Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Kjøpt en 02 istad.. har hatt den første prellen oppi en time, uten å merke noe renning foreløpig.. Virker som en god snus med bra styrke.. Sitter fint under leppa..

02-snusen er den snusen jeg vil kalle avvekslingssnus, det holder med en boks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpt en 02 istad.. har hatt den første prellen oppi en time, uten å merke noe renning foreløpig.. Virker som en god snus med bra styrke.. Sitter fint under leppa..

02-snusen er den snusen jeg vil kalle avvekslingssnus, det holder med en boks.

Etter å ha snust snart en halv boks med 02, må jeg si meg enig..

02 er en god snus, men det er nok ikke en snus jeg kommer til å kjøpe fast.. Grei avvekslingssnus som du sier..

Lenke til kommentar
Etter en dåse eller to tar det ikke mer enn rundtom 6-7 sekunder fra du tar ut til du har den under leppa.

Nåja, jeg tar meg fortsatt god tid med løssnus og jeg har snusa flere hundre bokser. Det har vel mer med hvor nøye en skal være og jo dyktig. Jeg hater å ha snus rennene nedover tenna og tar meg derfor et par minutter og finskraper og baker den så jeg er garantert det ikke skjer. I tillegg er det langt mer kos. Skal jeg slenge noe i kjeften kjøper jeg porsjonssnus.

Jo, enig med at prisen ikke blir ideel når du prøver å være kjapp. Men tenkte på som når han satt på skolen og ikke hadde god tid, da kan du få til en helt ok snus til på ett par sekunder, uten å gå så mye utover kvaliteten om det kun skal være til neste time (30-40 minutter)

Sitter jeg hjemme tar jeg meg tiden til å bake den litt bedre.

Lenke til kommentar

Har selv en boks med 01 for tiden. Syns det lukter mer løssnus av den sammenlignet med Skruf vanlig, som er en bra ting :)

Tror det er noe med måten jeg legger opp snusen på som gjør at det vanligvis begynner å renne heftig etter ca 15 minutter. Pleier å tørke innsiden av overleppa med håndbaken, men virker ikke som det hjelper noe særlig.

Burde jeg prøve å ikke ha den så langt inne mot feste mellom tennene og leppa?

Lenke til kommentar

Har nettopp fått smaken på en veldig bra snus som heter Thunder ekstra sterk frosted portion. Ikke fordi den er ekstra sterk kun, men fordi den har en vannvittig god og langvarig smak av tobakk og mint. Effekt er også meget god. Snuser General portion til vanlig, men en iskald Thunder frosted rett fra kjøleskapet er skikkelig digg.

Lenke til kommentar
Nja, er vel heller mangel på nikotin som forstyrrer den om jeg har forstått riktig. Uansett så er snus beroendes så det gjør vel det :)

Nikotin stiller vel strengt talt i samme bås som det meste av stoffer man kan bli avhengig av, alt fra koffein til amfetamin: I begynnelsen vil man antageligvis oppleve økt konsentrasjon og eksempelvis økt produktivitet under arbeid, men etterhvert vil denne effekten avta når kroppen venner seg til stoffet. Problemet blir da at mangelen på stoffet vil skape abstinenser som vil forstyrre konsentrasjonen.

Lenke til kommentar
Nja, er vel heller mangel på nikotin som forstyrrer den om jeg har forstått riktig. Uansett så er snus beroendes så det gjør vel det :)

Nikotin stiller vel strengt talt i samme bås som det meste av stoffer man kan bli avhengig av, alt fra koffein til amfetamin: I begynnelsen vil man antageligvis oppleve økt konsentrasjon og eksempelvis økt produktivitet under arbeid, men etterhvert vil denne effekten avta når kroppen venner seg til stoffet. Problemet blir da at mangelen på stoffet vil skape abstinenser som vil forstyrre konsentrasjonen.

Det var vel noe av det jeg ville fram til og^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...