Afternoon Delight Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Syns Claq qui var god jeg sitter med en i leppa nå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da kom en boks julesnus i posten Porsjon riktignok. Det er by far den merkeligste snusen jeg har prøvd noensinne. Vet ikke helt om aromaen gjør meg kvalm eller er god. Hvis noen har smak svensk julemust før så er smaken noe ala det samme. Søt kraftig smak med et solid hint av kanel. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Wettufuk. Får du faktisk sendt snusen gjennom posten fra sverige? Sjekker de ikke alle? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 02 er en super snus renner ikke stort, fine poser også ,grei stryrke Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Wettufuk.Får du faktisk sendt snusen gjennom posten fra sverige? Sjekker de ikke alle? Denne kom fra Norge til Norge så nei, da sjekker de ikke... Bestilte fra snus-ms.no eller hva det het for no Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Hvis noen har smak svensk julemust før så er smaken noe ala det samme. Søt kraftig smak med et solid hint av kanel. Huff, julemust er jo forferdelig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Wettufuk.Får du faktisk sendt snusen gjennom posten fra sverige? Sjekker de ikke alle? Denne kom fra Norge til Norge så nei, da sjekker de ikke... Bestilte fra snus-ms.no eller hva det het for no Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk boksen(e)? Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Da kom en boks julesnus i posten Porsjon riktignok. Det er by far den merkeligste snusen jeg har prøvd noensinne. Vet ikke helt om aromaen gjør meg kvalm eller er god. Hvis noen har smak svensk julemust før så er smaken noe ala det samme. Søt kraftig smak med et solid hint av kanel. hehe det er jo tross alt smak av gløgg og kanel gleder meg til å prøve den selv Wettufuk.Får du faktisk sendt snusen gjennom posten fra sverige? Sjekker de ikke alle? Denne kom fra Norge til Norge så nei, da sjekker de ikke... Bestilte fra snus-ms.no eller hva det het for no Men prisen er ca 10 kr billigere enn på butikk og hvis det er uten frakt så blir det ikke vits å kjøpe derfra. I tillegg er det et lite variert tilbud fra http://snus-ms.no/index.php?cPath=38_29. Endret 17. november 2009 av Leppetroll Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fikk også mine to bokser løs julesnus i posten i dag fra Sørensen. Snusen lukter godt synes jeg. Den lukter julekrydder(mye gløgg lukt) og snus. Julekrydder lukten er mer gjennomtrengende og sterkere enn tobakk/snuslukten. Av konsistens er den grovere enn min favoritt RL, minner meg litt om skruff løs på konsistens. Er heller ikke så svart som RL litt mer brunlig. Smaker snus, er ikke spesielt søt men du kjenner du får en svak kryddersmak i munnen også. Offroad lakris er en søt snus, denne er mer som vanlig snus. God, men jeg foretrekker RL eller General. Spennede å prøve noe nytt uansett. Kan godt ha den igjen. Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøpte et tårn med julesnus i fjor og det er definitivt den snusen jeg har misslikt mest. Det var også ytterst få av vennene mine som likte den, og de er ikke særlig kresne på snusen Dette er riktignok Nordstrømmens Julesnus så kan godt hende det er andre merker som er gode Men er det Nordstrømmens Julesnus dere har kjøpt eller har dere prøvd noe annet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Synes snus skal smake ordentlig snus, jeg! Er somregel ingen fan av mintsnus, white portion eller hva nå enn det skulle være. Skrekkeksempler som Skruf tranbær, Catch lakris og mint. Huff. Endret 17. november 2009 av multiz Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Wettufuk.Får du faktisk sendt snusen gjennom posten fra sverige? Sjekker de ikke alle? Denne kom fra Norge til Norge så nei, da sjekker de ikke... Bestilte fra snus-ms.no eller hva det het for no Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk boksen(e)? Mener å huske at jeg bestillte enten torsdag eller fredag kveld så det tok 2-3 virkedager. Kostet 57 + 25 for boksen. Var ikke for å spare penger liksom, bare prøve noe nytt Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Kjøpte et tårn med julesnus i fjor og det er definitivt den snusen jeg har misslikt mest.Det var også ytterst få av vennene mine som likte den, og de er ikke særlig kresne på snusen Dette er riktignok Nordstrømmens Julesnus så kan godt hende det er andre merker som er gode Men er det Nordstrømmens Julesnus dere har kjøpt eller har dere prøvd noe annet? Det finnes også Gotlandskt Julesnus. http://www.northerner.com/en/snus/Northern...,%20Loose-7438/ Endret 18. november 2009 av Leppetroll Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en boks med Southstate, bortsett fra på Arkaden? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 South State selges mange plasser. Pleier å ha det på ICA og bensinstasjonen her Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 South State selges mange plasser. Pleier å ha det på ICA og bensinstasjonen her Hehe her er vel ikke tilfeldigvis i nærheten av nordstrand? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Her er i Vest Telemark. Aner ikke hvor Norstrand er. Har også sett det hjemme i Lillestrøm. God snus. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 jeg fucket life når jeg kjøpte julesnus jeg tenkte at jeg måtte så klart ha løs så jeg fant en nordströmmen julesnus, og fant ikke ut før jeg åpnet den at den var porsjon boksene er helt like! åja, thunder frosted var ganske bra. den smakte mint. den var grei, men smaken ble litt intens i lengden. vennen min sa at det var den beste snusen han noensinne hadde prøvd Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 jeg fucket life når jeg kjøpte julesnusjeg tenkte at jeg måtte så klart ha løs så jeg fant en nordströmmen julesnus, og fant ikke ut før jeg åpnet den at den var porsjon boksene er helt like! åja, thunder frosted var ganske bra. den smakte mint. den var grei, men smaken ble litt intens i lengden. vennen min sa at det var den beste snusen han noensinne hadde prøvd Synes og Thunder Frosted er god. Til av og til bruk. Kald og god fra kjøleskapet etter et bedre måltid. Ikke kjør den på tom mage... Den løse julesnusen jeg fikk virket litt tørr... Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg tengte jeg skal kjøpe litt snus fra http://snus-ms.no/index.php Da skal jeg kjøpe Thunder orginal/frosted porsjon for å se om den er noe god Har lyst til og prøve snuff. Kan noen gi anbefalinger på snuff ? De har Ozona President Snuff, Ozona Raspberry Snuff og Gawith Aprikos snuff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå