Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

N&J løs er stress å bake, man må bare klemme den litt sammen så putte den under leppa og bake den med tungen, noe som ikke er så ille fordi den smaker egentlig ganske digg :)

så JA det er en digg snus! :D

 

Det eneste stedet jeg vet om hvor man får kjøpt den er i Oslo, Olav V`s gate (tror jeg), på "Boulevard" (en såkalt innvandresjappe)

Lenke til kommentar
Hmm, flere som har bemerket seg at snusskapene nå er tildekt? Finner det kun irriterende, og så lenge vanlig røyk ikke er tildekt, ser jeg heller ikke noe poeng i det. Urk.

Rema her i byen har faktisk tildekt røyken. De andre butikkene bruker kort og lapper, så det er vel kanskje ikke hensiktsmessig å tildekke dem.

Dog har jeg ikke observert tildekte snusskap her enda. Men det er vel bare et spørsmål om tid.

 

Jeg tok med meg én boks snus på jobb, klarer å rote den bort. Får suget, men tilsynelatende ingen snus i mils omkrets. Hva skjer?.

Jo, kunden har tilfeldigvis intet mindre en to tårn med General løs (som han ikke bruker) og tilbyr meg å kjøpe!. Stort hell i iriterende uhell.

Det beste av alt var at jeg fant min egen boks dagen etterpå.

Desverre har jeg blitt lei av General etter to bokser, hvorav den ene ble rotet bort etter 3-4 priser.

 

Når tårnet er revet, så skal jeg prøve å legge om vanen til porsjon. Griset (ikke bare bakingen og selve snuseaktiviteten, men også avfallet) som løs medfører begynner å bli litt brysomt for min del, spesielt når man er på jobb.

Lenke til kommentar
Hvordan er løsen forhold til portionen ? :)

Ganske varierte meninger om den. Mange synes den er fryktelig vanskelig å bake, da den har en helt spesiell konsistens. Jeg har aldri vært noen stor fan av den, men den er helt okey. Bra smak og styrke og sånt, jeg synes bare den føles litt spesiell ut når jeg har den i kjeften. Like løsen grøvere.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer med å bake den, jeg synes bare den føles litt spesiell ut i kjeften.

 

edit:

Kom nettopp hjem fra sverige og tenkte jeg kunne informere folk litt rundt priser. På båten koster et tårn med snus 280 eller 290kr. Det er porsjon, såvidt jeg så var det ikke noen forskjell fra løs til porsjon. I sverige så det ut til at prisen på porsjon lå på pluss/minus 400kr. Og jeg er 5tårn rikere.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Fikk akkurat prøve N&J Black, etter å ha sverget til Skruf Stark (og hvit stark). Og jeg tror den seiler opp på listen over hva jeg må kjøpe.

 

Problemet er jo at det ikke akkurat virker ut til å være veldig tilgjengelig her borte på vestlandet. Men Statoilstasjonen ved jobb skal ha den, så får prøve der.

Er ikke så vanskelig å få tak i N&J Black her i Stavanger, bare gå i en dagligvarebutikk og den er der. I alle fall de i nærheten av der hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Fikk akkurat prøve N&J Black, etter å ha sverget til Skruf Stark (og hvit stark). Og jeg tror den seiler opp på listen over hva jeg må kjøpe.

 

Problemet er jo at det ikke akkurat virker ut til å være veldig tilgjengelig her borte på vestlandet. Men Statoilstasjonen ved jobb skal ha den, så får prøve der.

Er ikke så vanskelig å få tak i N&J Black her i Stavanger, bare gå i en dagligvarebutikk og den er der. I alle fall de i nærheten av der hvor jeg bor.

 

Smakte N&J black her om dagen jeg å... må bare si **Puke** tror den overtar sisteplassen hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...