Deadringer Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Yeyeye... men vi har nå alle sluttet noen ganger har vi ikke Jeg har aldri sluttet, kun latt være å snuse pga økonomi eller latskap. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bruker de ikke samme snusen i Skruf porsjon/løs? synes det er mekelig at porsjonen skal renne så mye mer enn løs. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det farlig å svelge snus? Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det farlig å svelge snus? Kommer vel helt an på mengden. Har selv svelgt 3 bleier når jeg sovnet på do etter en hard kule, magen reagerte med å spy det opp igjen, og det hjalp nok ikke noe serlig på magesåret. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det farlig å svelge snus? Kommer vel helt an på mengden. Har selv svelgt 3 bleier når jeg sovnet på do etter en hard kule, magen reagerte med å spy det opp igjen, og det hjalp nok ikke noe serlig på magesåret. Agh som jeg savner å snuse. Jeg slutta pga damen ikke likte det, veldig anti-tobakk. Er ca 6-7 mnd siden jeg sluttet, men har sug selv den dag i dag! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg unna denne tråden da. Man blir utrolig frista til å starte opp igjen da. Nå holdt jeg meg bare en uke da men uansett.. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg unna denne tråden da. Man blir utrolig frista til å starte opp igjen da. Nå holdt jeg meg bare en uke da men uansett.. Jepp. *vrenger på meg frakken og forlater* Preikes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det farlig å svelge snus? Det er ikke farlig å svelge snus, men man blir oftest veldig kvalm av det, og vil kaste opp ganske kraftig. Hvis du svelger en posjonssnus vil det være sannsynlig at du blir kvalm og begynner å kaste opp. Når man bruker snus daglig vil kroppen tilvennes stadig større mengder med nikotin, men det vil likevel være slik at nikotin er giftig i større mengder, og symptomer på forgiftning er: blekhet, svette, kvalme, svimmelhet, diaré og hodepine. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg unna denne tråden da. Man blir utrolig frista til å starte opp igjen da. Nå holdt jeg meg bare en uke da men uansett.. du sprekker nok snart skal du se, etter det jeg har ertfalt er det ikke første gangen du prøver og slutte Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg unna denne tråden da. Man blir utrolig frista til å starte opp igjen da. Nå holdt jeg meg bare en uke da men uansett.. du sprekker nok snart skal du se, etter det jeg har ertfalt er det ikke første gangen du prøver og slutte Moralsk støtte er alltid viktig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hæ? Jeg prøver da ikke å slutte nå? Nyter snusen som bare det jeg, bare i begrensede mengder. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bakte meg en gigantpris som fyller hele overleppa nå. Utrolig kos å få nikotinsjokk nå. Det er leeeenge siden. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 En kompis skal til Sverige, hvilken portion snus burde han kjøpe med til meg? Jeg har spurt om probe whiskey portion, noen flere forslag? Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Prøvde en gøteborg(?) white portion nå. Var litt sterkere enn general wp. Noen erfarne som kan si hvor sterk den egentlig er , i og med at jeg ikke kan uttale meg om det ennå ? Endret 7. april 2009 av Monstah Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Göteborgs Rapé er en sinnsykt god snus, både som pose og løs. Synes løsvarianten er hakket bedre smaksmessig, men den får man ikke tak i her i landet, med unntak av taxfree. Er usikker på styrken, så skal ikke uttale meg om det, men tipper det er rundt 8 mg/g. (Kan være riv ruskende galt av meg) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Enig i at gøteborgs løs og portion er veldig gode. Noen som har prøvd grovsnus svart portion? Høres spennende ut. Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 En kompis skal til Sverige, hvilken portion snus burde han kjøpe med til meg? Jeg har spurt om probe whiskey portion, noen flere forslag? Du kan jo prøve knox løs. Det sies at den er utrolig god. Har ikke fått prøvd den enda. Eller du kan prøve skruf sterk white, det er bare til å prøve seg fram. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Enig i at gøteborgs løs og portion er veldig gode. Noen som har prøvd grovsnus svart portion? Høres spennende ut. Smaker litt vanilje aktig lakris spør du meg, helt grei Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skjønner ikke at folk liker Gøteborg så godt Den smaker jo furu.. Helt forferdelig etter 1 boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå