MagnusW Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det må da være mulig. Hvordan vet de at det er snus? Merker alle butikkene pakkene med at det er snus i de? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 De sjekker? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ja du kan tro de sjekker alle pakker som skal inn i Norge. Noen andre som kan svare meg? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Var en tur i Sverige i dag, blei nok så jeg klarer meg til jul nå Leita mye etter julesnus, men var ingen sted og finne.. men fant derimot en annen artig snus da, det er 2 typer av den, som heter "01" og "02", hvorav 01 er vanlig og 02 er sterk, dette er bare en posesnus, men det som er spesielt er at posene er ganske lange og "tynne", så den ligger mye bedre oppi leppa, endelig noen som har skjønt hvordan de skal lage pose! mener jeg da Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Kødder du? Var den digg eller? Endret 30. november 2009 av foxxy Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi har da 01 og 02 på den lokale Rema 1000 stormyra i bodø Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Snusa 02 i hvertfall to måneder, om ikke mer. Min favoritt ja. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tror jeg har sett O2 i kjøleskapet, men fortell gjerne mer om O2. Kjøleskapet (Kiwi, Arendal (ja, en av de mange)) er nå tildekt! Står at det er snus inni der, men man må faktisk åpne opp og se hva utvalget er. Det blir bare verre og verre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ja du kan tro de sjekker alle pakker som skal inn i Norge. Vel, det er jobben deres, så ja de sjekker alt som kan virke litt suspekt. Hva trodde du? At de sto der og stirret ut i lufta hele dag? Jeg aner ikke hvor mye arbeid du har gjort i ditt liv, så beklager at dette kommer som en overraskelse, men det er ikke slik verden fungerer. Her i Norge må de aller fleste jobbe for å få lønn og dette inkluderer tollere. Men for all del, bestill så mye snus du bare skulle ønske fra Sverige, det er du som kaster penger ut av vinduet ikke jeg. 01 og 02 ble bra mye omtalt i denne tråden for en måned siden elns, da de var ganske nye. Artig snus, men ikke min greie. Elsker designet på boksen riktignok. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Til dere som ikke har gjort det enda og liker snustråden, plix, plox, plex, stem på meg i denne tråden. Trenger minst 5 stemmer til i løpet av dagen for å være med til neste runde. Om jeg kommer videre skal jeg feire med å skrive en massiv anmeldelse av 01 og 02, siden så mange er nysgjerrig på de. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Snakket med en del svenske snusbutikker, og flere sier som nevnt at pakkene blir stoppet i tollen. Men de anbefalte meg snusbutiken.se. De får visstnok i gjennom sine pakker. 12 bokser Ettan for 180 NOK? Klager ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Tollen skjekker med røntgen bilder på pakker som virker mistenksomme. Endret 1. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Snakket med en del svenske snusbutikker, og flere sier som nevnt at pakkene blir stoppet i tollen. Men de anbefalte meg snusbutiken.se. De får visstnok i gjennom sine pakker. 12 bokser Ettan for 180 NOK? Klager ikke. Om snusbutikkene sier det funker så er det verdt et forsøk. 180 kroner er jo heller ikke all verdens og tape. Si ifra om det funker eller ikke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Selvfølgelig sier de det går, de taper jo ikke penger på det her. De tjener penger på å ikke gi deg noe. Endret 1. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Var en tur i Sverige i dag, blei nok så jeg klarer meg til jul nå Leita mye etter julesnus, men var ingen sted og finne.. men fant derimot en annen artig snus da, det er 2 typer av den, som heter "01" og "02", hvorav 01 er vanlig og 02 er sterk, dette er bare en posesnus, men det som er spesielt er at posene er ganske lange og "tynne", så den ligger mye bedre oppi leppa, endelig noen som har skjønt hvordan de skal lage pose! mener jeg da 02 har jo vært ute i Norge veldig lenge. Er en kongesnus, posene ligger godt under leppa, og den smaker ikke så verst heller Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Selvfølgelig sier de det ikke går, de taper jo ikke penger på det her. De tjener penger på å ikke gi deg noe. En "ikke" for mye? Syns det var noe rart med det du sa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Du har helt rett, redigerte posten. Det ble litt rart ja. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Selvfølgelig sier de det går, de taper jo ikke penger på det her. De tjener penger på å ikke gi deg noe. Det var flere butikker som sa de ikke solgte til Norge, men de sendte meg videre til snusbutiken.se for de hadde visstnok få pakker som ble stoppet av ukjent årsak. Endret 1. desember 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Du får ha lykke til, men vær klar over at det er en bra sjanse du betaler for absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå