GrevenLight Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 GESL smaker shit! Prøvd Skruf Løs Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Gen E. S. er jo nydelig. Skruf smaker derimot ikke bra. Den smaker.. falsk. Den har ikke noen god ren tobakksmak slik løssnus skal ha. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg var på shell no nettopp og kjøpte løs snus. 80 kr for en boks :O Dette blir for dyrt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skruf smaker derimot ikke bra. Den smaker.. falsk. Den har ikke noen god ren tobakksmak slik løssnus skal ha. Uenig, syns Skruf har en god og sterk tobakksmak. Men selfølgelig, man har alle forskjellige meninger. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg var på shell no nettopp og kjøpte løs snus.80 kr for en boks :O Dette blir for dyrt Har det ikke alltid vært 80 på bensinstasjoner for løs da? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gen E. S. er jo nydelig. Skruf smaker derimot ikke bra. Den smaker.. falsk. Den har ikke noen god ren tobakksmak slik løssnus skal ha. Liker Gen E. S. porsjon men ikke løsen, den smaker altfor sterkt og kvalmt for meg Skruf derimot smaker himmelsk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg liker smaken til løsen langt bedre enn porsjon jeg. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg var på shell no nettopp og kjøpte løs snus.80 kr for en boks :O Dette blir for dyrt Har det ikke alltid vært 80 på bensinstasjoner for løs da? Ikke som jeg kan huske Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Nei, men det har vørt 80kr i en god periode nå. Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som vet når i november Nordströmmen Julesnus løs treffer markedet i Sverige? Klarer ikke motstå tanken på en prell med smak av gløgg på juleaften. Helt himmelsk! http://www.northerner.com/en/snus/Northern...,%20Loose-6438/ hvis noen lurer. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 General extra sterk er god =) nick and johnny black er også god =D nick and johnny black er best i pose men general extra sterk må man bare ha i bake =D=D Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vil Julesnus bli solgt i Norge? Så kos ut Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Så bra ut med julesnus Koster det seriøst bare 20kr for en boks snus i sverige? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Så bra ut med julesnus Koster det seriøst bare 20kr for en boks snus i sverige? nei er ikke så billig lenger nå Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvordan blir det og bestille fra den nettsiden da? Vist det bare er et par bokser så går det vel fint gjennom tollen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er ikke lov i det hele tatt å bestille lenger, så vet ikke hvordan det er med ting som går lett igjennom tollen. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 tror et par bokser går lurer selv jeg nå... fikk lyst på julesnus Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vist jeg bestiller to bokser og det blir oppdaget er det noen straff eller blir det bare stoppet i tollen og konfiskert? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vist jeg bestiller to bokser og det blir oppdaget er det noen straff eller blir det bare stoppet i tollen og konfiskert? du vil ikke få noe straff. som du sier det vil bare bli stoppet å konfiskert=) Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tror jeg skal prøve meg på et par bokser når lønningen kommer inn da er jo ikke så mye og tape vil jo koste rundt 40-50kr? 70kr med frakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå