plaskedamm Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skal ha en løs boks til lan. Ettan mon tro? Ikke general ekstra sterk, vanlig eller skruf. hva me gøteborg rape ,den er knall ! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skal ha en løs boks til lan. Ettan mon tro? Ikke general ekstra sterk, vanlig eller skruf. hva me gøteborg rape ,den er knall ! løs. Sist jeg sjekket var den kun i Sverige. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 N&J løs!! Savner den allerede Eller Grovsnus! Den er også ganske deilig Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 N&J løs!! Savner den allerede Eller Grovsnus! Den er også ganske deilig Får ikke tak i løsen til NJ i Hamar trur je. Men grovsnusen er god snusen sin. Men jeg trooooor det blir ettan altså. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har bare dårlige minner fra den Må kansje kjøpe en ny boks med den for å se hvordan den er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skal ha en løs boks til lan. Ettan mon tro? Ikke general ekstra sterk, vanlig eller skruf. Kjør Ettan eller Grovsnus du. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hallæ kæller! Noen som har noe erfaring med montecristo. Det er en herlig snus, men jeg lurer på styrken. Det virker ikke som om den er så veldig sterk, men smaken er fantastisk. Noen som har en god side å kjøpe snus på? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hallæ kæller! Noen som har noe erfaring med montecristo. Det er en herlig snus, men jeg lurer på styrken. Det virker ikke som om den er så veldig sterk, men smaken er fantastisk. Noen som har en god side å kjøpe snus på? MonteCristo renner aldri, fin smak, lite styrke... Hvor mange mg. vet jeg ikke:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Ingen fan av MonteCristo. Den er god nå og da, men smak og har en smak jeg blir lei rask. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Takker, noen sider man kan få kjøpt snus for en litt billigere penge enn i butikken? Lenke til kommentar
Kreztians Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor har Petterøes mint blitt av? Husker den godt. Første snusen jeg prøvde. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Aldri hørt om den, kunne vært god å prøve. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Hvor har Petterøes mint blitt av? Husker den godt. Første snusen jeg prøvde. Den har vært borte i 3-4år dessverre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Faen, jeg savner snusen. Bare Andrea som holder meg tilbake Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Bare Andrea som holder meg tilbake Then fuck andrea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bare Andrea som holder meg tilbake Then fuck andrea. +1 En dame som ikke lar deg snuse fordi hun ikke liker det er teit spør du meg. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Han kommer til å gjøre det, men det betyr ikke at han begynner å snuse igjen. Hadde tenkt å by opp Jonas på ettan i helgen, men han skal bort så... More ettan på meg ! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som har kjøpt snus over nett fra sverige før? frister veldig når en kan få 10 bokser til 250 svenske. http://www.northerner.com/index.php http://snusexpress.com/shop/catalog/index.php http://www.swedish-snus.com/index.php Og er det noen som kan anbefale en spennende løssnus? Snuser generalen min som oftest, men kunne vært spennende med noe nytt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Det er ikke lov lenger. Før gikk det, men du måtte betale toll, nå blir det sendt tilbake til avsenderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå