Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neiii ikke bare du :p Jeg liker også de fleste, men mange snus som smaker dritt når de renner..

Fikk en ånn Claq-qui(?) av en venn i går og hadde den i mange timer, likte faktisk renningen spesielt godt :)

Kjøpte Kronan i dag, gikk inn i butikken og så Kronan så ba de om 50 spenn bare, hadde helt glemt at det var en billigsnus :)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt, men jeg kjøpte den jo på en såkalt invandrersjappe :p

Sist jeg kjøpte kronan tror jeg den kostet 42kr elns.

hvordan er den samenlingnet med andre snus typer egentlig?? siden den er så billig?

Det er helt grei snus. Ville sammenlignet den med general porsjon eller grovsnus porsjon i smak og konsistens. Den er riktignok langt bedre enn vanlig general porsjon, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt, men jeg kjøpte den jo på en såkalt invandrersjappe :p

Sist jeg kjøpte kronan tror jeg den kostet 42kr elns.

hvordan er den samenlingnet med andre snus typer egentlig?? siden den er så billig?

Det er helt grei snus. Ville sammenlignet den med general porsjon eller grovsnus porsjon i smak og konsistens. Den er riktignok langt bedre enn vanlig general porsjon, bare så det er sagt.

kanskje denne er verdt og prøve da siden den er biligre...er det like mange poser osv??

Lenke til kommentar
Hva er den sterkeste av alle snus da? :)

Nick And Johhny, General Ekstra Sterk og Skruft Sterk.

Tror du må tåle at snus renner først.

Haha, har prøvd skruf sterk og en som het black. Kvalm? Ja.. :p men må nesten ha noen tips for at de ikke skal renne.

Tørke leppa før du putter'n inn :p

bruke støvsuger på leppa før du putter'n inn, så dobbler du sikkert "tørrhets-tiden" :p

Endret av SpisViskelærOgFåBjubs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...