Daniel09 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Link til siden? Må bestille når jeg kommer hjem har ikke med passord brikken hit Hva er et rimelig antall bokser og bestille? http://snus-ms.no/ M.Sørensen AS Det ser ut som om de alt er utsolgt på løs julesnus, men de har porsjon igjen av julesnusen. 10 bokser koster 549 kr, 1 boks koster 59 kr. Den julesnusen i løs utgave må ha forsvunnet på rekord tid gitt...for jeg fikk meg to bokser tidligere i kveld. Men de får det nok inn igjen. Personlig kan jeg anbefale offroad lakris løs, og Thunder Frosted Extra sterk porsjon. Det er kosesnus ivertfall. Til å ha på lur når du vil ha noe ekstra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Kommer ikke inn på den siden. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer ikke inn på den siden. Søk på Sørensen+snus så finner du siden der. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ikke like billig som fra sverige da men det funker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Den er norsk, mao ingen tollproblemer? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvor kom det fra? Jeg sa ikke at Skruf er den ekleste å bake, jeg sa en av de enkleste. Stoooor forskjell. Slapp av, jeg angriper ingen. Var bare en comment Synes RL er vidunderlig. Både på lukt og smak. Beste bakesnus som finnes for meg. Iskald rett fra kjøleskapet. Herlig! Flott for deg da! Godt med iskald snus fra kjøleskapet ja! (Men jeg står på mitt, huff for en snus..) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tror kanskje jeg fikk den siste boksen med julesnus porsjon for etter jeg bestillte den forsvant den fra sortimentet Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tror kanskje jeg fikk den siste boksen med julesnus porsjon for etter jeg bestillte den forsvant den fra sortimentet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Det kommer nok inn mer Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Får håpe det kommer før jul da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Løs versjonen av Julesnus høres mye mer fristende ut en porsjonen. Men vil ha denne da det er jul noe som det ikke er nå. Tror dere det vil være helt utsolgt rundt den 20. des? Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Løs versjonen av Julesnus høres mye mer fristende ut en porsjonen. Men vil ha denne da det er jul noe som det ikke er nå. Tror dere det vil være helt utsolgt rundt den 20. des? Helt sikker på at de får inn mer til da. Her i stavanger har vi Havanna magasinet. Dem har julesnus. Hvis dere bor i nærheten spesialbutikker for tobakk så er det nok godt mulig at disse har eller får inn julesnus. Havannamagasinet selger også Thunder, Offroad og andre snusmerker som en ikke får tak i ellers. Likevel har jeg brukt Sørensen mest. Enkelt å greit å få det i posten. Portoen er ikke allverden. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som har smakt Nordstrømmen julesnus her inne som kan si noe om hva en har i vente? Dansk snus med en sterk smak av gløgg og cinnamon. Ser på et forum at noen mener den er for jævlig..hehe. Men klart det er jo en smakssak. Gleder meg til å prøve, men sku gjerne hørt litt hva dem som har prøvd her inne synes? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 cinnamon. Kanel Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 cinnamon. Kanel Det høres litt søtt ut. Litt offroad snus-aktig. Det er jo en veldig søt snus. Det er godt av og til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Julesnusen er nok veldig søt også. Gløgg og kanel, blir ikke stort søtere enn det. Men det er vel litt av poenget også? Begge smaker er noe folk forbinder med jula. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Husker jeg ville ha Julsnusen så syyyykt forrige jul, er egentlig også ganske keen på den i år Gløgg, finnes ikke bedre smak på en snus en det Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 forslag til ny portion snus? bør helst ikke renne for fort siden vi ofte har doble timer (1,5 time) ikke general ekstra sterk eller skruf portion (vanlig/sterk) takk Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 forslag til ny portion snus? bør helst ikke renne for fort siden vi ofte har doble timer (1,5 time) ikke general ekstra sterk eller skruf portion (vanlig/sterk) takk Røda Lacket white portion synes jeg er veldig god. Renner ikke fort, og smaker godt(in my opinion) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nsten all white porsjon funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå