mehh Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tips til baking? Snusen min renner eller det detter biter av den etter en liten stund og det smaker så forferdelig at jeg er kvalm hele dagen.Jeg lager ikke store priser og jeg klarer ikke lage særlig harde priser heller de smuldre opp til i det jeg ha rlagt en inn.hjelp? Vurderer pose igjen ass. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er snusen tørr? Ikke bruk vanskelig snus om du er newb til baking Lenke til kommentar
mehh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ja , den er tørr. Ligger i romtempratur Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Anbefaler Röda Lacket løs, om du ikke har helt kontroll på bakinga di. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Snus er ferskvare så jeg sier 5-6 dager i romtemperatur er MAX for en åpnet boks. På slutten kan den da bli vanskelig å bake for nybegynnere. Beste snus å lære seg å bake med må være Skruf eller Røda Lacket da de er enklest å få "faste" og lager minst søl. Jeg har aldri opplevd at noen av de to har smuldret opp i kjeften, dog de blir blaute etter en stund. Hvis snusen smuldrer opp på veien opp til kjeften har du enten A: bakt for dårlig/ikke komprimert den nok slik at den henger sammen eller B: du klyper alt for hardt i snusen. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har nettopp fylt 18 og skal ta meg en tur over til grensa ( Charlottenberg) nå snart.. Åssen er utvalget i tobakkbutikkene? Noen snustyper som vi ikke så lett får kjøpt i "vanlige" butikker i Norge, som jeg må prøve? Jeg kan ta med meg 10 porsjon eller 5løs? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 10 porsjon og 5 løs stemmer Jeg syns Thunder er et godt valg, men kanskje ikke så lurt å kjøpe en stokk med det Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, det er det jeg har gjort nå. Den funker greit. Litt ekkel konsistens og et helvette å bake. Men så lenge den er under leppa holder den seg der. Og jeg blir helt sykt ruglete under leppa av den. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tips til baking? Snusen min renner eller det detter biter av den etter en liten stund og det smaker så forferdelig at jeg er kvalm hele dagen.Jeg lager ikke store priser og jeg klarer ikke lage særlig harde priser heller de smuldre opp til i det jeg ha rlagt en inn.hjelp? Vurderer pose igjen ass. Röda lacket Dårlig snus imo men baker seg selv Lenke til kommentar
mehh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Skal prøve den neste gang, har 3 bokser med general igjen. Men har nå lagt de kaldt satser på at det blir litt lettere (: Endret 8. oktober 2009 av mehh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 10 porsjon og 5 løs stemmer Jeg syns Thunder er et godt valg, men kanskje ikke så lurt å kjøpe en stokk med det Ehm. Du kan ha med 10 løs ELLER 5 løs. Eller du kan ta med 5 løs + 1 porsjon dersom løs pakkene er 45 g istedenfor 50 som de var tidligere. Er i grunn ganske urettferdig at en pakke røyk stiller på lik linje som en pakke porsjon. Burde stillt på samme linje som løs spør du meg. 10 løs eller 10 porsjon (selv om 10 porsjon bare er halvparten så mange gram) burde vært mer rettferdig ettersom det ikke er gitt at en boks løs varer dobbelt så lenge som en boks porsjon bare fordi det er dobbelt så mange gram snus i den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Stemmer det Feh sier, skrev feil Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 den nye 02 slo virkelig an her altså vil anbefale den til alle sammen her inne Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Har fortsatt ikke sett noe til 01 eller 02 altså. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har sett de hos både 7-11, Rema og Kiwi her i Trondheim -- så vil da tro de er å oppdrive i "storbyene" om ikke annet. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har sett de hos både 7-11, Rema og Kiwi her i Trondheim -- så vil da tro de er å oppdrive i "storbyene" om ikke annet. Har sett dem på Rema, Kiwi, Narvesen og 7-11 i Oslo-området.. Den var utsolgt påRema idag:P Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Etter lang titting i Hortensområdet (OG sverige ) fant jeg til slutt 02 på Rema 1000 i Horten Har bare testet et par poser hittil, men den første kasta jeg ut før den i det hele tatt begynnte å renne, men hittill virker den meget lovende! Digget den nye fasongen med en gang jeg puttet den inn hvertfall. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Etter lang titting i Hortensområdet (OG sverige ) fant jeg til slutt 02 på Rema 1000 i Horten Har bare testet et par poser hittil, men den første kasta jeg ut før den i det hele tatt begynnte å renne, men hittill virker den meget lovende! Digget den nye fasongen med en gang jeg puttet den inn hvertfall. Ingen som har noe bilde av 02 snusen? Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hadde holdt med en 2typer snus og 1merke. General Løs/Prosjon, er alt for mange.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå