Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke akkurat kvalitets bilder, men disse får duge. Det står ikke noe om innholdet rundt boksen, det står på undersiden nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Eneste forandringen er vel det skruf-merket på lokket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Eneste forandringen er vel det skruf-merket på lokket? Jepp, og at ingrediensene står på undersiden av boksen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det synes jeg er positivt, er bedre med "clean" hvit boks. Spm: Selges sterk portion av Skruf i Norge, egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Spm: Selges sterk portion av Skruf i Norge, egentlig? Jepp, visst du tenker på Skruf Sterk portion så selges den, samme med sterk white portion. Så begge to idag på ICA. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Finnes enda General Sterk, eller er det bare Ekstra Sterk? Liker GES, men savner vanlig Sterk. Og forresten, hvordan i all verden kan man åpne ølflasker uten å ødelegger boksen helt? Aldri skjønt hvordan folk får det til. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Både general sterk og ekstra sterk finnes enda, sålangt jeg vet Lenke til kommentar
mopani Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Finnes enda General Sterk, eller er det bare Ekstra Sterk? Liker GES, men savner vanlig Sterk. Og forresten, hvordan i all verden kan man åpne ølflasker uten å ødelegger boksen helt? Aldri skjønt hvordan folk får det til. Ja, General Sterk finnes enda... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Finnes enda General Sterk, eller er det bare Ekstra Sterk? Liker GES, men savner vanlig Sterk. Og forresten, hvordan i all verden kan man åpne ølflasker uten å ødelegger boksen helt? Aldri skjønt hvordan folk får det til. Man holder boksen opp ned, da blir ikke lokket fucked Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har kun fått til det uten ødleggelser på skruf dåser jeg Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Finnes enda General Sterk, eller er det bare Ekstra Sterk? Liker GES, men savner vanlig Sterk. Og forresten, hvordan i all verden kan man åpne ølflasker uten å ødelegger boksen helt? Aldri skjønt hvordan folk får det til. Ikke vær "slepphendt". Trykk oppmot korken og ikke bare bruk den som vektstang, om du skjønner : p Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er ikke lov til å bestille snus inn til Norge lenger.Hvorfår skal du poste dikt i snustråden? Skrev det i hast på skola, så derfor så jeg ikke over før jeg posta. Var ikke meningen å skrive det på den måten: p Men, det jeg tenkte var å kjøpe med når man var i Sverige, har noen svenske kollegaer, så får skaffet det ganske lett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Finnes enda General Sterk, eller er det bare Ekstra Sterk? Liker GES, men savner vanlig Sterk. Og forresten, hvordan i all verden kan man åpne ølflasker uten å ødelegger boksen helt? Aldri skjønt hvordan folk får det til. Man holder boksen opp ned, da blir ikke lokket fucked Jepp. Bruker du lokket får du hull i boksen, bruker du bunnen går det fint. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hmm kjøpte en skruf stark boks i går og av en eller annen grunn var det 29 snus i den :o Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kom nettopp hjem fra 8dagers utlandstur og har 1 snus igjen Var så vidt det holdt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hmm kjøpte en skruf stark boks i går og av en eller annen grunn var det 29 snus i den :o Teller du snus med engang du åpner boksen elns ? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hmm kjøpte en skruf stark boks i går og av en eller annen grunn var det 29 snus i den :o Teller du snus med engang du åpner boksen elns ? Det er en vane Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hmm kjøpte en skruf stark boks i går og av en eller annen grunn var det 29 snus i den :o Teller du snus med engang du åpner boksen elns ? Det er en vane Haha, fett. Har aldri telt snusene mine selv. Men det høres jævlig kjedeligt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå