Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Teller snusen min når det er lite igjen, så jeg kan planlegge litt om hvor lenge den holder. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Teller snusen min når det er lite igjen, så jeg kan planlegge litt om hvor lenge den holder. Det gjør jeg også. Men å telle snusen når jeg har kjøpt en ny boks gjør jeg aldri. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Teller snusen min når det er lite igjen, så jeg kan planlegge litt om hvor lenge den holder. Det gjør jeg også. Men å telle snusen når jeg har kjøpt en ny boks gjør jeg aldri. Jeg teller de egentlig ikke da, men jeg åpner boksen og river de fra hverandre så jeg slipper og sitte og rive porsjonene ut av en jævla snus klump i boksen hver gang jeg skal ha en, så har det bare blitt en vane at jeg teller de når jeg putter de oppi igjen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Teller snusen min når det er lite igjen, så jeg kan planlegge litt om hvor lenge den holder. Det gjør jeg også. Men å telle snusen når jeg har kjøpt en ny boks gjør jeg aldri. Jeg teller de egentlig ikke da, men jeg åpner boksen og river de fra hverandre så jeg slipper og sitte og rive porsjonene ut av en jævla snus klump i boksen hver gang jeg skal ha en, så har det bare blitt en vane at jeg teller de når jeg putter de oppi igjen. Skjønner, var ikke noe negativt i at du gjorde. Kunne kanskje høres sånn ut men det var det ikke. Er jo en smart måte å finne ut om du har fått nok osv da. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Teller snusen min når det er lite igjen, så jeg kan planlegge litt om hvor lenge den holder. Det gjør jeg også. Men å telle snusen når jeg har kjøpt en ny boks gjør jeg aldri. Jeg teller de egentlig ikke da, men jeg åpner boksen og river de fra hverandre så jeg slipper og sitte og rive porsjonene ut av en jævla snus klump i boksen hver gang jeg skal ha en, så har det bare blitt en vane at jeg teller de når jeg putter de oppi igjen. Skjønner, var ikke noe negativt i at du gjorde. Kunne kanskje høres sånn ut men det var det ikke. Er jo en smart måte å finne ut om du har fått nok osv da. Posten min var ikke ment som et negativt svar heller Lenke til kommentar
mehh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hva koster et sylynder med skruf posesnus på svinesund? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hva koster et sylynder med skruf posesnus på svinesund? 350 NOK på Nordby Ihvertfall sterk, vet ikke om original har en annen pris Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har aldri sett tårn til 350 på nordby. Bare til 300 (320 på N&J). Du prater om tobakksbutikken i 2. etg right? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jepp..kostet 350 i sommer. EDIT: Nei faen, det var 290 norske og 350 svenske Endret 26. september 2009 av Staian Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Prøvde en General White Portion for noen dager siden - den dårligste snusen jeg har smakt so far. Eneste plusset jeg kommer på er at den rant lite. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kjøpte lab 02 her om dagen. Den er faktisk ikke så aller verst, mulig at det er min nye favorittsnus. Lang pose for mindre synlighet også renner den mindre enn andre. Smaken er litt mer salt enn andre jeg har prøvd, men liker den smaken godt. Gir den 8/10. Tøff dåse også. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kjøpte lab 02 her om dagen. Den er faktisk ikke så aller verst, mulig at det er min nye favorittsnus. Lang pose for mindre synlighet også renner den mindre enn andre. Smaken er litt mer salt enn andre jeg har prøvd, men liker den smaken godt. Gir den 8/10. Tøff dåse også. Hvor kjøpte du den hen? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvor fant du den? Har aldri hørt om den før i går, må prøves Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Tror de fleste 7eleven har den, de promoterte den virka det som. Snakket hvertfall varmt om den i kassa=) De sa til og med at den er billigere. Amerikansk test av snusen her. Endret 28. september 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Boksen er jævlig kul, det er det ingen tvil om. Jeg må virkelig få testet den der altså. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Teller snusen min når det er lite igjen, så jeg kan planlegge litt om hvor lenge den holder. Det gjør jeg også. Men å telle snusen når jeg har kjøpt en ny boks gjør jeg aldri. Jeg teller de egentlig ikke da, men jeg åpner boksen og river de fra hverandre så jeg slipper og sitte og rive porsjonene ut av en jævla snus klump i boksen hver gang jeg skal ha en, så har det bare blitt en vane at jeg teller de når jeg putter de oppi igjen. Skjønner, var ikke noe negativt i at du gjorde. Kunne kanskje høres sånn ut men det var det ikke. Er jo en smart måte å finne ut om du har fått nok osv da. Posten min var ikke ment som et negativt svar heller Nei, men mine poster kunne det kanskje virket som om det var negativt. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lab 02 er ganske god, men fikk ikke smaket på den da den ALDRI rant.. Litt irriterende i grunn.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så det med at den ikke renner er fakta da eller? Selv tviler jeg enda^^ Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så det med at den ikke renner er fakta da eller? Selv tviler jeg enda^^ Er umulig ikke å renne da du faktisk har væske i munnen din. Men hos meg rant den ikke.. Hadde den vel i maks 2 timer på det meste, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå