Staian Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg snuser ikke Jeg håper jeg aldri begynner med snusing, ass. Ok, kom deg til helvete utifra her nå? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg snuser ikke Jeg håper jeg aldri begynner med snusing, ass. Hvorfor poster du i tråden da? Dysleksi eller bare dum? Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan får dere løs snus til og vare lengre? Da jeg er hos en venn av meg og begge snuser løs så begynner min snus og løse seg opp etter sånn 30 min mens han kan ha den inne i nesten en time og ta den ut i en bit og ikke bare en suppe. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg bare baker pro Neida, jeg vet egentlig ikke, min bare holder seg lenge, har sikkert noe med bakingen å gjøre. Baker du den for hardt løsner den fort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kommer med øvelse og snustype. En bra bakt prell med Grov varer f.eks lenger enn en bra bakt prell med General. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 får man kjøpt camel snusen i NOrge? åssen er den? smak, renner den mye? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har ikke prøvd den men vet at de selger Camel Snus der Antipedoaction bor Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 får man kjøpt camel snusen i NOrge? åssen er den? smak, renner den mye? Yes sir, etter min mening en veldig god snus, smaker ganske godt og renner ikke veldig mye. Er ikke sterk men original, og ikke minst drit fet boks. 7-11 har den der jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Om det ikke finnes noen sterk eller svak versjon, er det ingen original heller :| Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror ikke pakkingen utgjør så mye på hvor lenge den holder. Mer spyttproduksjon = kortere tid. Og hvis du kontinuerlig stikker tunga oppi for at den ikke skal falle ut har mye å si, bruk underleppa i stedet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan være smart å tørke leppa før du putter den inn, også. Da blir det ikke så mye spytt under leppa, og da blir den ikke våt med en gang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har noen kompiser som febrilsk puster inn luft for å tørke leppa istedet for å bruke hånda. De synes det ser så teit ut å bruke hånda.. Personlig gjør jeg alt i en bevegelse, bruker baksiden av hånda og drar den opp samtidig som jeg plasserer snusen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Endrer litt mening om 02 fra forrige innlegg. Hadde den med på jakttur i helga, så nå er vi både intime og vel så det. Den renner definitivt mindre enn andre snuser, vel og merke etter ei stund -- som regel hiver jeg ut for eks. N&J etter 1 time fordi jeg får såpass mye "sevje" ned i halsen. Det var ikke tilfellet med 02, den var i kjeften i nesten tre timer uten noe stygg smak i halsen. Herlig. Smaker godt gjør den også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har noen kompiser som febrilsk puster inn luft for å tørke leppa istedet for å bruke hånda. De synes det ser så teit ut å bruke hånda.. Personlig gjør jeg alt i en bevegelse, bruker baksiden av hånda og drar den opp samtidig som jeg plasserer snusen. Akkurat samme her faktisk, til og med det med kompisene dine også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den med å puste inn luft for å tørke kjeften ser og høres mye teitere ut så ser ikke helt hvor logikken dems ligger. Jaja Lenke til kommentar
Staian Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den med å puste inn luft for å tørke kjeften ser og høres mye teitere ut så ser ikke helt hvor logikken dems ligger. Jaja Skal bare se at en dag svimer en av de Og btw; jeg tørker ikke, slenger det rett i ;p Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg styns den holder lenger om jeg tørker, hvertfall med løs Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 02 på meg i dag også, enig med det som er sagt om den i tråden, null renning og ligger godt i leppa. God snus som burde prøves. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha! Prøvde ett eksperiment idag med snusen. Hadde 2 teskjeer med espresso-malt kaffe i snusen. Smaken og lukten var bare enestående! Når den rant var den bare en fryd! Enklere og bake ble den og Dette er noe jeg blir å drive med fremmover! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan være smart å tørke leppa før du putter den inn, også. Da blir det ikke så mye spytt under leppa, og da blir den ikke våt med en gang. Jeg gjorde dette da jeg først begynte med løssnus, men etterhvert skal det ikke være nødvendig. Anbefaler folk heller å prøve å bake snusen på forskjellige måter. Jeg, feks, baker bedre firkanta preller enn trønnepreller. Kanskje de med problemer kan prøve noe slikt? Andre former osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå