Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg er ny her, så beklager om det har blitt sport før, men har ikke gidda å lest absolutt alt som er skrevet her.

Jeg lurte på om det er noe som er sterkere enn General Ekstra Sterk Posjon? De første gangene jeg snuset ekstra sterk var det så si alt før sterk for meg, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Så jeg har prøvd å lete etter en sterkere snus, men sliter.

Bynte å snuse fast i februar, men har snuset innimellom siden jeg var 16 ca.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Lurer på om hvis de hadde laget snus med høyere og høyere styrke. Hadde enkelte da begynt å snuse med høyere og høyere styrke helt til de dør av nikotinoverdose? Slutt å snuse for å få nikotinsjokk. Har du lyst på det ta deg heller en pause i noen dager før du tar en ny prell.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg er ny her, så beklager om det har blitt sport før, men har ikke gidda å lest absolutt alt som er skrevet her.

Jeg lurte på om det er noe som er sterkere enn General Ekstra Sterk Posjon? De første gangene jeg snuset ekstra sterk var det så si alt før sterk for meg, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Så jeg har prøvd å lete etter en sterkere snus, men sliter.

Bynte å snuse fast i februar, men har snuset innimellom siden jeg var 16 ca.

Takk for svar! :)

Oden ekstra sterk er sterkere enn ES, iallefall på papiret.

LINK-> http://northerner.com/snus/Bonus%20Product...0Portion-19042/

Endret av atriC
Lenke til kommentar

All snus som importeres stoppes i tollen og er umulig å fortolle (du får de ikke åkke som) så det er i grunn bare å drite i. Skal du få snus til norge skal være jævelig heldig og du må be de som sender om å merke pakken med noe annet enn det som er oppi og da kan de selv bli tatt for smugling...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som syns at n&j posene har mindre innhold enn skruff sterk white?

*ed*

Prøvde og bestille julesnus. Alle varene ble fjernet fra handlevognen i det jeg skulle betale så går nok ikke og bestille :realmad:

Kan du ikke bestille julesnusen din på Sørensen nettbutikk da? Bestilte nettopp noen bokser med Nordstrømmens julesnus selv derfra. De har et greit utvalg her. Mye god snus for dem som liker forskjellige Offroad, Thunder(ekstra sterk snus), og Phantom. Og seff julesnusen da. Rask levering er det også. Dyrt, men en får det ivertfall.

Lenke til kommentar
Kan du ikke bestille julesnusen din på Sørensen nettbutikk da? Bestilte nettopp noen bokser med Nordstrømmens julesnus selv derfra. De har et greit utvalg her. Mye god snus for dem som liker forskjellige Offroad, Thunder(ekstra sterk snus), og Phantom. Og seff julesnusen da. Rask levering er det også. Dyrt, men en får det ivertfall.

Si i fra om du får det så skal jeg prøve :thumbup:

Lenke til kommentar

Si i fra om du får det så skal jeg prøve :thumbup:

Ja den får du, garantert. Har bestilt derfra mange ganger. Norsk butikk i Bergen. Ingen toll da vet du. Så bare bestill julesnusen din du :-). Men om den er god vet jeg ikke. Skal bli spennede å prøve.

Du sårer meg. Snuset i over et år, og jeg kan å bake ;)

Veeel, åpenbart ikke bra nok om Skrufen din faller fra hverandre. Det er tross alt en av de enkleste snusmerkene når det kommer til baking.

Veeel, RL er nok det letteste å bake som er på markedet. Selv om snusen er ikke noe god. Plastalin!

Synes RL er vidunderlig. Både på lukt og smak. Beste bakesnus som finnes for meg. Iskald rett fra kjøleskapet. Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...