Midnight_walker Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er du nervøs eller stressa over noe? Del det her! Jeg for min del har fagprøve i morra Lenke til kommentar
Patz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har oppkjøring i morgen tidlig Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 har historieprøve imorra, biologiprøve tirsdag og matteinnlevering på fredag. i tillegg så begynner jeg med kjøretimer og må begynne å lese teori. glede meg til påske og etter det så må jeg skrive gyminnlevering Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Går i 10. klasse og har 4 tentamener denne uken :O Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Går i 10. klasse og har 4 tentamener denne uken :O Er det lov med så mange på en uke? Trodde kanskje det var maks 3 stk per uke, og rett på lesedager, eller er det bare "gamle dager" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det lov med så mange på en uke? Finnes mange rykter om at man bare kan ha "4 prøver hver uke" osv, tviler noen stemmer. Lærerene prøver å sette opp planen slik at ting ikke blir så hektisk, men ting skjer gjennom skoleåret som gjør slikt. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dette er ikke bare prøver, det er tentamner! Lenke til kommentar
evn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 stemmer det! maks 2 prøver per dag iallefall! Husker jeg hadde 7 prøver og framføringer på ei uke.. DET VAR STRESS DET! Fy faen så jeg gleder meg til sommerferien nå<3 Ellers gruer jeg meg til eksamens-stresset på slutten av skoleåret "/ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Samfunnsfagfremføring på fredag, om folkemordet i Rwanda. Ikke gøy. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå