Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faen så godt snus er etter en hard treningsøkt! Sant det, men sunt er det ikke, grunnen til det er at musklene leges saktre og proteiner osv. strekker ikke godt nok til. Kjøpte en boks Skruf Sterk portion idag, men den smaker og lukter som Knox pose, rart. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faen så godt snus er etter en hard treningsøkt! Sant det, men sunt er det ikke, grunnen til det er at musklene leges saktre og proteiner osv. strekker ikke godt nok til. Kjøpte en boks Skruf Sterk portion idag, men den smaker og lukter som Knox pose, rart. Er Knox bare å få kjøpt i Sverige? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faen så godt snus er etter en hard treningsøkt! Sant det, men sunt er det ikke, grunnen til det er at musklene leges saktre og proteiner osv. strekker ikke godt nok til. Kjøpte en boks Skruf Sterk portion idag, men den smaker og lukter som Knox pose, rart. Er Knox bare å få kjøpt i Sverige? Jeg har sett porsjon et par steder, nærmere bestemt Spar og Bunnpris. Ikke løs though. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Har aldri sett Knox i Norge. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 General The One Taste (Løs) Kjerringer! -fred ut- Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hmm, sitter med en 02 i leppa nå -- relativt smakløs, aner litt General-smak. Renner litt, men kanskje ikke like mye som andre gjør. Forøvrig svært liten effekt, til tross for at det er 24 Mg. Endret 2. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 24 mg nikotin? Er ikke det litt vel mye? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 02 er 12 mg. GES er 15 mg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Var det jeg også trodde, The Stig skrev sikkert feil eller så misforsto jeg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Haha, indeed I did. Bomma grovt faktisk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som er som meg her - etter du har gått over til løssnus, frister det lite å ta seg en portion fremfør løs? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Godt å ikke trenge å bry seg om å bake snusen, eller noe rusk i kjeften noen ganger. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Når jeg først hoppet på niktotin-toget var det kun porsjon det gikk i, men etterhvert gikk jeg over til løs -- og bruker nå kun porsjon om jeg er ute i sivilisasjonen, syns løs ser lite delikat ut Men når det er sagt, liker både smaken og konsistensen på løs mye bedre. Innbiller meg også at det er noe billigere. Endret 2. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) General The One Taste (Løs)Kjerringer! -fred ut- Javel? Snus handler jo selvfølgelig om å proppe kroppen med mest mulig nikotin... Noen som er som meg her - etter du har gått over til løssnus, frister det lite å ta seg en portion fremfør løs? Er helt som deg. Porsjonene smaker langt fra like godt og føles ikke like behagelig under leppa. Smaken er nok det viktigste for min del. The Stig: Løs er dyrere faktisk. Endret 2. oktober 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmm, jeg syns alltid at løs varer mye lenger enn porsjon -- så er kanskje derfor jeg innbiller meg at løs er billigere. Men det er altså mer gram per krone i porsjon? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mye mer! Det er jo nesten dobbelt så mange gram snus i løs (45) som i porsjon(24) og prisforskjellen er jo bare noen skarve kroner i dagligvarebutikker. Gjør selv det samme som deg Stig. Men jeg begynte med løs og gikk gradvis mer over på porsjon etter hvert som jeg fant ut at løs ikke alltid så like heldig ut i offentlige situasjoner så nå har jeg kun løs når jeg er ikke er i nærheten av for mye folk ellers går det i pose. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bruker løs når jeg sitter hjemme på pcen ellers går det i porsjon når jeg er ute blant folk. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mye mer! Det er jo nesten dobbelt så mange gram snus i løs (45) som i porsjon(24) og prisforskjellen er jo bare noen skarve kroner i dagligvarebutikker. Gjør selv det samme som deg Stig. Men jeg begynte med løs og gikk gradvis mer over på porsjon etter hvert som jeg fant ut at løs ikke alltid så like heldig ut i offentlige situasjoner så nå har jeg kun løs når jeg er ikke er i nærheten av for mye folk ellers går det i pose. Hmm? Om det stemmer, er altså løs billigst -- er vi på samme side da? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bommet noen General Maxi av en kompis og må si at de egentlig er ganske digge Er ikke såååå stor fan av renningen men er ganske digg trøkk i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå