Skunkish Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ny boks med N&J portion i stad, er nok den beste portion snusen etter min mening Lenke til kommentar
Forhekset Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal du ha noe godt, så blir det ikke bedre med en skruf stark under leppen, det er også etter min mening. Det jeg lurer på og blir ganske irritert, er hvorfor folk mener skruf er "fjortiss" snusen. Det er jo en god snus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det jeg lurer på og blir ganske irritert, er hvorfor folk mener skruf er "fjortiss" snusen. Det er jo en god snus? Grunnen til det tror jeg er fordi det er flest ungdommer under 18 som snuser akkurat den snusen, iallefall de jeg kjenner som er 14-15 og snuser bruker skruf. Men det er irriterende å høre, "åja, snuser du den fjortis snusen eller ?", så det er jeg enig i. Selfølgelig er det en god snus, syns den er bedre enn de fleste. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva tenker dere andre om Ettan, Porsjon? Dette er ihvertfall den eneste snusen jeg faktisk har orka å smake hittil. Altså, brekker meg ikke når jeg rører leppa med tunga etter å ha fjernet den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Den smaker greit, men er svak og renner alt for fort. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal kjøpe snus i morgen, hvilke burde jeg prøve? Har lyst på løs men kjøper nok en porsjon og en løs.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Lettere å foreslå noe om du skriver ned hva du har prøvd fra før. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, sorry. Har prøvd Ettan porsjon og løs, rl porsjon og løs, general porsjon og løs og skruf tranebær. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, sorry.Har prøvd Ettan porsjon og løs, rl porsjon og løs, general porsjon og løs og skruf tranebær. Hva med en skruf stark løs? Men du kan jo alltids prøve en av de andre snusene som Montecrits, Gøteborgs voldtekt, L.D , Grov og alt det der. lol, hele svaret ble helt teit. Er stup trøtt Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Prøv N&J, den beste porsjonssnusen! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Prøv N&J, den beste porsjonssnusen! Helt enig Lenke til kommentar
buvvije Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg personlig snuser Ettan løs, eller Catch white portion er ganske god. Kronan er også snadder. Jeg bor jo like ved grensa da, så kan jo bare hive meg på "skrævarokken" (sykkelen) å sykle til grensa for å kjøpe snus : ) fin tråd forresten Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er det noen som gidder å lage en anmeldelse til grovsnus? Jeg starta med skruf, men har gått så utrolig lei, så nå går det stort sett i ettan. holder f. eks grovsnusen seg lenger i leppa en ettan? ^^ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kronan er også snadder. Seriøst?.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Er det sant at N&J portion spiser opp leppa mest? Endret 2. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er det sant at N&J portion spiser opp leppa mest? Njæ, tror jeg bare er tull.. Er forsåvidt begynt å snuse General maxi portion, er jo dritgodt Deilig å ha en stor pris under leppa men som ikke skaper masse gris og faen når den skal kastes.. kommer anmeldelse på den asap btw Lenke til kommentar
Forhekset Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har en boks N&J nå, siden de ikke hadde mer skruf igjen, skjenner at jeg blir lei meg når jeg putter den under leppen... kødda, nei men jeg syntes den er litt for søte for en eller annen rar grunn. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har en boks N&J nå, siden de ikke hadde mer skruf igjen, skjenner at jeg blir lei meg når jeg putter den under leppen... kødda, nei men jeg syntes den er litt for søte for en eller annen rar grunn. N&J falt ikke i smak hos meg. Jeg blir egentlig litt kvalm av smaken, synes den er for sterk og ja, på en måte litt søt. Jeg er en general mann som foretrekker litt sur sitron med tobakk x) Kjæresten til broder'n, av alle personer, snuser N&J.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Er det sant at N&J portion spiser opp leppa mest? Nei. Hvor i allverden har du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå