Groffse Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ok, jeg skal desgine en PTC side. (denne siden her) Egentlig bare for moro, men kan kanskje selge den hvis designe blir bra nok. Uansett, jeg kan lissom ikke bare lage et design i paint? Finnes det nok relativt enkle designe programmer? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Paint.Net/GIMP + Notepad(++?) + sikkert noe annet også. Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Paint.Net/GIMP + Notepad(++?) + sikkert noe annet også. Notepad? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Paint.Net/GIMP + Notepad(++?) + sikkert noe annet også. Notepad? Finnes drøssevis med editorer der ute, og en av det beste har du allerede gratis på maskinen din (altså notepad). Men hva spør du etter? en html editor? eller et bildeprogram? føler selv at jeg får bedre kontroll over et webprosjekt hvis jeg sitter å ser på koden . KLikk og pek editorer funger som oftest ikke 100% Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ok, jeg har hørt at gimp er bra så jeg prøver det. Jeg kan ingenting om php, men jeg vet hvordan jeg setter bildene min inn ved å redigere php filen. F.eks hvis jeg skal setet inne et bilde som er 468 X 60 så vet jeg hvordan jeg endrer php koden etter bildet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du kan få fine sider ved bare å bruke HTML og CSS. Da trenger du ikke annet en f.eks GIMP og Notepad o.l Lenke til kommentar
andylove Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Putt alt inn i Eclipse, hent php og HTML plugins, så har du et veldig kraftig verktøy for å holde orden på prosjektet ditt. Enig med de øvrige her, Notepad er noe av det aller beste. Sjekk også ut Notepad++. Regner med at style og slikt lager du i CSS, Paint.Net for å lage farger, borders, bilder etc. Lykke til! ps: alt er gratis, så dette er ikke verktøy du trenger å cracke eller betale for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå