PyrionZ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som har greie på hvordan de snus kittene der man ordner snusen selv er? Kom over en her HAr vært borti andre merker av dette også, men finner ikke igjen sia. 800g for 225 sek er ganske billig, igrunn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er ikke lov til å bestille snus inn til Norge lenger. Hvorfår skal du poste dikt i snustråden? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ett innlegg er fjernet pga spam. Evt. reaksjoner på innlegget eller modereringen tas på PM til meg, ikke her i tråden. Lenke til kommentar
nummer40 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som vet hvor mye en tier-rull med Nick and Johnny Strong Portion koster på nordby-senteret? takker på forhånd Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som vet hvor mye en tier-rull med Nick and Johnny Strong Portion koster på nordby-senteret?takker på forhånd ca 330 kr Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 320 tror jeg det er for å være pirkete Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 En vennine av meg var løgner av ypperste grad, jeg ba henne kjøpe med et femmer tårn N&J portion og et femmer tårn camel portion, ga henne 400 kr også komme hun uten noe som helst å sier det kosta 599 for en femmer rull... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Den svir Antipedoaction, kjøpte ett tårn skruf pose, det kostet meg 230 NOK. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hah. koster maks 200 kr for en femmer porsjon i sverige, og da er den dyr i tillegg. Hadde vært gøy å sett om man fikk tak i slik snus-sats i et utsalg i sverige. Lurer på om man kunne blitt fratatt det i tollen? Det er jo ikke et ferdig produkt så det blir vel litt som å kjøpe sukker og gjær. Endret 24. september 2009 av Feh Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fikk tilbake pengene mine, men alikevel irriterende ja Sleip jente. Men i dag så jeg noe rart i butikken, jeg så i snusskapet der var det to hvite bokser den ene sto det "01" på og den andre "02" på. Da spurte jeg selvfølgelig han ansatte hva er det der for noe? Hna sa en ny snus på markedet, kjøpte de ikke gikk heller for noe mer sikkert som N&J portion, Camel portion og en General Løs. Men er det noen som har vært borti disse to "01" og "02"? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fikk tilbake pengene mine, men alikevel irriterende ja Sleip jente. Men i dag så jeg noe rart i butikken, jeg så i snusskapet der var det to hvite bokser den ene sto det "01" på og den andre "02" på. Da spurte jeg selvfølgelig han ansatte hva er det der for noe? Hna sa en ny snus på markedet, kjøpte de ikke gikk heller for noe mer sikkert som N&J portion, Camel portion og en General Løs. Men er det noen som har vært borti disse to "01" og "02"? Det er noe dem kaller "Lab-snus". Står om den her: http://www.buysnus.com/snus-info.aspx?page...2-snus&id=9 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 02 er faktisk like sterk som GES. Blir spennende å prøve disse siden de visstnok har en mer avlang form på posene så de sitter bedre og synes mindre. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er noe dem kaller "Lab-snus".Står om den her: http://www.buysnus.com/snus-info.aspx?page...2-snus&id=9 Vettu hvor i karl-Johansområdet du finner dette? (skal på skoletur til uka, og har ikke sett det i porsgrunnsområdet, og tenkte oslo er stedet.) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er noe dem kaller "Lab-snus".Står om den her: http://www.buysnus.com/snus-info.aspx?page...2-snus&id=9 Vettu hvor i karl-Johansområdet du finner dette? (skal på skoletur til uka, og har ikke sett det i porsgrunnsområdet, og tenkte oslo er stedet.) Altså, jeg så de på 7-11 i stad, har det sikkert på de fleste 7-11 i Oslo tenker jeg så bare å lete Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 GES er vel oppe i 16mg om jeg ikke husker feil. "New Non-Drip formula which is moist but does not leak." Så de påstår at snusen dems ikke renner da eller? Har min tvil Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Den 02 snusen høres interessant ut, noen som vet om noen butikker i namsos som selger denne "lab snusen" ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 GES er vel oppe i 16mg om jeg ikke husker feil. "New Non-Drip formula which is moist but does not leak." Så de påstår at snusen dems ikke renner da eller? Har min tvil Stemmer det, tok feil. GES porsjon er 15 mg og GES løs er 13 mb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Liker designet på den nye Skruf boksen, andre som har sett det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå