Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i dag fikk jeg prøvd thunder frosted...både smaker og lukter tyggis jo, bare tatt 2 forløbig så kan ikke si om det er kvalmende eller ikke enda, første intryk var tho fuktig

Likte Thunder Frosted de første 2-3 boksene, men de siste gangene har jeg blitt svimmel og småkvalm. Nei RL løs er den eneste som duger for meg.

Lenke til kommentar
Eller for de som har snuset såppas mye at de ikke bryr seg så mye om nikotininnholdet lenger :p Syns den er god jeg og.

Neh, folk som ikke kan bake. RL er okey nå og da, men alt for leireaktig. Konx og Grov all the way(like mye nikotin som rl)

edit:

nei, vent, jeg lurer på om knox har 9mg nikotin.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
RL er nybegynnersnus :p

Har snust i flere år nå så vet ikke om jeg er nybegynner akkurat. Smak og lukt er det som teller mest for meg og da liker jeg best RL. General brukte jeg i mange år, men ble litt lei.For all del General er en god snus den og. Jeg gleder meg hver dag til å komme hjem fra jobb og stappe inn en iskald RL løs. Synes den er en fantastisk god snus. Det er kos rett og slett. Liker fargen på snusen også, svart. Brune snuser blir litt vel tørre, slik som julesnusen.Knusktørr dagen etter at den blei åpna.

Lenke til kommentar
Nei, dessverre ikke. Derfor jeg alltid fyller opp hardt når jeg er i sverige. Utrolig bra løssnus. Ikke beste på smak, men så utrolig overlegen i konsistens at den slår alt annet. Smaken er litt for nære skruf synes jeg, men det er tross alt skruf som produserer den.

så den er like lett og bake som skruf da? lest at den holder formen i leppa og det liker jeg i stede for at det grauter seg

Lenke til kommentar

Den er hakket grovere enn det Skruf er, men har ikke samme "problem" som hva f.eks Grovsnus kan ha ved at det blir så grovt noen har problemer med å bake den. Knox er det nærmeste en kan komme løssnus som oppfører seg som porsjonssnus. Baker du prellen bra, så holder den seg sånn. Den skal sitte inne i timesvis før den løsner eller renner. Nydelig løssnus.

Lenke til kommentar
Nei, dessverre ikke. Derfor jeg alltid fyller opp hardt når jeg er i sverige. Utrolig bra løssnus. Ikke beste på smak, men så utrolig overlegen i konsistens at den slår alt annet. Smaken er litt for nære skruf synes jeg, men det er tross alt skruf som produserer den.

Enig, Knox er en knall bra snus! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...