Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Hei Tomtiger! Velkommen skal du være, her kan du spørre om hva du vil og få kjære og hyggelige svar. Men skriver du noe feilinformasjon så kommer Nyhus og tar deg i baken.

Angående svak snus så kan du prøve RL løs, General White porsjon eller Skruf orginal porsjon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Tomtiger! Velkommen skal du være, her kan du spørre om hva du vil og få kjære og hyggelige svar. Men skriver du noe feilinformasjon så kommer Nyhus og tar deg i baken.

Angående svak snus så kan du prøve RL løs, General White porsjon eller Skruf orginal porsjon :)

Okei, takk :!: men hvem er best på smak da?

Lenke til kommentar

Selv liker jeg General White best av white. Ellers av svake liker jeg best South State som jeg glemte og nevne tidligere, men det hele er en smakssak som du bare må prøve deg fram på :) Personlig ville jeg styrt unna Göteborgs Rape, jeg syns den smaker, ja, granbar.

Lenke til kommentar

Okei, takk :!: men hvem er best på smak da?

Offroad Wintergreen er vell kansje digg for en nybegynner, men svir vell kansje som faen også...

Jeg er størst fan av Lucky Strike Bold og Skruf Sterk smaken :)

Over til noe heeelt annet.... JEG HAR IKKE SNUS... Gikk tom for snus i dag og har ikke fått kjøpt :( Begyner å bli ganske lenge siden jeg tok min siste prell, vet ikke om jeg overlever denne dagen :p

Lenke til kommentar

Jeg har kutta ut posesnus helt og snuser bare løs nå. fant ut at jeg bruker mindre da, ettersom det var altfor lett å bare slenge opp en ny pose i hytt og pine. Min egen lathet er min beste venn til å kutte ned forbruket da jeg ikke gidder å ta meg bryet med å bake like ofte som jeg kunne slenge opp en pose. :)

Men når jeg prøvde meg på en 02 boks endte jeg opp med bli jævlig sår i munnen, jeg har snust i 3 år nå, så er ikke snakk om nybegynnerfase. Gnager pose så mye mer enn løs? For da er jeg i hvert fall glad jeg har slutta med driten, så kanskje jeg slipper unna skrekkeksemplene med høl opp til øyet osv. :D

Men i hvert fall tips til å kutte ned på forbruket er å kun snuse løs, om noen andre skulle ønske å spare litt penger. Funker i hvert fall for meg ;)

Lenke til kommentar
Tenkte eg skulle prøve en poks me N&J etter skruffen min er tom, Noen som har noen meninger om N&J ? hvilken som er best osv. Tror det blir posjon siden eg ikke gidder å stå og pakker :):new_woot:

Prøv vanlig N&J nå. N&J løs tror jeg nesten de ikke selger lenger, er litt usikker da. N&J Black var ikke så god.

Edit: Ikke lov til å snuse på jobben? Med mindre du har en jobb der du skal mye i kontakt med kunder ser jeg ingen grunn til å ikke tillate det.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...