saltpastiller Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg er en slik "nybegynner" snuser men jeg må ha sterk snus elerst kjenner jeg det ikke. jeg vil også ha en snus som smaker godt, og da jeg skriver godt tenker jeg på noe som ikke smaker som de fleste generalene, skruf, og götheborg? er det noen som har noen forslag til meg ? :!: Takk på forhånd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Løs eller porsjon? Porsjon = N&J, Løs = Gen. E. S. Lenke til kommentar
saltpastiller Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Løs eller porsjon? Porsjon = N&J, Løs = Gen. E. S. takk takk! skal prøve å få få tak i dem Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Lykke til. Må advare å si at Gen. E. S. er veldig sterk for nybegynnere og kan være vanskelig å bake om du ikke har erfaring med det. N&J er bare fantastisk Lenke til kommentar
saltpastiller Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 jeg har sett litt på denne chach? og eculiptice eler noe sånt.. den virker velig god... jeg bare lurer på hvordan effekten er ? jeg sitter med en general extra sterk i leppa akkurat nå og den er helt passe, så er det noen som anbefaler en som er på lik nivå med general exstra sterk i styrke og smaker no lakris eller mint eller no sånt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Catch er svak snus. Du kan jo prøve General ekstra sterk løs. En kompis av meg har nylig falt for den, selv syns jeg den er ok. Ellers er det ikke så mange i Norge som er like sterke som General ekstra sterk. Det er vel noen få plasser du kan få tak i Thunder, som også er ganske god Edit: Snus skal ikke ha lakrissmak.. Endret 6. november 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 general exstra sterk i styrke og smaker no lakris eller mint eller no sånt? Finnes ikke. 1 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Snuste GES en stund, men ble for slitsomt i lengden. Orginalen er kongen på haugen for min del, og har innsett hvorfor de fleste som har snust en stund har den som sin favoritt. Nydelig smak, fin konsistens, passe sterk og har god lukt. Endret 6. november 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Vanlig General er konge, enig i det, men jeg liker faktisk E. S. bedre. Den er litt grovere. Men nå vil alltid Knox og Grovsnus ligger på toppen av løssnuslista hos meg. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Denne blå snusen dere snakket om en tråd baki her er en god snus i mine øyne ! Så Nyhus, det var nok uflaks . Var nettopp på butikken og skulle ha en boks med snus. Også stod jeg og tenkte; General løs ! Eller skal jeg våge meg på skruf løs?.. Hmmm.. Ble skruf faktisk. Ikke helt sikker på om jeg er fornøyd eller ei. Den var egentlig god i smaken, veldig lett og bake, dårlig styrke synes jeg.. Men, kan vel ikke dømme før etter en boks.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Selv synes jeg ikke smaken på skruf kan sammenligne seg med generalen engang. Samme med GES. Den smaker rett og slett ikke like godt som orginalen. Er aktiv hele dagen for tida og da blir ikke effekten det viktigste. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) general exstra sterk i styrke og smaker no lakris eller mint eller no sånt? Finnes ikke. Jo det finnes. Thunder ekstra strong mint finnes både i porsjon og løs. Den kan kjøpes i spesialforetninger for tobakk i Norge. Den er veldig god på smak, men litt vel søt i lengen. Endret 7. november 2009 av Daniel09 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Jo det finnes. Thunder ekstra strong mint finnes både i porsjon og løs. Den kan kjøpes i spesialforetninger for tobakk i Norge. Den er veldig god på smak, men litt vel søt i lengen. Han spurte etter lakris Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Ah, min feil. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Den heter Thunder Frosted exstra strong hvis det skal være helt korrekt. Eneste snusen du får frisk pust av... Kraftig spearmint lukt å smak. Orginal utgaven uten mint er ikke så god etter min smak. Kraftig og beisk snus. Måtte bare kaste den. Ble kvalm og svimmel. Jeg foretrekker Røda Lacket både i porsjon og løs akkurat nå for tiden så det ble for skarp smak for meg. Men mint utgaven er som sagt veldig god. Offroad har og en mint utgave som er god, men det blir litt søtt i lengden. Endret 7. november 2009 av Daniel09 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Smakte Thunder Wintergreen en gang, den luktet HARDCORE og smakte noe sterkt. Ikke snus. Tror dette er snusen for de som vil ha vaskemiddel under leppa egentlig... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Snus med "mint"smak pleier ikke smake mint. Pleier å smake slik vaskemiddel lukter. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Denne blå snusen dere snakket om en tråd baki her er en god snus i mine øyne ! Så Nyhus, det var nok uflaks . Var nettopp på butikken og skulle ha en boks med snus. Også stod jeg og tenkte; General løs ! Eller skal jeg våge meg på skruf løs?.. Hmmm.. Ble skruf faktisk. Ikke helt sikker på om jeg er fornøyd eller ei. Den var egentlig god i smaken, veldig lett og bake, dårlig styrke synes jeg.. Men, kan vel ikke dømme før etter en boks.. Hugs, smaken er som baken, delt i to. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Snus med "mint"smak pleier ikke smake mint. Pleier å smake slik vaskemiddel lukter. Den smaker mint. Rett og slett tyggegummi smak. Frisk og kald. Men klart det er en smakssak.Noen liker det andre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå