Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kan man jo like godt tygge nikotin tyggis :p Syns smaken på snus har mye og si jeg ;)

Som har langt mindre nikotin og koster 5ganger mer? Dessuten, vil jeg si følelsen å ha en god prell under leppa betyr ganske mye den også. Så jeg endrer det var 99% for nikotin, til 70%nikotin og 30% godfølelse av å faktisk ha snus i kjeften.

 

Sa ikke du for ikke så lenge siden at du ikke kjente nikotin uansett hva du gjorde lenger?

Og det gjør jeg ikke. Men jeg merker forstatt at jeg har lyst på nikotin når jeg ikke har det.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Da kan man jo like godt tygge nikotin tyggis :p Syns smaken på snus har mye og si jeg ;)

Som har langt mindre nikotin og koster 5ganger mer? Dessuten, vil jeg si følelsen å ha en god prell under leppa betyr ganske mye den også. Så jeg endrer det var 99% for nikotin, til 70%nikotin og 30% godfølelse av å faktisk ha snus i kjeften.

 

Sa ikke du for ikke så lenge siden at du ikke kjente nikotin uansett hva du gjorde lenger?

Og det gjør jeg ikke. Men jeg merker forstatt at jeg har lyst på nikotin når jeg ikke har det.

Hehe, du skal få synes det du vil, men du syns virkelig at smaken bare har 1% å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...