Deadringer Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Finnes ingen General ekstra sterk hvit? Les på boksen du postet bilde av, ikke noe ekstra der nei. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 My bad! Den norske boksen er lit annarledes, men er nok ikkje ekstra sterk det heller Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Er nok ikke det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da er det polen tur i morgen og har skaffet meg General Ekstra Sterk og Offroad Long Cut Det blit koz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da er det polen tur i morgen og har skaffet meg General Ekstra Sterk og Offroad Long Cut Med hvite busser ? Auschwitz ? Herregud snus er herlig etter en hard treningsøkt, helt utrolig! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da er det polen tur i morgen og har skaffet meg General Ekstra Sterk og Offroad Long Cut Med hvite busser ? Auschwitz ? Herregud snus er herlig etter en hard treningsøkt, helt utrolig! Yep Nettopp spist en kjempe stor og deilig middag, var helt sykt digg og legge opp en GES da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Etter mat er det obligatorisk med snus. EOD. Og på morgenen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Etter mat er det obligatorisk med snus. EOD. Og på morgenen. Jaaa! 100% enig! Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Og når man Gamer!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kommer ann på hvor lenge man gamer.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 En game-sleepover er perfect game tid til og nyte en prell Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har begynt å like løssnus igjen, etter en ganske lang periode med mye portion-snusing. (Skole, der er det ikke lov med snus, greit å ha en liten porsjon under leppa), men problemet er at jeg er så utrolig dårlig til å bake/pakke snusen. Noen tips? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Skaff deg sånn Pris-master Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 snus er perfekt til gaming Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Har begynt å like løssnus igjen, etter en ganske lang periode med mye portion-snusing. (Skole, der er det ikke lov med snus, greit å ha en liten porsjon under leppa), men problemet er at jeg er så utrolig dårlig til å bake/pakke snusen. Noen tips? Trene mer. Ta ut snusen av pakka, prøvd deg frem og smuldre den opp og prøv på nytt hvis det ble fail. Tok meg en god stund før jeg fant en god teknikk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Greia er at jeg ikke akkurat har verdens beste økonomi, og da har jeg ikke råd til å kjøpe løssnus for å "sløse" det bort med dårlig baking. Men det er vel bare prisen (hehe!) jeg må betale for å lære meg det. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sett på "how to bake snus" filmer da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Men det er vel bare prisen (hehe!) jeg må betale for å lære meg det. Gi meg et glass vann, for den var jævlig tørr, haha. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Greia er at jeg ikke akkurat har verdens beste økonomi, og da har jeg ikke råd til å kjøpe løssnus for å "sløse" det bort med dårlig baking.Men det er vel bare prisen (hehe!) jeg må betale for å lære meg det. Du trenger jo ikke sløse bort snus for å lære deg å bake. Er jo bare å ta snus ut av boksen, prøve og går det ikke smuldrer du den bare opp i boksen igjen og starter på nytt. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er du glad i smaken av snus er det jo bare å presse sammen en god klype mot kanten og putte den under leppa. Bruk tunga til å presse den opp. Mange som svelger snusen her? Har begynt å gjøre det i militæret nå. Er ikke helt lovlig å spytte ut snusen over alt man går hen. Noen som har opplevd problemer med å gjøre det over lang tid? Har ikke kjent noe ennå i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå