Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er all løs snus i 45grams bokser nå for tiden? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 general exstra sterk i styrke og smaker no lakris eller mint eller no sånt? Finnes ikke. du har jo general onyx da.. ikke like sterk som GES men nesten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er all løs snus i 45grams bokser nå for tiden? Alle boksene jeg har kjøpt i nyere tid har vært 45g. Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det noen som vet hvor man får kjøpt Thunder i Oslo, i området mellom skøyen, sjølyst, majorstua, uranienborg? eller i nærheten der? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 du har jo general onyx da.. ikke like sterk som GES men nesten Men den har ikke mint/lakrissmak, noe han ba om. Og 4mg nikotin er bra mye, så nei, den er ikke nesten like sterk Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 synes onyx smaker lakris jeg Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Onyx ja, lenge teng å prøve en boks, noen som kan si bra og dårlige ting med den? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg hater den. En forferdelig snus. Renner masse, smaker vondt, merker ingenting. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er n&j sterk eller er den bare "vanlig" ? ser ikke at det står sterk noe sted på de automatene i butikkene derfor har jeg droppet og kjøpe den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Den er sterk. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da prøver jeg n&j når jeg er tom for skruff Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Da prøver jeg n&j når jeg er tom for skruff God ide. Pass på at du ikke ved et uhell kjøper N&J East/West, de to er forferdelige. Tror ikke de er i produksjon lenger riktignok. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 De har bare to typer er vel løs og porsjon? tror det er orginal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 De har bare to typer er vel løs og porsjon? tror det er orginal Det er 5 typer N&J. Vanlig porsjon, sort porsjon, løs, east og west. Jeg Er usikker på om east, west og løs fortsatt produseres riktignok. Ellers er det vanlig porsjon og sort som gjelder. Den sorte er ikke like bra som vanlig porsjon. Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er n&j sterk eller er den bare "vanlig" ? ser ikke at det står sterk noe sted på de automatene i butikkene derfor har jeg droppet og kjøpe den. Det står jo "strong" på den sterke n&j'en Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) De har ikke boksen "fysisk" men bare på skjermen så får du en lapp og går til automaten og får den ut etter at du har betalt(vansafe) Det er litt dårlig forklart på skjermen så.. *edit* De har bare to typer n&j på butikken her tenkte ikke på hele utvalget Endret 8. november 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kjøpte meg en herlig Skruf Løs i dag, hatt mye porsjon i det siste, så var forfriskende med løs Skruf Løs er den beste løsen! Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tror jeg kjøper meg en skruf løs neste gang jeg og Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Trenger ny løs, en med mer styrke enn General. Hvordan er GES-løs i forhold til G-orginal-løs? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 General orginal har mye bedre smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå