Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Faen så godt snus er etter en hard treningsøkt!

Sant det, men sunt er det ikke, grunnen til det er at musklene leges saktre og proteiner osv. strekker ikke godt nok til.

Kjøpte en boks Skruf Sterk portion idag, men den smaker og lukter som Knox pose, rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant det, men sunt er det ikke, grunnen til det er at musklene leges saktre og proteiner osv. strekker ikke godt nok til.

Kjøpte en boks Skruf Sterk portion idag, men den smaker og lukter som Knox pose, rart.

Er Knox bare å få kjøpt i Sverige?

Lenke til kommentar

Er Knox bare å få kjøpt i Sverige?

Jeg har sett porsjon et par steder, nærmere bestemt Spar og Bunnpris. Ikke løs though.

Lenke til kommentar

Når jeg først hoppet på niktotin-toget var det kun porsjon det gikk i, men etterhvert gikk jeg over til løs -- og bruker nå kun porsjon om jeg er ute i sivilisasjonen, syns løs ser lite delikat ut :p

Men når det er sagt, liker både smaken og konsistensen på løs mye bedre. Innbiller meg også at det er noe billigere.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
General The One Taste (Løs)

Kjerringer!

-fred ut-

Javel? Snus handler jo selvfølgelig om å proppe kroppen med mest mulig nikotin... :roll:

Noen som er som meg her - etter du har gått over til løssnus, frister det lite å ta seg en portion fremfør løs?

Er helt som deg. Porsjonene smaker langt fra like godt og føles ikke like behagelig under leppa. Smaken er nok det viktigste for min del. :)

The Stig: Løs er dyrere faktisk.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Mye mer! Det er jo nesten dobbelt så mange gram snus i løs (45) som i porsjon(24) og prisforskjellen er jo bare noen skarve kroner i dagligvarebutikker.

Gjør selv det samme som deg Stig. Men jeg begynte med løs og gikk gradvis mer over på porsjon etter hvert som jeg fant ut at løs ikke alltid så like heldig ut i offentlige situasjoner så nå har jeg kun løs når jeg er ikke er i nærheten av for mye folk ellers går det i pose.

Lenke til kommentar
Mye mer! Det er jo nesten dobbelt så mange gram snus i løs (45) som i porsjon(24) og prisforskjellen er jo bare noen skarve kroner i dagligvarebutikker.

Gjør selv det samme som deg Stig. Men jeg begynte med løs og gikk gradvis mer over på porsjon etter hvert som jeg fant ut at løs ikke alltid så like heldig ut i offentlige situasjoner så nå har jeg kun løs når jeg er ikke er i nærheten av for mye folk ellers går det i pose.

Hmm? Om det stemmer, er altså løs billigst -- er vi på samme side da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...