Leppetroll Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg tengte jeg skal kjøpe litt snus fra http://snus-ms.no/index.phpDa skal jeg kjøpe Thunder orginal/frosted porsjon for å se om den er noe god Har lyst til og prøve snuff. Kan noen gi anbefalinger på snuff ? De har Ozona President Snuff, Ozona Raspberry Snuff og Gawith Aprikos snuff Etter min erfaring får man en mint smak i munnen av det meste, og snuff er ikke akuratt favoritten. får å si det slik. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvordan er offroad med eple? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Snuff varierer veldig fra person til person, noen kan ikke fordra det mens andre elsker det. Selv likte jeg det, men snus er like så greit med mindre man ser på Scarface^^, Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvordan er offroad med eple? Søt og fruktaktig. Minner om juicy fruit tyggis. Prøv lakris heller. Min mening. Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Hvordan er offroad med eple? Søt og fruktaktig. Minner om juicy fruit tyggis. Prøv lakris heller. Min mening. Offroad eplesmak smaker ikke mye eple for å si det sånn Ikke noe god snus! Endret 20. november 2009 av Repuls3d Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Skruf Stark Porsjon White var ikke så ille Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da foretrekker jeg heller versjonen som ikke er white. Vanlig porsjon over white porsjon imo. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Mamma er i Sverige og leter etter Julesnus. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da foretrekker jeg heller versjonen som ikke er white. Vanlig porsjon over white porsjon imo. jeg liker white portinonene til skruf bedre en vanlig skruf føler lisom at posene til orginal har så mange tyne og noen tykkere derfor er det bedre med like tyke poser + de ligger ikke i den jævla stjerna men det er min mening da Lenke til kommentar
mopani Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da var Skruf Sterk løs og General ekstra sterk porsjon kjøpt inn! Finnes ikke noe bedre enn en svær Skruf løs etter en deilig lørdagsmidddag! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fått dilla på Kronan, første snusen jeg ordentlig elsker som ikke er så altfor sterk Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 synes den renner før jeg tar den inn i leppa jeg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 synes den renner før jeg tar den inn i leppa jeg At det renner er bare digg det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 synes den renner før jeg tar den inn i leppa jeg Og det er digg Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 hva mener folket om ettan porsjon,synes den er grei den Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Den er helt nøytral. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Goooooooooooooodt mulig dette har blitt tatt opp før (beklager om tilfelle), men jeg spør likevel: Hva er forskjellen på 01 og 02? Nå har jeg prøvd begge sorter om en annen, klarer ikke å komme fram til hva det er. 01 føles kanskje litt tørrere, men det kan godt ha vært andre "omstendigheter" -- så tviler på at 01 er white snus. Nokon? Edit: Og der fant jeg svaret, 02 er tydeligvis strong. Ptff, strong du liksom Endret 22. november 2009 av The Stig Lenke til kommentar
_SandlanD_ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei Bare lurte på om det er noen andre som har fått ødelakte snus bleier i general ekstra sterk? Jeg har fått det 2 ganger og en kamerat av meg fikk en på mandag. Når jeg mener ødelakt mener jeg at det er hull i bleiene og de ikke er banket igjenn så det renner snus ut av kantene. Men det som var litt artig var at han ringte Swedish match og klaga og de ba han om å sende inn boksen for og så få ny snus ! Holder dere oppdatert hvis han får mer en 1 boks tilbake. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har opplevd dette mange ganger. Spesielt med Skruf, men hvis det skjers, så er det bare å stelle litt forsiktig med posene så går det bra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 02 er like sterk som Skruf sterk og N&J, om jeg husker riktig, mao helt grei styrke i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå