 180 NOK? Klager ikke.

Om snusbutikkene sier det funker så er det verdt et forsøk. 180 kroner er jo heller ikke all verdens og tape. Si ifra om det funker eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Var en tur i Sverige i dag, blei nok så jeg klarer meg til jul nå :)

Leita mye etter julesnus, men var ingen sted og finne.. men fant derimot en annen artig snus da, det er 2 typer av den, som heter "01" og "02", hvorav 01 er vanlig og 02 er sterk, dette er bare en posesnus, men det som er spesielt er at posene er ganske lange og "tynne", så den ligger mye bedre oppi leppa, endelig noen som har skjønt hvordan de skal lage pose! mener jeg da

02 har jo vært ute i Norge veldig lenge.

Er en kongesnus, posene ligger godt under leppa, og den smaker ikke så verst heller :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig sier de det går, de taper jo ikke penger på det her. De tjener penger på å ikke gi deg noe.

Det var flere butikker som sa de ikke solgte til Norge, men de sendte meg videre til snusbutiken.se for de hadde visstnok få pakker som ble stoppet av ukjent årsak.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...