Aleks Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nå sitter jeg å koser meg med en fersk fangst, Nick and Johnny portion! Troooor jeg har fått en ny favoritt Skal akkuratt bake meg en N&J løs nå Hvor fikk du tak i N&J løs? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fikk akkurat prøve N&J Black, etter å ha sverget til Skruf Stark (og hvit stark). Og jeg tror den seiler opp på listen over hva jeg må kjøpe. Problemet er jo at det ikke akkurat virker ut til å være veldig tilgjengelig her borte på vestlandet. Men Statoilstasjonen ved jobb skal ha den, så får prøve der. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hørt at Nick and Johnny løs er en knakendes god snus, men er kun å få tak i på få steder, og den er litt knakin å bake. Til helgen har jeg allerede lovet meg selv sigg, men når helga om to uker skal det vel bli noe snus, jeg tiiiipper nick and johnny igjen Synes smaken har forrandret seg egentlig, for et år siden så var den litt saltere (i.m.o)... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er det jeg har sagt i disse snustrådene i mange år, N&J er konge! Herlig å se at flere og flere her inne bruker den, så er vi i det minste sikret at den ikke går ut av produksjon. Hvordan er løsen forhold til portionen ? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hvor selger de n&j løs ? har ikke sett den her i traktene Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hmm, flere som har bemerket seg at snusskapene nå er tildekt? Finner det kun irriterende, og så lenge vanlig røyk ikke er tildekt, ser jeg heller ikke noe poeng i det. Urk. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Må nok si at N&J er min faste snus og. Black har vert min følgesvenn siden den kom ut, tror ikke den blir byttet ut.. :] Men ja, N&J Løs hadde vert gøy å prøve. :] Lenke til kommentar
Lokmotiv Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 N&J løs er stress å bake, man må bare klemme den litt sammen så putte den under leppa og bake den med tungen, noe som ikke er så ille fordi den smaker egentlig ganske digg så JA det er en digg snus! Det eneste stedet jeg vet om hvor man får kjøpt den er i Oslo, Olav V`s gate (tror jeg), på "Boulevard" (en såkalt innvandresjappe) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hmm, flere som har bemerket seg at snusskapene nå er tildekt? Finner det kun irriterende, og så lenge vanlig røyk ikke er tildekt, ser jeg heller ikke noe poeng i det. Urk. Må nok skuffe deg, for røyken i delvis alle butikker også er skjult. Siggaretter og snus skal "under bordet" har det blitt vedtatt, det vil si tildekket. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hmm, flere som har bemerket seg at snusskapene nå er tildekt? Finner det kun irriterende, og så lenge vanlig røyk ikke er tildekt, ser jeg heller ikke noe poeng i det. Urk. Rema her i byen har faktisk tildekt røyken. De andre butikkene bruker kort og lapper, så det er vel kanskje ikke hensiktsmessig å tildekke dem. Dog har jeg ikke observert tildekte snusskap her enda. Men det er vel bare et spørsmål om tid. Jeg tok med meg én boks snus på jobb, klarer å rote den bort. Får suget, men tilsynelatende ingen snus i mils omkrets. Hva skjer?. Jo, kunden har tilfeldigvis intet mindre en to tårn med General løs (som han ikke bruker) og tilbyr meg å kjøpe!. Stort hell i iriterende uhell. Det beste av alt var at jeg fant min egen boks dagen etterpå. Desverre har jeg blitt lei av General etter to bokser, hvorav den ene ble rotet bort etter 3-4 priser. Når tårnet er revet, så skal jeg prøve å legge om vanen til porsjon. Griset (ikke bare bakingen og selve snuseaktiviteten, men også avfallet) som løs medfører begynner å bli litt brysomt for min del, spesielt når man er på jobb. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hvor selger de n&j løs ? har ikke sett den her i traktene Kjøpte den på Boulevard, ved nationalteateret. Eneste som er dumt med den sjappa er at de skifter utvalget nesten hver dag Alltid en ny snus der. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skulle prøve N&J, men de var tomme for original, så prøvde black istedet. Usj, var ikke så veldig mye å skryte over akkurat. hele blandinga av smaker gjorde den veeldig spesiell, og egentlig helt ok. Men har kun lukta på originalen, og den virker så mye bedre. Am I right? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan er løsen forhold til portionen ? Ganske varierte meninger om den. Mange synes den er fryktelig vanskelig å bake, da den har en helt spesiell konsistens. Jeg har aldri vært noen stor fan av den, men den er helt okey. Bra smak og styrke og sånt, jeg synes bare den føles litt spesiell ut når jeg har den i kjeften. Like løsen grøvere. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Deilig stryke, vanskelig og bake i starten men alt annet er perfekt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg har aldri hatt problemer med å bake den, jeg synes bare den føles litt spesiell ut i kjeften. edit: Kom nettopp hjem fra sverige og tenkte jeg kunne informere folk litt rundt priser. På båten koster et tårn med snus 280 eller 290kr. Det er porsjon, såvidt jeg så var det ikke noen forskjell fra løs til porsjon. I sverige så det ut til at prisen på porsjon lå på pluss/minus 400kr. Og jeg er 5tårn rikere. Endret 26. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Så sånn julesnus på en lokal kiost. Noen som har prøvd denne? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Må si jeg virkelig har blitt fan av General Ekstra sterk porsjon! Kjøpt den en rekke ganger nå.. Ny favoritt sammen med N&J! Hva mener dere om General Ekstra sterk porsjon? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 gen ES er digg en av mine favoriter på portion siden ,N&J er også digg, Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fikk akkurat prøve N&J Black, etter å ha sverget til Skruf Stark (og hvit stark). Og jeg tror den seiler opp på listen over hva jeg må kjøpe. Problemet er jo at det ikke akkurat virker ut til å være veldig tilgjengelig her borte på vestlandet. Men Statoilstasjonen ved jobb skal ha den, så får prøve der. Er ikke så vanskelig å få tak i N&J Black her i Stavanger, bare gå i en dagligvarebutikk og den er der. I alle fall de i nærheten av der hvor jeg bor. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fikk akkurat prøve N&J Black, etter å ha sverget til Skruf Stark (og hvit stark). Og jeg tror den seiler opp på listen over hva jeg må kjøpe. Problemet er jo at det ikke akkurat virker ut til å være veldig tilgjengelig her borte på vestlandet. Men Statoilstasjonen ved jobb skal ha den, så får prøve der. Er ikke så vanskelig å få tak i N&J Black her i Stavanger, bare gå i en dagligvarebutikk og den er der. I alle fall de i nærheten av der hvor jeg bor. Smakte N&J black her om dagen jeg å... må bare si **Puke** tror den overtar sisteplassen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå