øl_i_tastaturet Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Noen som har smakt denne? Hva synes dere? Endret 27. oktober 2009 av Piranha Lenke til kommentar
Kasku Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har smakt denne? Hva synes dere? Ganske god snus, men litt for tørr for meg, holder meg til Skruf Orginal Porsjon og Nick & Johnny, men vis du liker General White Portion, så vil du sikkert like denne veldig godt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har smakt denne? Hva synes dere? Ganske god snus, men litt for tørr for meg, holder meg til Skruf Orginal Porsjon og Nick & Johnny, men vis du liker General White Portion, så vil du sikkert like denne veldig godt. Hva med den orginale varianten, har du prøvd den? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror det er en anmeldelse av den i førsteposten Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjøpte fire bokser av den i Sverige. Minner litt om Onyx noe jeg ble skuffet over egentlig. Har i lang tid brukt Skruf Original White så er vel stor forskjell fra de to. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tips: Sidan laus snus boksane no kun er 45g, kan du kjøpa 5 laus (5*45=225g) og ta med ein portionboks i tillegg (24g) Har de vært 50g før?. Eller er det jeg som husker feil?. La merke til at det sto 45g for et par uker siden, men siden jeg ikke hadde noen andre bokser det sto noe annet på så begynte jeg å bli sikker på at jeg husket feil. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg visste bare at Skruf Løs var 50g før.. Trodde alle andre var 45g. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 General var også 50g før, men det ble av en eller annen merkelig grunn endret. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 General var også 50g før, men det ble av en eller annen merkelig grunn endret. Sendte akkurat spørsmål til swedismatch. Men jeg har en ekkel følelse av at svaret er finanskrisa, bedre inntjeneing eller noe i den duren (prisen har selvfølgelig ikke gått ned, så vidt jeg har merket). Skal dele svaret så snart jeg får det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 General var også 50g før, men det ble av en eller annen merkelig grunn endret. Sendte akkurat spørsmål til swedismatch. Men jeg har en ekkel følelse av at svaret er finanskrisa, bedre inntjeneing eller noe i den duren (prisen har selvfølgelig ikke gått ned, så vidt jeg har merket). Skal dele svaret så snart jeg får det. Fint Lenke til kommentar
mehh Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Syns skruf orginal porsjon var skuffende etter et par bokser genral bake. Var ikke en særlig god smak, nesten litt sur Endret 27. oktober 2009 av mehh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tror 45 vs. 50 var et triks for å kutte prisen på en boks med snus med noen kroner. Veldig viktig for produsentene å holde snusprisen lavere enn røyk for å konvertere flere til å begynne med snus fremfor røyk. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Fikk meget hurtig svar fra Swedish match (fikk mailen kanppe 5 minutter etter jeg sendte spørsmål). För andra året i rad höjdes skatten på snus vid årsskiftet 2007-2008. Då chockhöjningen slog särskilt hårt mot lössnus, där tobaksskatten höjdes till 15,12 kronor på en dosa, beslutade Swedish Match att göra en viktminskning. Vår avsikt var att hitta rätt konsumentutlägg på dosan, eftersom skatten räknas per kilo och priset därmed varit högre om vikten behållits. Vi ser också ständigt över våra produkterbjudanden. Det hade sedan länge funnits ett flertal olika gramvikter i de varumärken som säljs på marknaden, så detta var också en anpassning från vår sida för att hitta rätt konsumentutlägg på dosan. Endret 27. oktober 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette er jo et velkjent faktum som har blitt diskutert før i en av de andre snustrådene. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har de fleste her smakt 02? I så fall hva menere dere om den? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Har de fleste her smakt 02? I så fall hva menere dere om den? Posene var for små, kunne passe som jobbsnus, men det er alt. Ellers har den en smak, lukt og konsistens som er kult i en boks, men noe mer ville vært overkill. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har de fleste her smakt 02? I så fall hva menere dere om den? Posene var for små, kunne passe som jobbsnus, men det er alt. Ellers har den en smak, lukt og konsistens som er kult i en boks, men noe mer ville vært overkill. Enig i at de var for små, men syns det var ganske god smak også renner den jo ikke noe, så den kommer til å bli kjøpt mer enn bare innimellom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Enig i at de var for små, men syns det var ganske god smak også renner den jo ikke noe, så den kommer til å bli kjøpt mer enn bare innimellom. Jeg synes den var litt for lik Skruf i konsistens jeg, og den minte meg om en annen SMsnus i smak og lukt. Uansett ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Selv går det i 01 for tiden, og syns det er helt kurrant. Liker de lange, tynne posene samt at det lukter mer løssnus enn eks. skruf (min mening). Tenker på å prøve meg på 02 siden jeg ikke merker noe til nikotinen, men har brent meg på sterk snus før ala 2 stk skruf sterk porsjon som førte til et grusomt nikotinsjokk på bussen P: Lenke til kommentar
Jorg01 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det bare eg som syntest at General Sterk posjon e perfekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå