LarsWilli Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 general løs, ingen over! beste smaken, beste fuktigheten, sitter perfekt i leppa uansett dag. Lenke til kommentar
Veggii Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Når det gjelder løs er General klart best, men godt å kose seg med en Ettan en gang i blant synes jeg. Når det gjelder porsjon går det som regel i General Ekstra Sterk og 02... Har de siste månedene kuttet bektraktelig ned på snusingen, noe som gir økonomien et fint løft , ettersom min nye kjæreste ikke liker at jeg snuser. Veldig enkel måte og kutte ned på Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Blitt en stor fan av Skruf løs, jeg. Har stort sett alltid snust skruf. Hva ville dere anbefalt meg som et alternativ til dette? Endret 29. oktober 2009 av multiz Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen andre som sliter med å finne NJ Black siste tida? Hadde tilgjengelig både på statoil og dagligvare inntil for et par uker siden, siste plassen jeg fant i hele Hallingdal var Statoil stasjon på Gol (gikk lettere amokk og kjøpte opp samtlige 9 bokser). Slik rundt i resten av landet og eller? Det er langt fra fast snusen min, men er favoritten på pose-siden når jeg skal ha meg en god kaffe på morran, eller på fest. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har vel så og si bare handlet på Nordby så kan ikke svare, men har sett et stort reklame skilt rett over den nye brua om tårn til 160 kr. Noen som vet hvor dette er? Litt gammel post menmen, det er på en butikk som heter Tobacco World og snusen er Taboca portion. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det bare eg som syntest at General Sterk posjon e perfekt? Åfyy som General Sterk smaker! Noen andre som sliter med å finne NJ Black siste tida? Hadde tilgjengelig både på statoil og dagligvare inntil for et par uker siden, siste plassen jeg fant i hele Hallingdal var Statoil stasjon på Gol (gikk lettere amokk og kjøpte opp samtlige 9 bokser). Slik rundt i resten av landet og eller? Det er langt fra fast snusen min, men er favoritten på pose-siden når jeg skal ha meg en god kaffe på morran, eller på fest. Fant NJ Black på en sånn invandrersjappe ved smedstad Er ikke så begeistret for den jeg, da. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan er mulighetene for å starte opp eget snusmerke ? Virker jo som det popper opp nye merker støtt og stadig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan er mulighetene for å starte opp eget snusmerke ? Virker jo som det popper opp nye merker støtt og stadig Er nok ikke små firmaer som starter opp med tobakkmerker, swedishmatch og andre store bedrifter lager flere merker for å selge mer. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Swedish Match dominerer vel totalt her i landet ? Kan ikke huske mange andre "utgivere" når jeg tenker meg om. Jeg tenkte kansje et snusmerke som jeg finansierer og bruker swedish match til å produsere og gi ut snusen ? Er vel kansje ikke mulig det Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Swedish Match er størst. Nr 2. er vel skruf. Gustavus, LD og det greiene der kommer fra et annet firma jeg ikke husker navnet på og lanserte stort i Norge for et par år siden men ble vel fort utkonkurrert. Lenke til kommentar
Ryshiro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Intressant topic, bruker selv Skruf Portion (den normale) og er storfornøyd med den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Swedish Match er størst. Nr 2. er vel skruf. Gustavus, LD og det greiene der kommer fra et annet firma jeg ikke husker navnet på og lanserte stort i Norge for et par år siden men ble vel fort utkonkurrert. FLsnus du tenker på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Blitt en stor fan av Skruf løs, jeg. Har stort sett alltid snust skruf. Hva ville dere anbefalt meg som et alternativ til dette? Rl portion er himmel <3 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Om du meiner det fargerike boksen av RL, så må eg sei meg uenig. Smaken er grei, men effekten er knapt merkbar for min del, og den renner alt for alt for fort! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Smaken er heller ikke grei. Den smaker ikke godt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg synst RL porsjon smaker litt sukkertøy. Det er liksom ikke helt det jeg forventer at snus skal smake, og jeg blir fort lei. Jeg prøvde en ny type nå nettop. Blå heter den, løssnus. Ganske nøytral smak i grunn, men den holder fasongen godt under leppa og renner lite. Konsistensen virker noe tørr og gjør den litt vanskeligere å bake, men det er ikke noe hinder for meg, da jeg foretrekker å ikke bake den. Og for de spesielt intriserte, så fant jeg en kort film om hvordan snus lages. Lenke til kommentar
Ryshiro Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg synst RL porsjon smaker litt sukkertøy. Det er liksom ikke helt det jeg forventer at snus skal smake, og jeg blir fort lei. Jeg prøvde en ny type nå nettop. Blå heter den, løssnus. Ganske nøytral smak i grunn, men den holder fasongen godt under leppa og renner lite. Konsistensen virker noe tørr og gjør den litt vanskeligere å bake, men det er ikke noe hinder for meg, da jeg foretrekker å ikke bake den. Og for de spesielt intriserte, så fant jeg en kort film om hvordan snus lages. Tiedemanns Blå? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 1847 er det verste drittet som finnes Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Tiedemanns Blå? Nei, den heter bare "Blå". Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du, den der Blå har jeg alltid lurt litt på. Ser den på spar hver gang jeg er der, men kjøper alltid noe jeg veit jeg liker. Anbefales den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå