Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skruf løs kjennes sterkere og er lettere og bake pluss bedre boks. Men smaken til General løs er det ingenting som går over. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjekt at det er noen som vil øke prisen med 26 kroner pr boks. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg tror han mener dette http://www.abcnyheter.no/node/98128 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 "- Det er omtrent halvparten så dyrt å snuse i dag, som det er å røyke. Derfor må avgiftene på snus økes, sier styreleder Tore Saner i Tobakksfritt til Dagbladet." Sånn at folk fortsetter å røyke istedet for å snuse? Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Regner med at dette ikke blir gjennomført? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Regner med at dette ikke blir gjennomført? Aldri si aldri. Nå som regjeringen har fått servert et argument (det er billigere å snuse), så ser jeg ikke bort i fra at de finner på å øke avgiftene. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men er ikke snus halvparten så skadelig som røyk da? Hvorfor skal de da være like dyre? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men er ikke snus halvparten så skadelig som røyk da? Hvorfor skal de da være like dyre? Fordi når staten slutter å få store inntekter på tobakksavgift på sigaretter så kompenserer de med å øke avgiften på snus. Har følelsen av at det var tilfellet med bensin/diesel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Men er ikke snus halvparten så skadelig som røyk da? Nja, aldri under noen omstendighet må du tro snus er "greit nok" når det kommer til skader. Det er ikke bevist mer helseskadelig enn kaffe, men nikotin fører til hjerte og karsykdommer og en får i seg bra mer nikotin av snus enn røyk. Men snus er ikke bevist kreftfremkallene. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ja, genialt, vi gjør snus dyrere! Da skal jeg begynne å dyrke det selv Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Godtar de dette forslaget så skal jeg skjerpe meg skikkelig på skolen, sette meg inn i alt med politikk og satse på å bli statsminister for å stanse denne djevelskapen. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Angående regler på skole med snus, ække så strengt på skolen jeg går på. Rådgivern sier; Ja jeg veit jo at du snuser, men det er du som er dum bare pass på å kast de i søpla etterpå.. Kom på det siden vi snakka om det for litt sia i tråden. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Godtar de dette forslaget så skal jeg skjerpe meg skikkelig på skolen, sette meg inn i alt med politikk og satse på å bli statsminister for å stanse denne djevelskapen. Jeg ville stemt på deg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg også. Utvilsomt. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er ikke et problem da politikerne neppe går god for dette forslaget. Det har skjedd før, ble aldri noe av. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Haha, jeg fikk 2 stemmer for å bli statsminister Jeg skal ikke skuffe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som vet om det er mulig å sende og motta snus til USA? Vet at det er ulovlig å bestille inn til Norge, men har en kompis der som har lyst til å bytte litt amerikansk snus mot norsk Lenke til kommentar
huggy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som vet om det er mulig å sende og motta snus til USA? Vet at det er ulovlig å bestille inn til Norge, men har en kompis der som har lyst til å bytte litt amerikansk snus mot norsk Bare be han sende de i en nøytal pakke og merke det med gift elns, så burde det nok ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå