Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Jeg tengte jeg skal kjøpe litt snus fra http://snus-ms.no/index.php

Da skal jeg kjøpe Thunder orginal/frosted porsjon for å se om den er noe god :p

Har lyst til og prøve snuff.

Kan noen gi anbefalinger på snuff ? De har Ozona President Snuff, Ozona Raspberry Snuff og Gawith Aprikos snuff

Etter min erfaring får man en mint smak i munnen av det meste, og snuff er ikke akuratt favoritten. får å si det slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da foretrekker jeg heller versjonen som ikke er white.

Vanlig porsjon over white porsjon imo.

jeg liker white portinonene til skruf bedre en vanlig skruf føler lisom at posene til orginal har så mange tyne og noen tykkere derfor er det bedre med like tyke poser + de ligger ikke i den jævla stjerna men det er min mening da

Lenke til kommentar

Goooooooooooooodt mulig dette har blitt tatt opp før (beklager om tilfelle), men jeg spør likevel: Hva er forskjellen på 01 og 02? Nå har jeg prøvd begge sorter om en annen, klarer ikke å komme fram til hva det er. 01 føles kanskje litt tørrere, men det kan godt ha vært andre "omstendigheter" -- så tviler på at 01 er white snus. Nokon? :)

Edit: Og der fant jeg svaret, 02 er tydeligvis strong. Ptff, strong du liksom :tease:

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

Hei

Bare lurte på om det er noen andre som har fått ødelakte snus bleier i general ekstra sterk? Jeg har fått det 2 ganger og en kamerat av meg fikk en på mandag. Når jeg mener ødelakt mener jeg at det er hull i bleiene og de ikke er banket igjenn så det renner snus ut av kantene. Men det som var litt artig var at han ringte Swedish match og klaga og de ba han om å sende inn boksen for og så få ny snus :D! Holder dere oppdatert hvis han får mer en 1 boks tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...