Bønne Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det meste white jeg har prøvd smaker furu uansett. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Forresten, noen som vet steder i Bergen sentrum og mot Årstad det selges Kardus? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 En kompis skal til Sverige, hvilken portion snus burde han kjøpe med til meg? Jeg har spurt om probe whiskey portion, noen flere forslag? jeg ble skuffa over probe whiskey...ville godt for bare vanlig skruf portion...den kjøpte jeg 30stk av på fergia så det ble ca 500kr bare Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Synes probe whiskey bare er kvalmende.. Den blir litt for søt og for lite ''snusaktig'' i smaken. Ville heller kjørt på med skruf sterk white eller grovsnus porsjon, de blir man ikke lei av etter en halv boks ihvertfall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Probe er veldig god i små porsjoner. Å kjøpe mer enn et par bokser er nok ingen god ide dessverre. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva med å ha et snusteam-treff for oss som er på TG? Spesielt hvis noen har snustyper fra Sverige med seg.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Var nettopp i Sverige å kjøpte et tårn med N&J. Digg God tobakssmak og god styrke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Lever på Kronan jeg. Grei og billig snus. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lever på Kronan jeg. Grei og billig snus. Hørt at denne ikke er noe særlig.. Åssen er styrken og smaken? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Viser bare at du får i deg mer nikotin av N&J enn du er vandt med. Nikotin er lakserende vet du. Hey! Fint med ny snustråd! Har savnet det. Godt jobbet av deg Nyhus! Tenker å sende en PM til deg om noen forslag når jeg kommer på det igjen, sånn at du er obs på det. Men, snus er lakserende. Kan det forklare at jeg må drite mye daglig? Har vært på MR, Ultralyd og alt mulig, men ingen finner noe Og, er det noen som vet om det finnes Påskesnus eller lignende? (Tenker på grunnlag av Julesnus) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kompis av meg blir alltid dårlig i magen av snus. Personlig merker jeg ikke noe spessielt bortsett fra den nye RL'en av en eller merkelig grunn... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Synes den smakte litt lakris jeg! Forresten, skulle ikke du slutte Aleksmy! ? Har gått nesten hele dagen uten prell nå, så gleder meg til å hoppe til køys med en dobbel Skruf Sterk (selvfølgelig fordi de ikke hadde N&J). Hva er deres topp 3-liste når det gjelder porsjonsnus? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er vel endel måneder siden siste forøk nå.... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du har altså ikke greid det? Jeg bare om til å tenke på de gode stundene når du prøvde å slutte for 2 snustråder siden eller noe. Selv tror jeg at jeg kan klare å slutte ganske lett, men det blir uansett noe som mangler når jeg ikke har snusen. Jeg blir lett irritert, begynner å bite negler, må spise masse annet, får av og til vondt i hodet. Masse som blir jævlig, helt til jeg vet at NÅ har jeg en HEL snusboks HELT for meg SELV. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Top 3 portion 1. N&J portion 2. Lucky strike white portion 3. Skruf stark portion Løs top 3 1. General løs 2. Skruf stark løs 3. Grovsnus løs Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Porsjon-listen må nok bli: 1. N&J 2. General Ekstra Sterk 3. Lucky Strike orginal Mener jeg har hørt mye negativt om Gøteborgs? Kjøpte en boks av den for noen uker siden, synes den var helt OK. Det var ikke en god snus, men synes den fortjener litt bedre kritikk enn hva jeg har hørt ihvertfall. Men det er jo bare min mening.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Alle har hver sin smak vettu.. Personlig liker jeg ikke granbar smaken ^^ Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ouch, har snust så mye på TG til nå at jeg allerede har utviklet sår under leppa.. Hvordan vil dette ende!? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det vil nok gå bort av seg selv, om du ikke snuser på såret. Tviler på at der forsvinner i løper av tg da men. Selv syns jeg det svir litt godt med sår under leppa, men av og til så blir det for vondt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Hørt at denne ikke er noe særlig.. Åssen er styrken og smaken? Er anmeldelse av den på førstesiden, men kort og godt smaker den ren tobakk og er like sterk som general porsjon. 8mg nikotin mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå