Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er bare å gni masse salt under leppa, får sikkert noe effekt, men kan ikke love noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fikk endelig tak i N&J Sort porsjon idag. Fet boks, helt ok snus Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hjelper det ikke mye kan jeg like så godt droppe det og heller nyte den som den er. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ser for meg at smaken blir uutholdelig salt (mr. obvious) hvis du krydrer prisen med salt Foreslår heller å knuse et par av bestemors champagneglass, kjøre dem i mammas blender og putte dem oppi snuseska, risteriste og VOILÁ, god gammeldags glass-snus Ikke ta alt jeg sier/skriver bokstavelig! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ser for meg at smaken blir uutholdelig salt (mr. obvious) hvis du krydrer prisen med salt Foreslår heller å knuse et par av bestemors champagneglass, kjøre dem i mammas blender og putte dem oppi snuseska, risteriste og VOILÁ, god gammeldags glass-snus Ikke ta alt jeg sier/skriver bokstavelig! Det var ikke glassbiter i snusen før heller, eller? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Aldri vært glass i snus. Har vært tatt opp så usansynlig mange ganger så dere får helder søke i tråden for å finne svar. Testet også N&J Black her om dagen. Helt grei, men gidder nok ikke kjøpe den igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det var ikke glassbiter i snusen før heller, eller? Har aldri vært glassbiter i snus, bare en myte funnet opp av fjortisser. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Det var ikke glassbiter i snusen før heller, eller? Har aldri vært glassbiter i snus, bare en myte funnet opp av fjortisser. Og du har aldri vært fjortiss? Jeg vet SELVSAGT at det aldri har vært glassbiter i snus! Og by the way, les nederste linje i posten min Endret 15. september 2009 av borge94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og du har aldri vært fjortiss? Jeg vet SELVSAGT at det aldri har vært glassbiter i snus!Og by the way, les nederste linje i posten min Selfølgelig har jeg vært det, men jeg har aldri trodd at det har vært glassbiter i snus. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og du har aldri vært fjortiss? Jeg vet SELVSAGT at det aldri har vært glassbiter i snus!Og by the way, les nederste linje i posten min Selfølgelig har jeg vært det, men jeg har aldri trodd at det har vært glassbiter i snus. Og det har heller ikke jeg! Done? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og du har aldri vært fjortiss? Jeg vet SELVSAGT at det aldri har vært glassbiter i snus!Og by the way, les nederste linje i posten min Selfølgelig har jeg vært det, men jeg har aldri trodd at det har vært glassbiter i snus. Og det har heller ikke jeg! Done? Hva vil du fram til egentlig ? Hvor har jeg skrevet at det var du som sa det ? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De siste 2-3 boksene med GES jeg har brukt nå har gitt meg en litt underlig effekt. Munnen blir på en måte inntørket og snurper seg sammen, akkurat som om alt spyttet forsvinner. Har tenkt på at jeg muligens suger til meg spyttet konstant, men har ikke bevist gjort det så jeg tviler litt. Boksene er fra i sommer, så snusen er litt tør. Noen andre som har vært borti noe lignende? Det er et velkjent tema at salt tørker ut kroppen og det er ganske mye salt i snus. Kanskje det er mer salt i GES enn snusen du bruker til vanlig? Det tror jeg absolutt ikke I og med at jeg har brukt GES konstant det siste halve året. Disse boksene er fra Sverige, men tviler på at det har noe å si. Tok en ny boks fra rullen i dag, fikk ikke samme problemet med denne boksen. Kan være at de 2-3 boksene har vært litt dårlige kvalitet på Lenke til kommentar
huggy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har Thunder komt til Norge nå ? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 nei, det trur eg ikkje =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Det er et par i denne tråden som har sagt de har funnet den på spesialforretninger i Noge, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jepp, kjøpte meg 6 bokser med thunder porsjon på fredag. har 4 igjen, haha. hvis du bor i bergen, så sjekk Tobakk sørensen i første etasje på galleriet Lenke til kommentar
vcx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvorfor er snus forbudt i alle EU/EØS land med unntak av sverige og norge? Burde ikke da også røyk som er mye mer skadelig være forbudt? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fordi snus er del av tradisjon, forble det lovlig i Norge og Sverige Ja, er idiotisk at det ikke er lov i andre land. Sverige har det laveste antallet tobakk-relaterte sykdommer i hele Europa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Burde ikke da også røyk som er mye mer skadelig være forbudt? Grunnen er enkel. De som bestemmer slik vet at snus er skadelig. Mao vil de ikke selge snus i landene sine. De vet også at røyk er skadelig, men mange av de røker sikkert selv og ønsker ikke å forby noe de selv nyter. Om ingen eller veldig får brukte sigaretter i EU/EØS ville nok disse blitt ulovlig også. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Noen som har prøvd Odens? dette er det sterkeste faenskapet som finnes, og lurer på om det fatkisk er så stor forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå