Deadringer Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Alle som liker snustråden, stem på meg som "årets bruker" =D Takk til aleksmy som nominerte meg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172485 Lenke til kommentar
mopani Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 hva mener folket om ettan porsjon,synes den er grei den Den synes jeg er skikklig ræva.. Jeg kjøpte to bokser i Sverige, og syns de var rett og slett forferdelige! Boksene må ha vært dårlige, for alle andre jeg veit om som har prøvd den har vært fornøyde.. jeg var sikkert uheldig med boksene.. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er det bare en måte og betale på M sørensen siden? ekke alle som sitter på et visa kort... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Alle som liker snustråden, stem på meg som "årets bruker" =D Takk til aleksmy som nominerte meg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172485 Fant du ikke ut det før nå? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 haha, nei, jeg følger ikke alltid helt med. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 stemt på deg før du nevnte det jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Victory =) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nå sitter jeg å koser meg med en fersk fangst, Nick and Johnny portion! Troooor jeg har fått en ny favoritt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Det er det jeg har sagt i disse snustrådene i mange år, N&J er konge! Herlig å se at flere og flere her inne bruker den, så er vi i det minste sikret at den ikke går ut av produksjon. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 N&J portion var skikkelig skuff for min del, alt for tørr. Ikke utgått på dato heller ,så da er det snusen i seg selv . Fortsetter med Lucky Strike Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 N&J skal da ikke være noe tørrere enn Lucky? Jeg synes det er andre veien jeg, at Lucky er minimalt fuktigere enn NJ. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hmm kan jo være at jeg har vært uheldig med kvaliteten . Hvertfall synes jeg ikke fuktigheten var lik Lucky Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg husker første boksen med nick and johnny jeg kjøpte, den var ikke så stas. Men nå er jeg et år modnet, og synes ikke skruf og catch er noe tess. Huff ! Nick and johnny setter leppa litt i rette, den smaker godt og lukter rart. Jeg tror nok dette blir faste snusen min! Oh yes! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 noen som har prøvd denne er jo snart jul Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gløgg og pepperkake smak Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 7 skift denne veka, i tillegg til skule. Bilen min må på verkstad i morgo og eg begynna å bli sjuk! :S Einaste trøsten er den deilige prisen under leppa mi no <3 ahh! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nå sitter jeg å koser meg med en fersk fangst, Nick and Johnny portion! Troooor jeg har fått en ny favoritt Skal akkuratt bake meg en N&J løs nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå