Deadringer Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har aldri svelga hel snus, men i mine yngre dager som dårlige prisbaker endte det ofte med litt snus i magesekken. Selv blir jeg dårlig av det, rennaræv og hele pakka, men veit det er andre som kan kjøre i seg snus som sjokolade. Så det varierer litt hvordan en reagerer. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er du glad i smaken av snus er det jo bare å presse sammen en god klype mot kanten og putte den under leppa. Bruk tunga til å presse den opp. Det man har Offroaden til den er digg å smake på litt innimellom Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Svelger aldri snusen hel, men ofte jeg ikke baker. Da renner ofte snusen en del, så jeg pleier å svelge litt for litt. Selv blir jeg ikke dårlig i magen av det, men tenker det helt sikkert ikke er veldig bra å drive på sånn. Øker det sjansen for magekreft osv forresten? Noen som veit? Smak er helt klart det viktigste for meg og General er favoritten hittil. GES blir litt for kraftig til å drive sånn. Dere som har snust en stund: Hvilke andre løssnus har smak det er verdt å sjekke ut? Har vel snust litt over et år, men som vanemennesket jeg er blir det fort den samme snusen gang på gang. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg svelger aldri snusen min hel, har aldri gjort det heller Men blikke no dårlig av å svelge litt smått. Endret 20. september 2009 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Damp Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prøvde nettop Nick and johnny Black, litt spesiell. Smaken var ikke så gær'n og virker som den renner lite. Porsjonene er kølsvarte, nesten skummelt når man putter den under leppa :!: Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, de var tomme for N&J portion så ble black istedet, god snus det spør du meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 N&J Black var grei, men kjente jeg gikk lei den etter en boks. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Er N&J Black verdt å prøve? Endret 22. september 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, kan jo hende du liker den selv om andre ikke liker den. Kommer ann på om du er villig til å ofre 60 kroner på noe som det kan hende du ikke liker Lenke til kommentar
Staian Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 kjøpte en N&J Black i dag, jeg syntes den var veldig god men er nok ikke noe jeg kommer til og bruke så ofte.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Uff. I dag har eg hatt ein snus i kjeften sikkert 95% av dagen. Eg har vert heime i dag, er sjuk, og kjeder meg rett og slett. Har ikkje anna å gjere enn å snuse og spise mens eg sitter på dataen Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Spam & quotes simsalabim, borte! :-) Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Uff. I dag har eg hatt ein snus i kjeften sikkert 95% av dagen. Eg har vert heime i dag, er sjuk, og kjeder meg rett og slett. Har ikkje anna å gjere enn å snuse og spise mens eg sitter på dataen samma her, ikke nå men da jeg er syk. da er alt jeg får i meg snus og litt mat Lenke til kommentar
intelli30 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er general white sterkere enn vanlig general?Snuser vanlig nå men kjøpte ett tårn med white. Jeg syns vanlig general er sterkere enn white, og slår den på alle måter. White versjonen er aalt for tørr etter min mening. Er som å snuse tørr og gammal snus :< Snus burde være fuktig og god, ikke tørr som ei kongle. Helt enig med deg her, syns general white blir veldig for "ferdig". men det er vell bare meg.. hey! noen som har hørt om snusen "grizzly"? lukter som 5-56 for den som vet hva det er, og smaker ganske godt etter det eg husker, skal vist nokk vere bra sterk, men får den ikke i norge, noen som har link til hvor eg får tak i grizzly? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 En kompis av meg sa at han fikk "grizzly" snus av noen. Men husker bare at boksen var svart, siden etiketten var revet av.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Thunder har kommet med en ny variant snus som heter Frost. Lurer på om det er white portion jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har ikke den vært en stund? Mener jeg så en den på nettet i sommerferien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har ikke den vært en stund? Mener jeg så en den på nettet i sommerferien. Hmm, okei. Var innom Northerner og skjekket litt rundt og da så jeg den. Hvilken butikker pleier de å selge Offroad på? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Skal ha en hytte-snus til ferien. Noen forslag? Kjøper tre bokser med meg. Tenker på N&J portion, Camel portion og en ettan løs. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det finnes da ingen hyttesnus. Ta det du føler for eller noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå