Gå til innhold

noen strategi spill å¨anbefale?

Anbefalte innlegg

Hei

driver å leter etter et strategi spill så kan holde på oppmerksomheten min mer en 10 min...

gjerne noe der man kan bygge seg opp en (by/base)

tenker litt å skaffe meg sist anno spillet men vet ikke.

kanskje noe sim city som er bra?

eller noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste strategispillet jeg har spilt på evigheter er Warhammer 40k: Dawn of War 2. Spillet har ingen basebygging, istedenfor er fokuset på effektiv bruk av styrkene dine på brettet og map kontroll. Interessante raser og units gjør dette spillet til en fryd på multiplayer. :)

Lenke til kommentar
Beste strategispillet jeg har spilt på evigheter er Warhammer 40k: Dawn of War 2. Spillet har ingen basebygging, istedenfor er fokuset på effektiv bruk av styrkene dine på brettet og map kontroll. Interessante raser og units gjør dette spillet til en fryd på multiplayer. :)

Personlig likte jeg dawn of war 1 bedre. Motoren i DOW2 ligner jo ganske mye på den i company of heroes, bare uten basebygging, og sannsynligvis litt mer "perfeksjonisert".

Lenke til kommentar
vurderer litt det siste red alert da. er det noe tess?

eller det sim city life eller hva det heter?

vil helst ha spill der jeg ikke er online, skal spille på bærbar pc mens jeg er vekke på jobb om kveldene....

vet ikke med deg, men red alert 3 var skuffende dårlig, liker selv bedre RA2 + yuris revange, men dette er vel egentlig individuelt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...