peacee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tror jeg skal prøve meg på et par bokser når lønningen kommer inn da er jo ikke så mye og tape vil jo koste rundt 40-50kr? 70kr med frakt? koster litt i frakt. du kan vel regne med at total prisen blir rundt 70 ja Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Det er jo fortsatt en vinn vinn situasjon koster jo 60kr for en boks porsjon i norge så er bare 10kr mer og det for to bokser Endret 10. november 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Vil Julesnus bli solgt i Norge? Så kos ut Tviler. Det var jo masse prat om julesnus i fjor også, men om jeg husker rett så var det ingen av oss som fikk fatt på den. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hva tror dere om og legge inn:Thunder extra stark portion med i ordren? Hvordan er den i forhold til skruf sterk og white sterk? Endret 10. november 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vil Julesnus bli solgt i Norge? Så kos ut Tviler. Det var jo masse prat om julesnus i fjor også, men om jeg husker rett så var det ingen av oss som fikk fatt på den. Ok Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 i sandnes er en såkalt "julesnus" på vei! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvor i Norge befinner Sandnes seg? Hva er egentlig nikotin innholdet på julesnusen? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Den som er linket til før er 8mg så er vanlig og ikke sterk snus Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 i sandnes er en såkalt "julesnus" på vei! Nice, på VG-buå da eller? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da var jeg halveis i skruf løs dåsa mi. Kan ikke si jeg er særlig fornøyd. Den er lett bakelig, renner fort (selvom den er griselett og bake, og det har aldri vært et problem i før, og jeg tørker leppa.), smaken er blandet med sterkt og plastikk. Dessuten lukter ikke skruf som noe jeg egentlig kunne tenkt å ha i munnen min. Men i det hele, en snus jeg kan leve med. Går snabbt og bake, den gir meg en liten følelse i noen minutter og det er alltid kos med snus i leppa. General Ekstra Sterk har en veldig spesiell smak som jeg ikke vet helt enda, om jeg liker eller ikke. Har hatt to bokser GESL, og da har jeg i etterkant merket at smaken var litt rar, og funnet ut at den er tørr og utgått på dato. General løs derimot har en helt egen smak. Den smaker; SNUS! Så tror jeg kjører gullrekka fremover, for hver gang jeg har kjørt utenfor å kjøpt skruf og lucky strike white osv.. har jeg aldri blitt helt fornøyd. Så, gullrekka er General Løs, Ettan Løs og Grovsnus løs. Naaaam. Grovsnus er neste ! Ellers så har jeg lenge lett etter en effektiv og smart måte å kjøle snusen min uten et kjøleskap eller elektrisitet! Og konklusjonen er; I et 100 år gammelt hus er det KALDT om vinteren, da har vi vinduskarmen som er helt perfekt. I en sigar boks lagd av stål ligger snusen i vinduskarmen, og da går det et kvarter og den er iskald. Genialt ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sier meg enig, ingenting smaker som General løs. OT: Hvorfår ville du lagt en kirsebær på hodet når du skal ta livet ditt? Er det ikke bedre å spise den så du ihvertfall får en liten nytelse før du dør? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sier meg enig, ingenting smaker som General løs. OT: Hvorfår ville du lagt en kirsebær på hodet når du skal ta livet ditt? Er det ikke bedre å spise den så du ihvertfall får en liten nytelse før du dør? OT: John Olav Nilsen og Gjengen - Diamanter og Kirsebær Hvilken snus er det som holder lengst under leppa, med tanke på grov / fin kornet? Tre gode ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ok, antar at hvis jeg ser filmen/leser boka/hører sangen så gir det mer mening^^, Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Hvilken snus er det som holder lengst under leppa, med tanke på grov / fin kornet? Tre gode ? Knox Grovsnus General E. S. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvilken snus er det som holder lengst under leppa, med tanke på grov / fin kornet? Tre gode ? Knox Grovsnus General E. S. Knox er eneste jeg ikke får prøvd før til TG. Men når det gjelder lempe, bake og en ting jeg funderte på i natt; Burde jeg sovne med snusen? hva skjer? Spiser jeg den ? Kaster jeg opp? Spyttet den ut for sikkerhets skyld jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Burde jeg sovne med snusen? hva skjer? Spiser jeg den ? Kaster jeg opp? 1. Gjør du som du vil med. 2. Varierer fra person til person. 3. Mest sannsynlig. 4. Mulig, men tror heller du ville fått heftig mageknip. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Burde jeg sovne med snusen? hva skjer? Spiser jeg den ? Kaster jeg opp? 1. Gjør du som du vil med. 2. Varierer fra person til person. 3. Mest sannsynlig. 4. Mulig, men tror heller du ville fått heftig mageknip. Hmmm. Dette må jeg prøve ! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du vil nok få et godt lag med snus saft ned gjennom halsen kompis sovna med tre snus poser og gikk dagen etter på med konstant brekninger mer eller mindre Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du vil nok få et godt lag med snus saft ned gjennom halsen kompis sovna med tre snus poser og gikk dagen etter på med konstant brekninger mer eller mindre Jeg sovner stadig vekk med snusposer, men da er de der dagen etter, selvom jeg har kjeften full av snus-saft. Det er ikke gærent. Bare en slurk med vann eller to så lukter det ikke havsalt av kjeften din lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå