Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Link til siden? :p

 

Må bestille når jeg kommer hjem har ikke med passord brikken hit ;)

 

Hva er et rimelig antall bokser og bestille? :p

 

http://snus-ms.no/

 

M.Sørensen AS

 

Det ser ut som om de alt er utsolgt på løs julesnus, men de har porsjon igjen av julesnusen. 10 bokser koster 549 kr, 1 boks koster 59 kr.

Den julesnusen i løs utgave må ha forsvunnet på rekord tid gitt...for jeg fikk meg to bokser tidligere i kveld. Men de får det nok inn igjen. Personlig kan jeg anbefale offroad lakris løs, og Thunder Frosted Extra sterk porsjon. Det er kosesnus ivertfall. Til å ha på lur når du vil ha noe ekstra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kom det fra? Jeg sa ikke at Skruf er den ekleste å bake, jeg sa en av de enkleste. Stoooor forskjell.

Slapp av, jeg angriper ingen. Var bare en comment :)

 

Synes RL er vidunderlig. Både på lukt og smak. Beste bakesnus som finnes for meg. Iskald rett fra kjøleskapet. Herlig!

Flott for deg da! :D Godt med iskald snus fra kjøleskapet ja! (Men jeg står på mitt, huff for en snus..)

Lenke til kommentar
Løs versjonen av Julesnus høres mye mer fristende ut en porsjonen. Men vil ha denne da det er jul noe som det ikke er nå. Tror dere det vil være helt utsolgt rundt den 20. des?

 

Helt sikker på at de får inn mer til da. Her i stavanger har vi Havanna magasinet. Dem har julesnus. Hvis dere bor i nærheten spesialbutikker for tobakk så er det nok godt mulig at disse har eller får inn julesnus. Havannamagasinet selger også Thunder, Offroad og andre snusmerker som en ikke får tak i ellers. Likevel har jeg brukt Sørensen mest. Enkelt å greit å få det i posten. Portoen er ikke allverden.

Lenke til kommentar

Noen som har smakt Nordstrømmen julesnus her inne som kan si noe om hva en har i vente? Dansk snus med en sterk smak av gløgg og cinnamon. Ser på et forum at noen mener den er for jævlig..hehe. Men klart det er jo en smakssak. Gleder meg til å prøve, men sku gjerne hørt litt hva dem som har prøvd her inne synes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...