Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Merker ingenting av noe som helst lenger jeg, uansett hvor sterkt det er. Trist egentlig. Ikke hjelper "la være å snuse over såogså lang tid"-trikset heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser ikke helt hvordan "la være å snuse over såogså lang tid"-trikset ikke skulle fungere. Nikotinet går jo ut av kroppen etterhvert. Menmen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nikotinet i blodet har ingenting med om du får nikotinsjokk av den neste snusen å gjøre, det har med kroppens innebygde motstand og toleranse. Nikotinnivået i blodet synker relativt fort med en gang snusen er ute. Dessuten, når en har brukt snus i så store mengder og over så lang tid som jeg har blir kroppen vant med å være pumpa full og gift og blir ikke påvirket av det. At mennesker og dyr bygger opp toleranse for stoffer de blir utsatt for over lenger tid er ikke noe vi har funnet ut den siste uka, det har vi visst om lenge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da lærte jeg noe nytt idag og Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, aldri lurt på hvorfor du merker mindre og mindre av nikotinen for hver gang du snuser? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan ikke si jeg merker mindre og mindre. Alltid et fint nikotinsjokk om jeg tar en pause Har nå bare snust i litt over 1 og et halvt år ca da^^ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) GES = General Extra Sterk? Den er så fall en av mine gamle favoritter, men bruker den ikke så ofte -- litt for å une meg selv noe godt nå og da Må si 02 har vokst på meg veldig, sitter å koser meg med to poser og en kopp kaffe nå -- perfekt start på morran før man skal ut å kjøre i 4 timer Endret 3. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er forskjellen på 01 og 02? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Orginal og Sterk. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Aleksmy!: Du skjønte nok ikke helt hva jeg mente. Synes mengden nikotin blir for stor. Jeg er veldig fysisk aktiv for tida siden jeg er i militæret, og da funker snusen dårlig til mitt behov. Foran pcen snuser jeg også GES en gang i blant. Ellers synes jeg ikke selve smaken er blant de beste. Det er som sagt det viktigste for meg med snus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Innlegget mitt var egentlig ikke rettet mot deg, men ok Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ellers synes jeg ikke selve smaken er blant de beste. Det er som sagt det viktigste for meg med snus. Synes den smaker bra jeg. Litt sterkere enn vanlig general. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kjøpte meg den skruf løsen med det nye lokket Ååå så digg med Skruf Løs Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Steven Colbert prøver snus fra Camel. http://www.colbertnation.com/the-colbert-r...-placebo-effect Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Uten å ha sett hele filmen siden den ikke har streamet ferdig, så syns jeg det er utrolig teit at de framstiller snus som noe helt nytt og noe som Camel har funnet opp. Latterlig. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Uten å ha sett hele filmen siden den ikke har streamet ferdig, så syns jeg det er utrolig teit at de framstiller snus som noe helt nytt og noe som Camel har funnet opp. Latterlig. Det er USA. Nuff said? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Gjør det ikke mindre idioisk, heller mer. Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg snuser ikke Jeg håper jeg aldri begynner med snusing, ass. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg snuser ikke Jeg håper jeg aldri begynner med snusing, ass. Kult.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hvordan er det nye lokket til skruf løs?? GrevenLight? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå