Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Munnen min blir innsmurt med snussaft, noe som pleier å være en ganske ubehagelig opplevelse. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Munnen min blir innsmurt med snussaft, noe som pleier å være en ganske ubehagelig opplevelse. Nam nam ? Tror jeg venter til en helg jeg, så slipper jeg våkne til skolen en dag, og ha et tryne innsmurt av skruf. Endret 10. november 2009 av moget Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Snussaft er som regel godt, men når det blir for mye er det ikke deilig. Forresten så er det bare maks 4 linjer som er lov i signaturen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Prøvde en boks skruf white portion, makan til drit. Nei, white portion kan brenne. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 vil ikke anbefale å sove med løssnus, gjorde det en gang hadde svelgt hele sulamitten, fy fader hvor ondt i magen jeg hadde neste dag var skruf sterk btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Snussaft er som regel godt, men når det blir for mye er det ikke deilig. Sant det, godt med snus saft bare det ikke renner for meget. vil ikke anbefale å sove med løssnus Well spoken! En kompis sovnet med løssnus å så ut som han kom fra en afrikansk stamme. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 merker at jeg får sår helt nederst ved tannkjøtett når jeg snuser endel i perioder, er det fler som opplever dette? Er litt redd for og få stygt tannkjøtt... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Snussaft er som regel godt, men når det blir for mye er det ikke deilig. Forresten så er det bare maks 4 linjer som er lov i signaturen Den snusen er virkelig IKKE god. Skruf Sterk White derimot tror jeg er litt bedre? Sa en fugl hvertfall. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Snussaft er som regel godt, men når det blir for mye er det ikke deilig. Forresten så er det bare maks 4 linjer som er lov i signaturen Den snusen er virkelig IKKE god. Skruf Sterk White derimot tror jeg er litt bedre? Sa en fugl hvertfall. nah syns ikke Skruf Sterk White er noe god:P heller Vanelig skruf sterk hehe Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 er egentlig mild snus noe "sunnere" enn sterk snus? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 er egentlig mild snus noe "sunnere" enn sterk snus? Det er vel mindre nikotin og da blir du mindre avhengig Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 er egentlig mild snus noe "sunnere" enn sterk snus? Det er vel mindre nikotin og da blir du mindre avhengig Tja. Finnes det grader av avhengighet da? Jeg tviler litt... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 er egentlig mild snus noe "sunnere" enn sterk snus? Det er vel mindre nikotin og da blir du mindre avhengig Tja. Finnes det grader av avhengighet da? Jeg tviler litt... h*n mente sikkert, mindre sansynlighet for og bli avhengi fortere Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Noen som vet om de har fått Julesnus i Sverige enda ? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er Skruf sterk løs veldig finkornet, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det kommer ann på hva du mener med finkornet.. mener du grei å bake, digg smak, -konsistens, god effekt og beste løssnusen så.. JA! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det kommer ann på hva du mener med finkornet..mener du grei å bake, digg smak, -konsistens, god effekt og beste løssnusen så.. JA! Tenkte mer på ; Renner for fort og smaker lort. Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 det er nok bare deg.. Det er ikke noe jeg kan si meg enig i det hele tatt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Den er ikke spesielt finkornet nei, ikke renner den stort heller. Er nok bare du som må øve mer på bakinga di Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er Skruf sterk løs veldig finkornet, eller er det bare meg? Nei, ikke spesielt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå